Zeebats
Wijs gebruiker
Dat was de grap 😂 je hebt je ongenoegen al een paar keer duidelijk gemaaktIk haat phenmetrazine, wie zegt dat ik fan ben? Het brand enorm in je neus.
Dat was de grap 😂 je hebt je ongenoegen al een paar keer duidelijk gemaaktIk haat phenmetrazine, wie zegt dat ik fan ben? Het brand enorm in je neus.
Had je mij mooi tuk, jij doerak.Dat was de grap 😂 je hebt je ongenoegen al een paar keer duidelijk gemaakt
Ik zet 5 euro (van huisbaas bob) in dat het verbod in juli ingaathoelang nu nog dan
Ik mis hem. Hij en @Neo-Shulginist zijn toch een soort voorbeelden voor mij. Iemand enig idee waar hij uithangt? We need him.huisbaas bob
Bob is dood. Jos leeft nog. Binnenkort komt het vervolg van Willems kantine uitIk mis hem. Hij en @Neo-Shulginist zijn toch een soort voorbeelden voor mij. Iemand enig idee waar hij uithangt? We need him.
Opnieuw, no clue wat je bedoelt en hij gaat volledig over mijn hoofd.Bob is dood. Jos leeft nog. Binnenkort komt het vervolg van Willems kantine uit
Even serieus, dat met die amines, secondary amines, tertiary amines etc en functional groups en de hele reut is behoorlijk diepgaand en complex, daar moet een wet toch wel een beetje duidelijk aangeven hoe of wat en niet zomaar wat zeggen want dan zijn er allerlei mazen in de wet om te kunnen gebruiken voor de verkoop van RC's.ennelijk valt dat ook nog onder amines. Zie 'secondary amines':
Dat lijkt me niet want is een essentieel aminozuur, het is niet hetzelfde als phenethylamine.Valt phenylalanine dan straks ook onder deze chemische sleepnetwet?
Maar phenylalanine is amfetamine met een carboxyl-zuurgroep. Als je de zuurgroep van phenylalanine zou reduceren krijg je methamfetamine, volgens mij. Methamfetamine is al specifiek verboden, maar is een fenylethylamine, net zoals amfetamine dat is.Dat lijkt me niet want is een essentieel aminozuur, het is niet hetzelfde als phenethylamine.
This essential amino acid is classified as neutral, and nonpolar because of the inert and hydrophobic nature of the benzyl side chain. The L-isomer is used to biochemically form proteins coded for by DNA. Phenylalanine is a precursor for tyrosine, the monoamine neurotransmitters dopamine, norepinephrine (noradrenaline), and epinephrine (adrenaline), and the biological pigment melanin.

Ja volgens mij is dit ook een van de aangenomen moties. Dat er voorlichting moet komen over verboden drugs (en hoe verschrikkelijk slecht die wel niet zijn) als de wet wordt aangenomen. De Raad van State had zo'n voorlichtingscampagne ook geadviseerd in een eerdere reactie op het voorstel. Maar het blijft ook het voornaamste probleem van deze wet als je het mij vraagt. Dat het legaliteitsbeginsel in het gedrag komt omdat niet meer duidelijk is wat nou precies verboden is en niet. Tegelijkertijd is dat volgens mij het hoofddoel van de beleidsmakers: gewoon duidelijk maken dat drugs slecht en verboden zijn. Dat is dan alleen het vervelende, want ik denk dan direct: 'over welke drug(s) hebben ze het dan precies?'Even serieus, dat met die amines, secondary amines, tertiary amines etc en functional groups en de hele reut is behoorlijk diepgaand en complex, daar moet een wet toch wel een beetje duidelijk aangeven hoe of wat en niet zomaar wat zeggen want dan zijn er allerlei mazen in de wet om te kunnen gebruiken voor de verkoop van RC's.
Ik neem aan van wel.Valt phenylalanine dan straks ook onder deze chemische sleepnetwet?
Waar kan ik zien wie voor en tegen hebben gestemd? Staat dit ook op de website van de tweede kamer ergens?
Hieronder kan je lezen welke moties zijn aangenomen. Om te zien wie er precies voor en tegen stemt kun je denk ik het best via Debat Gemist terugkijken. Ik heb tijdens de stemming live zitten kijken en daar werden alleen de partijen genoemd die voor stemden. Voor de moties heb ik niet nog bijgehouden welke partijen dat allemaal waren, want dat ging te snel.Ah in het verslag document staat het. Maar er is denk ik geen duidelijk overzicht voor iedere motie wie voor/tegen stemt, of een andere website waar ik dat kan vinden?

Voor medisch gebruik geldt er sowieso een uitzondering. Kijk bijvoorbeeld naar dexamfetamine is, wat gewoon heel zuivere speed is die je meekrijgt van de apotheker.Hebben ze al eens naar bupropion gekeken?
ExactIk interpreteer het vooralsnog als volgt voor (gesubstitueerde) fenylethylamines.
Alle stoffen waarin je de volgende structuur kunt vinden, hoe ver gezocht dan ook, met geen of meerdere willekeurige substituties voor alle mogelijke combinaties van restgroepen, vallen onder de stofgroep fenylethylamines:
Bekijk bijlage 56667
Autocorrect typo maar je hebt gelijk lol. Zal komende maanden vast voor kleine 1k en 3,7k voor 1p poeder vast bestellen. Zo heb ik genoeg psychedelica voor vele jaren. Alleen even iemand vinden die kan helpen Het veilig in dosering te maken..Het is amoebe, amoeba of amoeboïde.
Als je 1P LSD bedoeld, dit zit niet opgenomen in deze wet dus blijft voorlopig nog legaal.Autocorrect typo maar je hebt gelijk lol. Zal komende maanden vast voor kleine 1k en 3,7k voor 1p poeder vast bestellen. Zo heb ik genoeg psychedelica voor vele jaren. Alleen even iemand vinden die kan helpen Het veilig in dosering te maken..
Ps ik vraag het niet hier geen PB's graag hierover a.u.b
Meer mensen die een bulk gaan kopen deze maanden?
Ik wist niet wat jij bedoelde maar nu wel. Blijkbaar is hier ook een huisbaas bob op het forum. Ik had het over de echte huisbaas bob.Opnieuw, no clue wat je bedoelt en hij gaat volledig over mijn hoofd.
Ja MDPHP is ook een cathinone en valt dus onder het stofgroepenverbod.Bekijk bijlage 56668
zou dit beteken dat MDPHP
niet verboden worden zie MDPH staan maar dus zonder 2de P
waarom staat ie er dan niet tussen of is dit de beknopte versieJa MDPHP is ook een cathinone en valt dus onder het stofgroepenverbod.
Ja precies ik slik ook bupropion op voorschrift van de huisarts. In het verleden wel andere antidepressiva gehad waar ik heel vlak van werd. Nou wilde ik juist deze om actiever te worden en om mijn trek naar pep wat tegen te gaan.Voor medisch gebruik geldt er sowieso een uitzondering. Kijk bijvoorbeeld naar dexamfetamine is, wat gewoon heel zuivere speed is die je meekrijgt van de apotheker.
Ik denk niet dat alle stoffen die onder het stofgroepenverbod op de lijst staan. Dat is ook best moeilijk omdat er ook stoffen zullen zijn die nu niet op de markt zijn (of die heel obscuur zijn), en toch onder de wet vallen. Dus hoe weet je dan of de lijst compleet is?waarom staat ie er dan niet tussen of is dit de beknopte versie
btw tis ook een pyro
Komt ook omdat er in de Duitse wet een maximum is bepaald waar de wet ophoudt. Dat is enerzijds bij heel grote moleculen, en anderzijds door specifiek te benoemen wat voor soort substituties vallen binnen het stofgroepenverbod.Trouwens, even los van deze wet. In Duitsland geld ook een best strenge wet (strenger dan de NL wet), maar daar worden ook nog steeds nieuwe legale varianten uitgebracht. Waaronder dus prodrugs voor benzodiazepines.
3-FPM is intussen toegevoegd. Misschien leest de beheerder mee?Ik denk niet dat alle stoffen die onder het stofgroepenverbod op de lijst staan. Dat is ook best moeilijk omdat er ook stoffen zullen zijn die nu niet op de markt zijn (of die heel obscuur zijn), en toch onder de wet vallen. Dus hoe weet je dan of de lijst compleet is?
Misschien is het een goed idee om even bij de website te melden dat er iets mist.
ik dacht idd dat het ging over het forum lid haha die video nog nooit gezienIk wist niet wat jij bedoelde maar nu wel. Blijkbaar is hier ook een huisbaas bob op het forum. Ik had het over de echte huisbaas bob.
De forum huisbaas bob is voor mijn tijd. De echte huisbaas bob nietik dacht idd dat het ging over het forum lid haha die video nog nooit gezien
ik kom uit 1997
Ah in het verslag document staat het. Maar er is denk ik geen duidelijk overzicht voor iedere motie wie voor/tegen stemt, of een andere website waar ik dat kan vinden?
https://debatdirect.tweedekamer.nl/...0100&event=debate_end2024-01-16T15:30:45+0100Waar kan ik zien wie voor en tegen hebben gestemd? Staat dit ook op de website van de tweede kamer ergens?

Ik wist niet wat jij bedoelde maar nu wel. Blijkbaar is hier ook een huisbaas bob op het forum. Ik had het over de echte huisbaas bob.
Aaah! Ja, op je muil gauw! Je hebt nooit geen geld, k****r boef!Ik wist niet wat jij bedoelde maar nu wel. Blijkbaar is hier ook een huisbaas bob op het forum. Ik had het over de echte huisbaas bob.
Ben je gek!"Rotterdam, ik zeg maar zo, ik zeg maar niks!"
(Borreltijd -dacht ik- met Tosca Niterink en Arjan Ederveen (Theo en Thea) als de Berini's)
Waar kan ik zien wie voor en tegen hebben gestemd? Staat dit ook op de website van de tweede kamer ergens?

Dank, dit was precies wat ik zocht!