De urinetest!

Johnny

Newbie
De urine test

Een tijd geleden ben ik opgenomen in een kliniek en we moesten elke woensdag een Urine Controle doen en door de week wanneer dat nodig was volgens de leiding. Mijn verslaving is cannabis en daarop werd ik ook op gecontroleerd. En op andere stoffen werden ook getest. Ik heb met veel moeite af moeten kicken van de valium en cannabis. Vooral de eerste was een hel, maar ben er door heen. De eerste weken waren zwaar, maar alles liep zoals het lopen moest, dacht ik. Totdat ik een dag na kerst te horen kreeg dat mijn thc waardes niet zakten en ze vroegen mij of ik bij gebruikt had, dus in de periode dat ik daar was cannabis had gerookt. Ik zei van nee en sprak de waarheid. De volgende morgen moest ik weer komen en ze vertelden doodleuk dat ook de laatste urinetest zodanig was dat de Jellinek gezegd had dat er geen andere mogelijkheid was dat ik gebruikt moet hebben.. Daarop was verdere behandeling niet doenlijk en ik werd ontslagen. Ondanks mijn hardnekkige naar waarheid ontkenning. Ik begrijp de wereld niet meer en ben ontrechtvaardig behandeld. Ik heb niet gebruikt, maar zit nu wel met de shit. Heb de PVP er ingeschakeld en moet morgen een extra urinetest doen bij de huisarts om mijn onschuld te bewijzen.

Dat ik onschuldig ben staat vast, maar hoe is het in godsnaam mogelijk en wat moet ik doen, de krant inschakelen, naar de NMA stappen, advocaat in de arm nemen en een schadevergoeding eisen. Ik kan alleen maar papier bestrijden met papier, tegenwoordig is papier belangrijker dan

Bal0n

Badass junkie
Dit is wel een heel vreemd verhaal, ben je ook niet in omgevingen geweest waar veel weed/hasj werd gerookt?

Johnny

Newbie
nee, in de kliniek had ik geen vrijheden, dus andere die rookten ben ik niet eens tegen gekomen en zijn er ook niet. Ik heb ook al gedacht van hoe kan het in mijn lichaam terecht zijn gekomen?!

De enige reden die ik kan bedenken is dat de UC door de pc een behoorlijke fout heeft gemaakt, waarvan ik de dupe ben. Heb zelf de vrouw aan de telefoon gehad bij de Jellinek die de testen onderzoekt en die gezegd had dat ik gebruikt moest hebben. Maar straks een UC doen bij de huisarts en dat wordt gestuurd naar een andere lab.

oane

Experimenterende gebruiker
hmm ben wel benieuwd naar de uit slag bij dat andere lab. er kan toch een fout zijn gemaakt? als je geen vrijheden had hoe kun je dan gebruikt hebben?

MethodZen

Experimenterende gebruiker
hoe vaak gebruikte je het ? en nog belangrijker hoeveel.
verder zou eigenlijk de thc uit je bloed moeten zijn, ik geloof je kerel begrijp me niet verkeerd: misschien dat je zoveel hebt gebruikt dat het heel lang blijft ofzo ?

succes!

Bovenaan