de pot parka

gtje

Bewuste gebruiker
hallo mensen ...gezien het feit dat er hier redelijk wat buiten growers zijn zal ik me de komende tijd is wat richten op de buiten kweek ... die helaas al aan dee bloei is begonnen bij de meeste en anders duurt het niet lang meer ... maar ja dan heb je er iig al wat aan voor volgend jaar ...

het betreft de pot parka van medemember whazzup die tevens ook moderator+ is ( zo goed als onmisbaar voor het wietforum :grin: )....

nou heeft hij daar al een heel topic over geschreven en ik kan het klakkeloos van hem kopieren echter komen de foto;s er niet op te staan wat het ene stukje lastiger maakt ... en ik zit zonder foto toestel op het moment ... dus jullie krijgen van mij een handige link :grin:

http://www.wietforum.nl/De-Pot-parka-tm-t42947.html

alle loof en eer aan whazzup ... ik ben alleen de gene die de handige info verspreid :grin:

enjoy yourself

greetzzz gtje

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Mijn webbrowser is naar de klote, dus sommige links kan ik niet openen, waaronder deze :( Maar ik zal het bekijken zodra ik kan!

gtje

Bewuste gebruiker
anbders ga zelf naar die site toe ...

scroll je naar de outdoor sectie en klik je outdoor vragen aan .... boven in heb je de stickies staan ... daar staat deze ook tussen ( momenteel de 3de ) valt niet te missen...

greetzzz gtje

Bovenaan