de lekkerste snoepjes..

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Hans

Wijs gebruiker
Wat was de naam van de lekkerste xtc die je ooit gehad hebt? Is de term snoepjes trouwens alom bekend?

Mijn favo zijn kersjes. Toen ik die deed waren ze bijna net zo lekker als de eerste keer.

DreamWeaver

Badass junkie
Op een gedeelde tweede plaats: Groene kersjes en roze/witte brokkelende mitsubishi's gedrukt in Oost-Brabant.

Maar op 1 toch wel de beroemde vrouwtjes. Erg intensief, erg puur mdma-gevoel. Dus wel een erg zware bodyload, en niet de besten voor op een feest (te intens). Maar o zo heerlijk voor op vage meetings, feestjes met maten of chillende in bed met je meissie.

Robdebob

Bewuste gebruiker
Op 1: roze sterretjes
Op 2:
DreamWeaver zei:
Maar op 1 toch wel de beroemde vrouwtjes. Erg intensief, erg puur mdma-gevoel. Dus wel een erg zware bodyload, en niet de besten voor op een feest (te intens). Maar o zo heerlijk voor op vage meetings, feestjes met maten of chillende in bed met je meissie.

Heeee Robdebob! De roze sterren zijn ook mijn favoriet geworden! Het schijnt dat de nieuwe druk nu in omloop is. Zelfde sterretjes, maar dan iets roder en met een spreiding van 135-145. Net even een tandje zwaarder dus.

Eckster C

Bewuste gebruiker
paarse harley's
versace's
witte dolfijntjes
witte buffalo's
de echte driehiekige blauwe(licht) mitsu's
de oude ying yang's
Gabbertonnen
orange CC'kes
7Up's
dubbele witte puma's
er zijn er zoveel...

Anon

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Op 1 toch wel de beroemde vrouwtjes. Erg intensief, erg puur mdma-gevoel. Dus wel een erg zware bodyload, en niet de besten voor op een feest (te intens). Maar o zo heerlijk voor op vage meetings, feestjes met maten of chillende in bed met je meissie.
co-sign, hoewel ik van de bodyload minder last had. Maar ik ben dan ook een zware jongen. :grin:

Carlitos

Badass junkie
Mijne niet echte knallers ofzo.

Lv - 135 mg
Dubbelgedrukte sterren - 117 MG

Zou me graag een keer wat MDA pillen willen :) .

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Ik krijg altijd pillen die volgens mij geen naam hebben, wit-groenig met een dubbele breuklijn.. 125mg Dat zijn de beste die ik tot nu toe gehad heb, had afgelopen zaterdag andere, roze met een kruis erop, leek qua vorm op dat duitse kruis.. die waren echt bagger, had er 3 op voor ik hem pas relaxt begon te spacen :rolleyes:

Blackout

Belezen gebruiker
Lege caps gevuld met Kristallen mdma fijn gesmashed! :grin:

HEEEEEERLIJK!!!!

Pure pure pure chill en daarna los op de muziek!

Niet te vergeten de hare praat kick!

Blackout

Belezen gebruiker
Niet eten!!! Dat zijn gras pillen! Het kan zijn dat je dan voor altijd groene tanden krijgt, en er zijn ook gevallen bekend dat je op 4 poten ging staan, vlekken krijgt en alleen nog maar koe achtige geluiden kan maken.... Vreselijk......

Freezing

Bewuste gebruiker
Blauwe ronde mitshu's » 3 nov » net alsof t mn eerste keer was

Blauwe driehoekige mitshu's » heftige knallers!!

Op eerste plaats toch wel de bruin gespikkelde cccp'tjes, zijn nog erg onbekend denk ik? ga je een gang van en heeel veeel geflash, zotte pille :)

Dan komen de met alle kleuren gespikkelde dolfijnen..

En volgens mijn vriend zijn witte versaces ook erg goed ( word je heel chill van ). Die heb ik nog wel liggen maar nog niet van gepakt.

sannetjuh

Belezen gebruiker
hmm gistere was 1 van mijn beste avondjes! qlimax 3blauwe mitchu´s, 2 roze en nog wat andere drugs(geen pillen) en me avond was top!

maverick

Belezen gebruiker
sannetjuh zei:
hmm gistere was 1 van mijn beste avondjes! qlimax 3blauwe mitchu´s, 2 roze en nog wat andere drugs(geen pillen) en me avond was top!
oeff ernstig jaloers hier.. kon er helaas niet bij wezen :(.. ik ga voor inqontrol 2008 :wave:

sannetjuh

Belezen gebruiker
haha nou jaloers hoeft nie hoor..want het feest zelf was niks..muziek te zacht..slechte muziek! wc's moest je voor naar buiten! feest opzich viel tegen!

Klanzus

Newbie
sannetjuh zei:
haha nou jaloers hoeft nie hoor..want het feest zelf was niks..muziek te zacht..slechte muziek! wc's moest je voor naar buiten! feest opzich viel tegen!
Was er ook bij, helaas geen pillen voor mij (donderdag weer :grin:) maar was echt belachelijk hoe zacht de muziek stond indd. En bij die wc's was zooooo koud....

wausie

Experimenterende gebruiker
groene $

nieuwe snoepjes groene dollartjes.
heb ze afgelopen vrijdag en zaterdag getest.

ik vind dat ze de blauwe mitzus er hard uit knallen dit is voor het eerst dat ik dit kan zeggen.
normaal gesproken neem ik toch wel 6 of meer pillen op 1 lange nacht.
met deze had ik aan 3 genoeg voor zaterdag nacht + zondag middag.

wat ik ook voor het eerst mee maakte is dat nadat ik beetje uitgespaced was van de nacht en zondag om half 5 een halfje(waar ik normaal niet veel van voel) deze tog weer goed opkwam ! normaal voel ik niet veel als ik flink heb gesnoept en een paar uur later weer begin flinke wausheid iniedergeval
Ik wacht op de test resultaten maar ik denk egt meer als blauwe mitzus.
ik schat naar gevoel 130+ mg mdma!!!!!
(nee niemand kan ze kopen ik houd deze voor eigen gebruik :wink:

ze klappen sneller en harder als de vorige versie (blauwe dollar platte achterkant)

J0rrit

Badass junkie
Beetje raar topic dit, lekkerste snoep is gewoon mdma kristal dan kan je zoveel doseren als je wilt.

Eckster C

Bewuste gebruiker
Blackout zei:

HEEEEEERLIJK!!!!

euh we hebben het over XTC pillen geen mdma caps

Funky Monkey

Badass junkie
Eckster C zei:
Blackout zei:

HEEEEEERLIJK!!!!

Ehhh doe een beetje speed bij je MDMA caps en daar is je XTC :beer: (Als je gewent bent niet pure XTC pillen te hebben :P)

Eckster C

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
Eckster C zei:
Blackout zei:

HEEEEEERLIJK!!!!

Ehhh doe een beetje speed bij je MDMA caps en daar is je XTC :beer: (Als je gewent bent niet pure XTC pillen te hebben :P)
tjah zit wel iets in

maverick

Belezen gebruiker
Re: groene $

wausie zei:
nieuwe snoepjes groene dollartjes.
heb ze afgelopen vrijdag en zaterdag getest.

ik vind dat ze de blauwe mitzus er hard uit knallen dit is voor het eerst dat ik dit kan zeggen.
normaal gesproken neem ik toch wel 6 of meer pillen op 1 lange nacht.
met deze had ik aan 3 genoeg voor zaterdag nacht + zondag middag.

wat ik ook voor het eerst mee maakte is dat nadat ik beetje uitgespaced was van de nacht en zondag om half 5 een halfje(waar ik normaal niet veel van voel) deze tog weer goed opkwam ! normaal voel ik niet veel als ik flink heb gesnoept en een paar uur later weer begin flinke wausheid iniedergeval
Ik wacht op de test resultaten maar ik denk egt meer als blauwe mitzus.
ik schat naar gevoel 130+ mg mdma!!!!!
(nee niemand kan ze kopen ik houd deze voor eigen gebruik :wink:

ze klappen sneller en harder als de vorige versie (blauwe dollar platte achterkant)
hey waussie.. ik krijg ze donderdag.. als je de testresultaten hebt kan je ze ff hier posten..? ik haal ze ergens in de omgeving vn zwolle.. wat jy?

hier link naar pillreport page over deze scheefters: http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=8677

als ik nog leef, zal ik mijn ervaring er ook ff over uitlaten. alvast bedankt..

RASCAL

Newbie
BEST XTC

JODENSTERRETJES

eerste keer lekker gestuikt
daarna nogeens gedaan en derect 6
beste rush tot nu toe

2de plaats HARTJES ( roodachtigpaar met stippeltjes in in de vorm ve hart )

RASCAL

Newbie
xtc

dolartjes vond ik minder
ik nam ze samen met 4 geroutineerde gebruikers en we hebben allemaal 1keer gekotst elk om beurt en daarna ongelofelijk geflashed

mitchel

Newbie
omg. rotterdam

1. oranje zwaluwtjes
2. licht oranje schorpioentjes

hoop binnenkort de befaamde blauwe mitshu's (driehoekjes) binnen te krijgen ^^

Eckster C

Bewuste gebruiker
lichtendonker zei:
De beste die ik ooit heb gehad waren de Dolfijntjes uit 2003. :hearteyes:
Zo maken ze ze niet meer :cry:
Er zijn nog zeer kwaliteitvolle witte dolfijntjes de dag van vandaag op de markt ik heb ze gehad en laten testen 150 mg mdMa

sannetjuh

Belezen gebruiker
Re: BEST XTC

RASCAL zei:
JODENSTERRETJES

eerste keer lekker gestuikt
daarna nogeens gedaan en derect 6
beste rush tot nu toe

2de plaats HARTJES ( roodachtigpaar met stippeltjes in in de vorm ve hart )
welke kleur zijn die jodensterretjes..want als da die zijn die ik denk da je bedoelt..groene dikke..vind ik ze echt bagger!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan