de vraag: waar?

darkbull

Bewuste gebruiker
kreeg een vraag van een vriend (voor een vriend) waar haal je dat spul?

ik draai er om heen: ik ben der niet happig op, omdat...

a) het is illegaal
b) voor recreationeel gebruik is 'mijn' dealer niet (ik ken em niet maar weet dat hij uitsluitend in 100tallen verkoopt, het gaat nogal anoniem en dan heb ik weer voor een half jaartje....)
c) een vriend van een vriend vind ik nogal vaag

hoe gaan jullie om met dit soort vragen?

Helenas

Bewuste gebruiker
Ik zou zeggen dat je voor jouw vriend wel wat kunt regelen maar voor een vriend van een vriend niet. Hou het gewoon binnen je eigen vriendengroep, lekker vertrouwd :)

Fool

Badass junkie
Gewoon zeggen dat hij een goede vraag stelt, en dan doorgaan over een ander onderwerp. Als hij doorzeurt zeg je dat het hem lekker niets aangaat :P

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Hmm als hij jouw contact wil zou ik toch zeggen dat je je daar niet chill bij voelt. Is de waarheid toch? Ik heb ook vaak vrienden die mij komen zeuren of ik nog wat over heb, ja hallo... Dasniedebedoeling.

Ganja-man

Experimenterende gebruiker
De vraag waar he?

Je zegt het zelf het is illegaal.
En als een vriend van me iets vraagt aan me,zelf vrienden die ik goed ken!
Ik zeg kort en 1voudig neen,en hou dat vol ook. En al zeker niet voor een vriend van me ->zijn vriend. No way and no thanks :wave:
Durf er ook dan wel is bij te zeggen: -je hebt toch ook een huisarts,dokter,psychiater,weet ik veel wat,vraag h aan hen eens he,want bij mij moeten ze daarvoor niet zijn.

En verder sluit ik me voll.aan,en ben het voll.eens met ZERO's reactie.
Als mij iemand aanspreekt,en h mag dan nog een vriend zijn.
Maar zoals ZERO al vernoemde.
Sorry,maar zou me daar toch ook niet t'chill bij voelen hoor,als iemand me vraagt of ik mss nog iets over heb.
De medicatie die is voor MIJ bestemd,en niet vooruit te delen of iemand anders te helpen die er misbruikt van maakt!

EN @ ZERO ,ook al heb je er nog mss nog 1tje of 2 v over. Dan nog,is voor jou bedoeld,en bestemd en niet voor gelijk wie toch he?
Zoals jezelf zegt,ja alloooo:dasniedebedoeling :),met die smiley bedoel ik,goed vernoemd :wave:

Groetjes vanwege

Ganja-man :smoke:

Bovenaan