De pil en XTC

Geert

Newbie
Hallo,

ik vroeg me af of er bijwerkingen ontstaan als de pil en XTC gecombineerd worden?

Groeten

Jonirsz

Experimenterende gebruiker
Nou als ik jou was eigelijk niet, het is aan jou om dat risico te lopen, of ja vriendin of over wie het gaat,..
als ik jou was zou ik van het negatieve uitgaan,..tegen mijn principes in :mrgreen:

Geert

Newbie
ach ik wacht nog wel even af op verdere reacties :P
zelf ben ik vrij makkelijk in dit soort dingen maar me vriendin
wou het graag weten :P

Jonirsz

Dat kan ik me voorstellen dat ze er niet zomaar gerust op is,.. succes er verder mee! :sunglasses:

A

Anonymous

Gast
Vraag het aan de dokter?

Volgens mij zijn er trouwens geen sterfgevallen door de pil en mdma.

cunt

Wijs gebruiker
ik heb tijden lang sex gehad met een meisje die xtc gebruikte en ze is niet zwanger geworden en nooit klachten gehad erdoor ..
als dat je vraag was .. :)

Frisko

Badass junkie
hmmmz,ik heb er tot nu toe nog geen probs mee ondervonden,en ik vrij al meer als een half jaar onderhand... :)

caatje

Badass junkie
denk dt het nix uitmaakt. Mijn vriendin is eventjes een grootverbruiker geweest van speed, xtc en coke. Zij is nooit zwanger geraakt in die periode.

nee gebeurd nix mee alleen ik heb wel vaak mee gemaakt als ik veel drugs had gebruikt dat ik dan zo maar 2 keer in 1 maand ongesteld werd das wel minder maar k heb nu een sterkere pil duszz is nu allemaal weer goed :P

Lana

Wijs gebruiker
Welnee maakt niks uit.
Behalve als je vriendin moet overgeven van de dope. Dan braakt ze die pil ook mee uit.
Maar verder heeft het geen invloed.

Kleine_Tripster

Doordat ik een tijdje achter elkaar drugs gebruikte, brak ik elke keer door de pil heen.. en was 3 maanden ongesteld geweest.. Maarja, ben ook vrij jong..

megamold

ja mag in principe ook niet roken als je de pil neemt
dus zal je in principe ook wel niks anders mogen nemen als je de pil neemt
maarja zijn zoveel mense die roke en gebruike op de pil dus :mrgreen:

Flashing Moments

Belezen gebruiker
XTC heeft geen invloed op DE pil, die blijft evengoed werken :)
behalve natuurlijk als je de pil vergeet in te nemen doordat je zolang doorgaat op de xtc ofzo :wink:

Lana

Wijs gebruiker
Lana zei:
Welnee maakt niks uit.
Behalve als je vriendin moet overgeven van de dope. Dan braakt ze die pil ook mee uit.
Maar verder heeft het geen invloed.

Alhoewel..
Ik ben wel tijdens pilgebruik en drugsgebruik zwanger geraakt. Maar ´k kan me niet meer heugen of ik dat kreng op tijd heb ingenomen. Het is in elk geval wel gebeurd.
Maar dat kan ook zonder drugs te gebruiken. Dus of dat invloed heeft gehad?

Bovenaan