dr. pepper
Newbie
heeft iemand tips voor mij om de nacht door te komen als ik pep heb gebruikt? ik woon nog thuis en m'n ouders weten hier uiteraard niets van....wat moet ik doen? 

lysergine25 zei:strings en jarretels aantrekken ...
je laten nemen door een shemale ?
![]()

<3DjTrips zei:stap 1 : Koop World of Warcraft
stap 2 : koop de Expansion Burning Crusade
stap 3 : maak uw account
stap 4 : begin met spelen, zo kan je, zonder slaap, makkelijk 100 uren paseren zonder dat je het beseft
have fun
en je kan achteraf altijd je account verkopen aan 1 of andere nerd voor flink wat poen
dr. pepper zei:heeft iemand tips voor mij om de nacht door te komen als ik pep heb gebruikt? ik woon nog thuis en m'n ouders weten hier uiteraard niets van....wat moet ik doen?![]()
Snuifdoos zei:Vroeger toen ik nog geen internet had en dacht alle benzo's hetzelfde bestanddeel bevatten, vond ik eens Lexotan van 12mg. Daarna vond ik thuis Temesta van 2mg. Slimme Snuifdoos maakt een rekensommetje en pakt er 6 ineens, was me dat ff fout afgelopen =P

Edit zei:MSN is inderdaad ook leuk om te doen, moet je alleen wel mensen kennen die ook de hele nacht op zijn.
Supervlieg zei:msnen als een bezetene idioot
DjTrips zei:stap 1 : Koop World of Warcraft
stap 2 : koop de Expansion Burning Crusade
stap 3 : maak uw account
stap 4 : begin met spelen, zo kan je, zonder slaap, makkelijk 100 uren paseren zonder dat je het beseft
have fun
en je kan achteraf altijd je account verkopen aan 1 of andere nerd voor flink wat poen
w0rd!DreamWeaver zei:Supervlieg zei:msnen als een bezetene idioot
Supervlieg+DreamWeaver+ProtonRadio+eventuele drugs= hillarische msngesprekken![]()

dr. pepper zei:en als ik geen computer in mijn kamer heb?:P
sabe007 zei:ik zit gwn dan heel de nacht droog in men bed een beetje uit te rusten en nr alles kijken. en een beetje zot worden![]()
dr. pepper zei:en als ik geen computer in mijn kamer heb?:P