dealer coke opgenomen

nickske

Newbie
Jow,
ik heb een vraag,
Sinds vorige zomer (2006) haalde ik mijn coke altijd van dezelfde dealer, ik moest hem bellen, afspreken en voila, ik had mijn coke...
Sinds eind januarie dit jaar, was het nummer waarop ik de kerel belde niet meer actief... Een week of 2 later had ik van iemand gehoord dat hij zou zijn opgenomen...
Gisteren, heb ik van 4 verschillende maten (die ook kochten aan die dealer) gehoord dat ze naar het politiebureau moesten gaan om een verklaring af te leggen ivm het feit dat hun gsm nummer enkele keren terug te vinden was op de gesprekslijst van die dealer...
Sinds een week merk ik ook op dat wanneer je me belt op mijn gsm het een eindje duurt voordat hij overgaat, en er een soort van klik - geruis ...

Nu is mijn vraag:

Als ik dan toch moet een verklaring gaan afleggen en ik vertel de waarheid, kan de Belgische wetgeving mij iets maken voor feiten die van in begin januarie geleden zijn ?
Als ik lieg, en zeg dat ik die dealer gewoon kende van in't uitgaan :confused: ?

grtzz

Intoxicated

Wijs gebruiker
De Belgische wout staat er om bekend dat hij ook hier op het forum kijkt als je verdacht bent.

Dus scheer je weg :wink:

needlefreak

Bewuste gebruiker
nickske zei:
Als ik dan toch moet een verklaring gaan afleggen en ik vertel de waarheid, kan de Belgische wetgeving mij iets maken voor feiten die van in begin januarie geleden zijn ?
Als ik lieg, en zeg dat ik die dealer gewoon kende van in't uitgaan :confused: ?
grtzz

Tuurlijk kunnen ze je nog iets maken voor feiten van enkele maanden geleden. Maar zoals je zelf zegt: Niet toegeven dat je coke gekocht hebt. Verzin iets. Heb je ooit over coke gepraat als je hem belde of via sms? Nooit doen! Maar dan nog, veel kunnen ze je niet maken. Ik zou er niet erg mee inzitten. :wink:

supahgrass

Belezen gebruiker
NOOIT iets toegeven dat niet EFFECTIEF bewezen is anders ben je een vogel voor de kat, voor de rest ALTIJD ontkennen

met die mentaliteit geraak je wel erges in het belgische woutenland

grtz

Marklar

Belezen gebruiker
Psycho_Chrono zei:
In theorie handig, toch denk ik dat als je een grote man in het wereldje bent, en ze je persé willen hbben dat TOR hun niet tegenhoud.

Nee klopt, daarvoor gaan ze tussen jou en je provider zitten. Maar dat kost ze heel veel burocratisch gedoe. Provider moet meewerken, dat kost weer tijd om alle papieren op orde te krijgen enz enz. Tor is wel prima om te zorgen dat "ze" niet even snel vanaf een eigen verbinding kunnen kijken/mee luisteren :)

ilove_paddo

Experimenterende gebruiker
pprijs jezelf gelukig dat je in de benelux woont, in singapoor had je hiervoor een heel aantal jaardjes achter de tralies gezeten,
maar ik zou alles ontkennen en zeggen dat je hem kent van het uitgaan en soortgelijkse dingen,
ze zullen je echt niet achter de tralies stoppen voor zoiets onbenulligs.
greets :stoned:

Bovenaan