1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

de volgende dag..

Discussie in 'Speed' gestart door DonJon, 2 jun 2010.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. DonJon

DonJon Newbie

hoe voelen jullie je de volgende dag na een goed avondje peppen of sos?
    ik heb meestal dat ik me kaken en tong nog steeds niet stil kan houden en voel me echt kapot. het voelt gewoon alsof je de avond van te voren veel meer engerie hebt verbruikt dan dat je lichaam eigelijk kan, daar komt het ook op neer

plus ik heb nooit honger ik kan gerust een hele dag of 2 dagen niks eten als ik flink heb gebruikt, die behoefte is er dan gewoon niet
    iemand nog andere rare symptonen de volgende dag:P

2. Liesette

Liesette Bewuste gebruiker

ik niet ....
    na een nachtje niks doen voel ik mij ook kut.
    en eten doe ik ook gewoon voor de pep

:hearteyes:

3. Winehouse

Winehouse Badass junkie

Als je "normaal" gegeten en geslapen heb, voel ik mij redelijk OK

4. Chris Pontius

Chris Pontius Badass junkie

Als je 1/2 dagen niets eet is het inderdaad een aanslag op je lichaam, probeer hoe dan ook wat naar binnen te proppen.

5. Carlitos

Carlitos Badass junkie

Genoeg spul wat redelijk weg te krijgen is inderdaad.
    Niet absurd gebruiken helpt ook,dat je kaken en tong tekeer gaan klinkt echt als veel nemen.
    Ik heb dat bijna nooit,laat staan de volgende dag.. (behalve mdma heb ik dat)

6. DonJon

DonJon Newbie

hmm oke

ja ik had laatst dan verdeeld over de dag 2 gram weg gewerkt en toen had k smorgens alleen ontbeten ik had savonds toen we naar de mac gingen helemaal geen honger, had alleen ene grote cola op:P

7. Drientje

Drientje DF-koning

Ja na 2 gram cafeïne hoef ik meestal ook geen eten meer.

8. Winehouse

Winehouse Badass junkie

Schat hoe oud ben jij ?

9. knolselderij

knolselderij Wijs gebruiker

je vettig voelen telt dat ook als rare symptomen?

10. DonJon

DonJon Newbie

17

11. W.F.L.

W.F.L. Badass junkie

Dan zijn jullie even oud. Match made in fuckin' heaven!

12. Oom Klaas

Oom Klaas Badass junkie

Lekker met z'n tweetjes caffeine snuiven :rock:

13. Junk Deluxe

Junk Deluxe Belezen gebruiker

jup :tongueout:

14. Fidge

Fidge Bewuste gebruiker

Helemaal nergens last van. Maar goed, ik heb dan ook pas een week ervaring.

Wel las ik iets over pijn in/op de borst, veroorzaakt door het aan of ontspannen van de tussenribspieren dan wel borstspieren, ik heb mijn ribben recentelijk gekneusd en en dat maakt het extra pijnlijk, dat zal niet zolang meer duren hoop ik:)

15. pbwebmaster

pbwebmaster Bewuste gebruiker

Vandaag valt het wel mee bij mij gelukkig :grin:

maarja, wat wil je nog meer met dit weer?

Alleen soms als ik opsta beetje vaag gevoel :tongueout: maar nog niet echt kut,

zal ongetwijfeld morgen komen... :grin:

16. Fidge

Fidge Bewuste gebruiker

Woensdag begonnen en even geleden gestopt met bijsnuiven, niet geslapen. Een uurtje geleden een jointje gerookt. Een diepe zucht, hmmm voel me heerlijk

17. pbwebmaster

pbwebmaster Bewuste gebruiker

Ik vind het zo ernstig eigenlijk:tongueout:

dat je van jezelf weet dat je zooo hard slaap nodig hebt, maar zelfs na 2 nachten lijkt het onmogelijk.
    Ik heb dit echt heel sterk.

Daarom echt niet te vaak :openmouth:

(bovendien, ik vind meer dan 2 nachten wakker ook eigenlijk niet te doen)

18. clockcable

clockcable Bewuste gebruiker

Mijn enige ervaring was deze vrijdag, dat begon met eerst wat alcohol, toen een halve xtc en daarna ongeveer een halve gram pep.
    Ik heb de hele dag doorgehaald en ben om10 uur 's avond gaan slapen na een douche en een Goedemorgen! (fruitdrink). En ik heb me al die tijd gewoon lekker gevoeld, geen kater oid.

19. Winehouse

Winehouse Badass junkie

Mijn pep heeft kwaliteit, onderschat mij niet :openmouth:

20. Oom Klaas

Oom Klaas Badass junkie

Dan zit 't wel goed.

Ik had een kan koffie in een pakje, met wat pep erbij.

21. Winehouse

Winehouse Badass junkie

Achja, een overdosis cafeïne heeft wel een speedo-achtig effect.

22. W.F.L.

W.F.L. Badass junkie

Dan snuif je wel troep, caffeine is zenuwachtig/opgefokt/tweaken, speed is euforisch, strakheid en gedachtenstromen maar op een aangename manier. :hearteyes:

23. Beanhead

Beanhead Badass junkie

Deze man spreekt de waarheid.

24. Flameon

Flameon Badass junkie

Ik gebruik er dan meestal alcohol bij .... het resultaat laat zich raden!
    De dag erna voel ik me een groot wrak

25. knolselderij

knolselderij Wijs gebruiker

je bent zo brak als je je zelf laat voelen,
    als jij probeert te slapen maar het lukt niet dan voel je je kut
    als je de hele tijd denkt dat je je kut voelt dan voel je je kut

26. Volgin

Volgin Experimenterende gebruiker

Same here, pep sloopt mij écht hard, gebruik het daarom ook alleen als het écht "nodig" is.
    Maar om eerlijk te zijn is het denk ik niet eens zo zeer de pep zelf, meer het feit dat je keihard bezig bent met van alles en nog wat, en ondertussen niets eet en niet slaapt. Dat zijn 2 dingen die je lichaam toch best hard nodig hebben, die je dan alletwee (voor vrij lange tijd) niet krijgt.
    Wat ik doe om de brakheid zoveel mogelijk in te perken:
    1. Als de feestnacht voorbij is, is het snuiven/slikken voor mij ook voorbij (ik heb vrienden die nog de hele dag doorsnuiven, mij niet gezien!)
    2. ETEN! maakt niet uit wat, alles is goed. Met een slok drinken erbij krijg je zo'n beetje alles wel door je strot. (Natuurlijk hebben gezonde dingen de voorkeur, maar ik ben meestal blij als ik überhaupt iets kan eten)
    3. Blowen. Helpt voor de honger, en bij het indutten 's avonds.

Works for me, maar aan de pep-brakheid ontkom je nooit. Helaas..

27. Chris Pontius

Jawel...

Als ik maar 1 nacht door ga heb ik nergens last van.

28. Petrovic

Petrovic Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Is nergens niet een beetje overdreven? Ook niet de dagen erna wat minder energie om dingen te ondernemen?

29. Chris Pontius

Bij 1 nacht door heb ik zelfs het idee de eerste paar dagen wat fitter te zijn dan normaal.
    Ik zal het mezelf wel aanpraten maar ik kan in ieder geval niet zeggen dat ik ergens last van heb.

30. Petrovic

Petrovic Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Ik ben de dagen erna echt een zombie, en zoveel gebruik ik niet eens. Als ik die positieve nasleep van jou had zou mijn ferquentie wel wat hoger liggen. :P Zie je niet bij veel mensen.

31. Chris Pontius

Meestal heb ik een periode dat ik veel gebruik, maar dan komt de tolerantie weer om te hoek kijken en blijf ik er weer een periode van af, of doe wat rustiger aan. :)

32. Beanhead

Beanhead Badass junkie

*Quoteert Chris pontius* ik mag wel meer als 3 citaten in een ander citaat hebben, jullie gunnen het me gewoon niet :openmouth:

Dat hoeft geen placebo te zijn vind ik, ik voel me ook altijd wekenlang supergoed als ik nog eens een keertje MDMA heb genomen, echt de volgende dag gelukkig opstaan met een smile en dat terwijl die drug je serotonine opmaakt...

Maar anyway speed, ik ga altijd toch wel een uurtje tot een uurtje of twee slapen en gewoon blijven drinken en keertje goed eten... Et voila je hebt zoals chris geen kater

Het is gewoon een stofje waar je even bij moet stil staan ookal gaat alles zo snel :tearsofjoy:.

Ik vind het niet meer als logisch dat je een kater hebt als je bv meer dan twee dagen wakker bent.

33. mellowWw

mellowWw Belezen gebruiker

Hier hetzelfde als Chris :) .
    Meestal als ik een nachtje doorhaal dan 'wacht' ik op de dinsdagdip omdat ik het voor mezelf haast onmogelijk houd dat ik er ECHT niets nadeligs van ondervind. Maar zelfs de dinsdag is dan een dag als alle andere...

Nu moet ik wel zeggen dat ik er ook niet als een gek bij ga zuipen en wat ik ook eet, dat dat ook gezond is. En dan bedoel ik geen hele borden vol, maar juist goed verspreid over de nacht / dag een beetje. Banaan in yoghurt bijv, zoete siroop er bij in, reken maar dat je dat wel weg krijgt, zelfs met goeie pep op.

Grtz Mellow

34. Beanhead

Beanhead Badass junkie

Ja ik heb gelukkig geen last van niet kunnen eten.

Alleen vervelend van gehydrateerd blijven want je loopt echt heel de avond alles er uit te zeiken.

35. Volgin

Volgin Experimenterende gebruiker

Tuurlijk zal het per persoon verschillen, maar zelfs al haal ik een nachtje door op niks (als ik bijvoorbeeld 's nachts werk o.i.d.) merk ik daar de volgende dag écht wel wat van, laat staan met pep op.
    Moet zeggen dat ik het moeilijk te geloven vind dat iemand hier niets van voelt, toch ga ik er ook niet van uit dat je hierover gaat zitten liegen op een forum, dus zou ik zeggen prijs jezelf gelukkig! :P

36. nieneinao

nieneinao Newbie

Ik voel me de dag na pep gewoon normaal, alleen als ik net wakker wordt zie ik van alles een beetje bewegen, maar dat zal wel kloppen.

37. OnderDeEik

OnderDeEik Wijs gebruiker

Bwuh, das inderdaad wel gaar dan... Maargoed, een frisse douche is dan wel weer lekker.

38. iSmokex

iSmokex Bewuste gebruiker

Het ligt er een beetje aan hoe ik me heb gedragen, anderhalfjaar geleden gebeurde het regelmatig dat we de hele nacht wakker waren en dan door heel de stad liepen de hele tijd, en soms in het centrum op de grote markt enzo.. Dan dronk ik ook een stuk minder en de dag erna was ik dan echt een wrak. M'n mond lag dan open, en kon niks eten enzo. Ontiegelijke onophoudende dorst en een grafkop.

Maar tegenwoordig als ik speed gebruik heb ik er niet echt meer last van. Dan drink ik ruim voldoende en zorg ik dat ik niet meer snuif een tijd voordat ik ga slapen. Tussendoor probeer ik nog wat te eten, met wat een aantal joints nog best wil lukken. Anders sowieso voordat ik ga slapen een bak vla of cornflakes en dat helpt naar m'n gevoel ook echt.
    Dan, als ik de volgende morgen waker word voel ik me misschien wel iets anders maar niet echt erg. Als ik dan wat eet voel ik me weer helemaal oké. Wel heb ik de dag ern extreem veel behoefte aan wiet (net als tijdens de werking), maar dit kan ook onderbewust voortkomen uit het een excuus zoeken om te blowen.

Dus ja om die kater zo veel mogelijk te beperken zou ik zeggen, genoeg drinken, iets proberen te eten en als je uiteindelijk gaat slapen ook echt even genoeg slaap pakken. Ook neem ik multivitamine voor ik ga slapen plus vitamine B complex. Soms als ik dan weer wakker word vitamine C bruistablet.
    De kater is wel te beperken denk ik, al hangt de intensiteit van de kater ook wel af van t persoon denk ik. Daarbij moet ik zeggen dat het misschien ook kan komen, dat ik nauwelijks een kater heb doordat ik sowieso erg kleine lijntjes leg.

Laden...