De week na XTC gebruik misselijk

Jolien24

Newbie
Haihai,
Het laatste jaar wordt ik een aantal dagen later na gebruik super misselijk van XTC. Als ik het zaterdags gebruik begint het misselijk zijn vaak op maandagavond/dinsdag. Ik geef dan de hele dag over en voel me mega beroerd. Tegen de vrijdag begin ik me weer beter te voelen en kan ik pas weer de deur uit.
Ik heb geen idee hoe dit kan en hoe ik er vanaf kom. Is er iemand die dit ook heeft (gehad)?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Gebruik je nog andere middelen en buiten deze klachten om heb je nog last van andere gezondheidsproblemen? Genoeg eten en slapen?

Jolien24

Newbie
Ik gebruik er heel af en toe speed bij en ik eet altijd zoveel mogelijk. Ik heb er de jaren hiervoor ook nog nooit last van gehad, daarom is het voor mij ook zo'n raadsel.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Speed in combinatie met xtc bezorgd meer hersenschade. Beter geen speed meer erbij en een lange pauze nemen 6 maanden tot 1 jaar. Heb je verder geen gezondheidsproblemen?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Onlangs nog een artikel gelezen dat vrouwen door het vrouwelijk hormoon meer water opslaan in hun lichaam dan mannen dat maakt xtc gebruik gevaarlijker voor vrouwen.

Bovenaan