De ultieme XTC vervanging?!

kunlan

Belezen gebruiker
Iedereen herrinert zich vast die eerste keer E. Ik ben nu, volledig bewust van alle gevaren, van doelstelling nooit de 3 maanden regel te overschrijden, om het gevoel zo goed mogelijk te houden en ook nog gewoon gezond met (hard)drugs om te springen.

Maar toch, de weekends tussen die 3 maanden zijn vaak saai..
Ik kan het best naar mn zin hebben zonder drugs, want het mag nooit een ontsnapping van saaiheid zijn voor mij.
Maar nu had ik toch iets van, er moet toch een drugs(combo) bestaan die zo dicht bij het MDMA gevoel ligt en je toch zonder problemen maandelijks wel eens kan gebruiken.

Speed vindt ik dan weer te aggressief en no-love
GHB wordt je vaak wat te sloom van maar voelt wel weer lekker
Ketamine.. niet echt handig op een feest
Coke.. duur en verslavend

Iemand anders een idee, eventueel een combi van bovenstaande

Peace,

Kunlan :wave:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
In Engeland zijn die Neo-Doves en dergelijke een hele hype, de werkzame stof daarin is zeer waarschijnlijk mephedrone en als je even zoekt kun je vast wel een vendor daarvoor vinden. Anyways, mephedrone is vrij onbekend en nog niet illegaal, het schijnt ongeveer hetzelfde effect te geven, beter dan methylone las ik, maarja tis nog zo nieuw...

Ik zou je eigenlijk gewoon lsd aanraden, dat geeft mij ook vaak een ultiem liefde gevoel en dat lijkt veel natuurlijker, maar je moet er dan ook wel wat voor doen natuurlijk :wink:

Adren0

kunlan

Belezen gebruiker
Adrenochroom zei:
In Engeland zijn die Neo-Doves en dergelijke een hele hype, de werkzame stof daarin is zeer waarschijnlijk mephedrone en als je even zoekt kun je vast wel een vendor daarvoor vinden. Anyways, mephedrone is vrij onbekend en nog niet illegaal, het schijnt ongeveer hetzelfde effect te geven, beter dan methylone las ik, maarja tis nog zo nieuw...

Ik zou je eigenlijk gewoon lsd aanraden, dat geeft mij ook vaak een ultiem liefde gevoel en dat lijkt veel natuurlijker, maar je moet er dan ook wel wat voor doen natuurlijk :wink:

Adren0
Ja, ik heb LSD liggen maar ik zoek echt specifiek iets om mee uit te gaan,
alcohol doe ik liefst niet aan :wink:

henkie84

Bewuste gebruiker
Het roept geen direct love gevoel op, maar je zult je zeker lekker gaan voelen op kratom-extract (smartshop)! Heb het zelf nooit gehad tijdens uitgaan, maar lijkt me niet echt een probleem.

citrobacter

Experimenterende gebruiker
kunlan zei:
Maar nu had ik toch iets van, er moet toch een drugs(combo) bestaan die zo dicht bij het MDMA gevoel ligt en je toch zonder problemen maandelijks wel eens kan gebruiken.

S
vergeet het maar kunlan, eens je de liefde van methylene3,4dioxymethamfetamine hebt gekregen is het voorbij, feesten zonder gebruik is nu eenmaal anders als met gebruik... Ik wou dat het ook anders was... Het enige wat ik je kan aanraden is echt verliefd worden, dat kan het mdma effect wel praktisch benaderen

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Explosion is een RC gebaseert op methylone ...

4 Fluo volgens mij ook, de een is al illegaal gemaakt door de publiciteit de ander zal wel snel volgen.
Dit soort goedjes koopje je niet bij je lokale dealertje.
Je zal mazzelmoeten hebben dat je de juiste persoon ergens tegenkomt.

Ik vind een klein bommetje dex amfi of pep ook een goede vervanger.

Zoek en gij zult vinden sta op en loop !!

:hearteyes:

magical

lysergine25 zei:
Ik vind een klein bommetje dex amfi of pep ook een goede vervanger.
:hearteyes:

Idd, dex gebruik ik ook in het weekend als vervanger voor xtc. Het geeft ook een blijer gevoel en krijg tintelingen over mn hele lichaam :)

xplusif

Stargate van Azarius weet niet of je het al eens hebt geprobeerd, ik niet maar het is een natuurlijk vervanging van Ecstasy zeggen ze.

MVG

Psy High

Belezen gebruiker
Hetgeen direct bij me opkwam bij het lezen van de titel was BZP-TFMPP.

Raar dat het hier nog niet stond.

Jeller

Badass junkie
kunlan zei:
Adrenochroom zei:

Adren0
lsd is leuker om mee uit te gaan dan xtc imo :wink:

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Ik heb ook met paddo's een aantal keer een xtc-achtig gevoel gekregen :) duurde alleen niet zo lang en het was alleen als ik met een goede maat tripte.

citrobacter

heeft iemand hier al ooit methcatinone gedaan? Wordt het zelfs nog gemaakt in onze contrijen? Schijnt een meer goofing off (niet zo serieus) werking te hebben dan amfetamine en toch héél energieleverend. Ik heb het nooit kunnen vastkrijgen...

Phreakingout

Bewuste gebruiker
The word is... "4-Fluo-Amfetamine" .... :hearteyes:

maiskorrel zei:
Ik heb ook met paddo's een aantal keer een xtc-achtig gevoel gekregen :) duurde alleen niet zo lang en het was alleen als ik met een goede maat tripte.

Ook toevallig! Heel gek was dat, wel relaxed ook wel uiteraard.. Was met een combi van Hawaiaanse en "Columbian XTC" shrooms.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Jeller zei:
kunlan zei:
Adrenochroom zei:

Adren0

Hoe dosseer je dan? Ligt natuurlijk ook wel heel erg naar wat voor 'n feest je gaat, mij zie je niet met m'n acidkop in een bierkeet, niet dat je me daar sowieso ooit levend aan zult treffen..

kunlan

Belezen gebruiker
Adrenochroom zei:
Jeller zei:
kunlan zei:
Adrenochroom zei:

Adren0

Hoe dosseer je dan? Ligt natuurlijk ook wel heel erg naar wat voor 'n feest je gaat, mij zie je niet met m'n acidkop in een bierkeet, niet dat je me daar sowieso ooit levend aan zult treffen..

Ja inderdaad, een party op LSD lijkt me wel chill maar de juiste sfeer moet zeker aanwezig zijn en aangezien ik nog wel eens kan genieten van een harddance feest waar veel dansen aan te pas komt lijkt LSD me minder geschikt.

Ik hoop binnenkort goeie Dex te gaan proberen op de avondjes tussen het 3 maandelijks wachten in :wave:

En uiteindelijk moet een feest ook nog gewoon leuk blijven zonder drugs ^^

Drientje

DF-koning
Ik heb tot nu toe alleen maar op feestjes getript op 1x na allemaal een halve zegel. 1x een microdot en een hele zegel en ik vond het enige verschil dat ik van die typische rillingen kreeg. Mijn volgende trip is bij mijzelf thuis heb ik besloten en dan op reis door je eigen huis... Overigens heb ik hiervoor nog geen datum staan, ik zie wel... Lijkt me dat je wel de juiste feestjes uitzoekt, psytrance feestjes zijn gemaakt om te trippen en dat zijn ook de enige feestjes die ik bezoek...

X

Drientje

DF-koning
kunlan zei:
Ja inderdaad, een party op LSD lijkt me wel chill maar de juiste sfeer moet zeker aanwezig zijn en aangezien ik nog wel eens kan genieten van een harddance feest waar veel dansen aan te pas komt lijkt LSD me minder geschikt.

Lsd is juist gemaakt om mee te dansen vind ik. Ik heb dan bijna heel de dansvloer nodig om uit mijn dakpan te gaan. Muziek speelt ook een hele grote rol trouwens, als je kunt genieten van de juiste sfeer en setting is er niets mis met een harddance feest. Ik zou zeggen go for it, maar zorg dat je een back up plan hebt. Zoals een feest bij jou in de buurt, vind je het niets dan kun je naar huis ofzo!

X

Djo

Badass junkie
Ik heb eens een half zegeltje genomen op een party uit pure frustratie door onze TE lange heenreis, zonder de eindbestemming te kunnen vinden, maar wel super gezellig of course. Voor dat we eindelijk de plek des onheils gevonden hadden, bedacht ik me dat ik nog een zegeltje ergens verstopt had liggen in de auto en die heb ik toen met mijn medepassagier gedeeld uiteraard.
Leuk als je dan bij de bestemming aankomt en dat je in de parkeerfile terecht komt, dat ding ondertussen al zo gaat werken en je dan de volgende dag niet meer weet waar je geparkeerd hebt! 2 uur gezocht! Mijn medepassagier had hem na een uur gevonden! Ik dus NIET!

Maar dat halve zegeltje was nice op de party, het was een heerijk buitenfeestje, maar het had best een hele mogen zijn, maar eerlijk zullen we alles delen.

Ik doe geen X meer, want of ik word giga slaperig en het geeft me niet meer wat het moet doen. Het is ik wil wel, maar ik kan niet en dat vind ik een heel NAAR gevoel, dus doe ik geen X en MDMA meer.
Een (half) zegeltje vond ik dus wel een leuke vervanging. Hippie in de industrialhoek en bij de hardcorestand! :hearteyes:

(Industrial is ook heel leuk, als je de avond/nacht ervoor op een party hebt gehangen en daarna naar een pretpark gaat. Het klinkt gruwelijk door in de achtbanen.)

zaagmans

Bewuste gebruiker
Drientje zei:

Lsd is juist gemaakt om mee te dansen vind ik.X

Inderdaad, dit vind ik juist ook. Als je niet te veel pakt ga je lekker helemaal op in de muziek en alhoewel ik ook graag MDMA doe, vind ik het voordeel dat je van LSD er niet zo gaar uit ziet

J0rrit

Badass junkie
GHB is een echt goeie vervanger voor mdma. Als je te sloom wordt snuif je toch een lijntje erbij ofzo??

Drientje

DF-koning
zaagmans zei:
Drientje zei:

Lsd is juist gemaakt om mee te dansen vind ik.X

Inderdaad, dit vind ik juist ook. Als je niet te veel pakt ga je lekker helemaal op in de muziek en alhoewel ik ook graag MDMA doe, vind ik het voordeel dat je van LSD er niet zo gaar uit ziet

Hoewel ik me aan sluit bij het feit dat sommige mense ner idd erg kort uit kunnen zien blijf ik altijd opvallend helder en zie er niet zo kort uit. Ik kan bijv. met een gerust hart bij mijn ouders aan tafel gaan zitten als ik xtc op heb. Niet dat ik dat doe hoor maar als voorbeeld(merk dat ik wel heel erg offtopic ga hiermee)...

-spaceman-

Badass junkie
holy fuck... dat zou ik niet moeten proberen... (tis wel een keer voorgekomen trouwens) Mijn doppen zijn altijd abnormaal groot van de x...

LOL

Bovenaan