wit geteeld in nederland is nederwiet.
belga wiet portuweed
tegenwoordig is de meeste nederwiet zo droevig ....
broofukkers, schijtkampers en nette ondernemers 'kweken' de nederwiet niet met passie maar met $$$ tekens in hun ogen.
Echte wiet is schaars, net zoals zuiver coke, sterke lsd en mescaline.
Ik heb ook in Afrika gezworven en daar roken ze consemilla bagger... wiet met zaad. Werd ik bijna niet stoned van wa meer een placebo effect.
En in THE USA ... tsja het zijn de zware straffen waardoor de mensen daar helemaal gek zijn. De prijs is te hoog de kwaliteit schommelt te veel. In het buitendland is de buiten wiet altijd nog overheersend, wat PipoXYZ zegt is helaam niet waar. Genetisch doen ze het mischien leuk maar is er is geen structuur er is geen maat. Ze doen maar wat ... andere landen zoals Engeland, Zweden en Duitland kunnen het al beter.
En in Belgioe wordt top wiet gekweekt maar dat zijn dan wel de hollanders verbannen uit eigen land, ik heb nu tientalen belgische kwekers bezocht er was er geen 1 .... die mij kon boeien. GEEN 1 .... want belgen lijken wel allemaal prutsers terwijl alle info de growshops en de taal allemaal voor hun hand liggen. En dan Spanje .... daar wordt buiten veel gedaan sommige doen het leuk andere prutsen erop los. Die het goed doen worden getraint en bijgestaan door ? wedrom holalnders, de bekenste de beste is uiterarrs onz icoon Nol. Dei lekkere wiet ga jij echt nooit kopen die rokenzij op !! JIJ als toerist rookt arabische anushasj genaamd bellotas, iets wat ik liever nooit meer rook.
In Portugal zullen ze het nooit leren ....
Een land zonder coffeeshops zal nooit dat niveau behlen wat wij hier in Nederland hebebn , puur vanwege een economisch oogpunt.
Alleen met overproductie kan de toeirist ook een paffertje kopen.
Zondrer coffeeshops zal er een boel vranderen in dit land, huisdealers openeen hun deuren weer en de exportlijnen zullen droogvallen.
PipXYZ ... kom er is ouwe oliestoker.