De laatste hand aan truffels...

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
De kogel is door de kerk ik doe truffels :P

Welke?
12g philospher stone.

Na lang twijfelen tussen de 16g en de 12g heb zal ik toch maar 12g nemen. Ik heb adhd en ik heb al gelezen dat drugs een sterker effect hebben op mensen met adhd. Dus voor de veiligheid 12g maar :)

Dus spoedig zullen jullie een report van me horen :)

PS: Hoe droog ik truffels? Zodat ze langer houdbaar blijven?

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Oja trouwens ik hoorde dat truffels zorgen voor uitdroging en dat je dus veel moet drinken, is dit waar?

Zoari

Experimenterende gebruiker
Als eerste zou ik als ik jou was jezelf meer belezen over deze drugs.
Hoeveel denk je er over te weten is eerst de vraag. Het is niet belangerijk om veel te weten maar het is toch wel handig om de Set & Setting te lezen.

Ik zelf heb add en ik merk al met wiet dat ik te anders space dan andere en dat ik moet opassen met drugs maar ik wil je een ding zeggen. Gebruik deze drugs niet als doeleinde waar je met je andere Trip report naar toe ging (vader geval).
Maar genoeg gezeikt!

Het is slim van je dat voor de 12 gram gaat. Hoe je het zou moeten drogen...got no idea! Maar normale truffels kunnen ook al redelijk lang mee als je ze in de koelkast stopt. Ik ken zelfs mensen die begonnen met 7,5 gram voor de eerste keer. Mischien ook handig voor jou? Als je wat meer ervaren ben kan je experimenteren met grote hoeveelheden (just saying)

Maar het allerbelangerijkst is! Geniet hiervan! Het liefst zie ik nog een trip reportje van je omdat de vorige van wiet echt geweldig was!

belangerijk: Go with the flow.

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Geloof me vrij. Ik gebruik nu al 1.5 jaar wiet en snap goed welke set en setting goed is.
Dat van papa was maar 1 keer. Ik ben zeer sterk spiritueel aangelegd en had toen mijn vader stierf nog eens met zijn geest kunnen praten die aan mijn bed stond. Ik vroeg hem nog 1x te mogen voelen. Hij beloofde me toen (8 jaar) dat die dag nog wel eens zou komen... Die dag is het dus gebeurd.

Afgesloten hoofdstuk voor mij dus. Met deze truffels probeer ik vooral eens in aanraking te komen met een andere dimensie. Nogmaals ik heb respect voor mensen die dit bullshit vinden en niet geloven in dingen zoals aliens enzo.

Maar ik weet dat het er is. Ik kan mijn hele leven al dingen die anderen niet kunnen

Zoari

Experimenterende gebruiker
Jij weet precies wat ik bedoel.....
de meeste mensen snappen niet over al die spirutele wereld enzo. Dat je naar andere dimensies kan gaan!

Als je een keer heb getruffeld...heb ik DE drug voor jou :)

Veel succes...al wil je verder contact over dat spirituele gedoe...PM me!

Geniaal man!

Paddo's? De BOM!!! Truffels? Even better! Maar die smaak he? Gaddamme!
Maargoed, je kan ze in alle vormen vreten hoor .. Doe ze zelf op brood met ketchup :wink:

Heb erg veel geleerd van paddo's en truffels, over mezelf dan.

Laat t weten, ben benieuwd!

Bovenaan