Dealer opgepakt?

Kmind

Belezen gebruiker
Hey

Ik heb gehoord dat m'n dealer is opgepakt, hij neemt z'n gsm ook niet meer op.
Z'n gsm staat wel op wat ik vreemd vind.
Iemand een idee hoe ik dit kan nagaan ofzo??

psych-out

Bewuste gebruiker
heb je vaak naar hem gestuurd? met iets in over drugs bv met de benaming : wiet,speed,pillen?
zoja dan zou ik mij zorgen maken want ze kijke nu wss in uw dealer zijn gsm en ze kunne alle smsjes en... leze dus als jij daarin staat zou je wel is een bezoekje kunne krijge van onze oooh zoo ''goede'' vriendinnen

succes

Flameon

Badass junkie
Daarom nooit per sms spreken over namen van drugs etc, of over locaties waar je afspreekt.
Ter bescherming van de dealer en jezelf. Vervelend dat hij opgepakt is. Hopelijk komen hij en jij er goed vanaf

Bymo

Experimenterende gebruiker
Ze laten die gsm opstaan omdat ze dan kunnen zien of hij vaak gebeld en ge-sms't wordt. Als hij 50 telefoontjes per dag krijgt kunnen ze dat als bewijs van dealeractiviteiten beschouwen. Plus als iemand een sms stuurt waarin hij letterlijk om een bepaalde drug vraagt, hebben de hoerige kankerflikken ook weer meer bewijs tegen hem. Zeg tegen iedereen die zijn nummer heeft dat ze niet meer mogen bellen of sms'en.

anoniempje

Bewuste gebruiker
Bymo heeft helemaal gelijk.

Wel een beetje dom als je belt vanaf je eigen gsm...

Dat doe je natuurlijk alleen vanuit een telefooncel.

De politie kan je anders makkelijk in de gaten houden,en weet zo wat er allemaal gebeurt en door wie.

Kmind

Belezen gebruiker
Ik praat met hem nooit over drugs aan telefoon en zeker niet in sms :)
Dus daarover maak ik me geen zorgen.
Kwil vooral op de een of andere manier weten of hij opgepakt is of niet :)

anoniempje

Bewuste gebruiker
Dan kan je altijd de politie bellen en je voordoen als een familielid en dat je zorgen maakt en niks meer van hem hebt gehoord als zij mischien iets meer weten.
Dat werkt altijd!

anoniempje

Bewuste gebruiker
als hij naar 3 dagen nog niet terrug is , is het voorarrest velengd met 10 dagen, meestal kom je daarna niet zomaar weer vrij en ga je naar huis van bewaring voor gedurende 30 dagen eerst en zo word verder onderzoek gedaan.
Maar je kan eigenlijk altijd vanuitgaan naar 3 dagen niet vrijgelaten, dan blijft die een tijdje achter geslote, deuren,
hebben ze namelijk genoeg(bewijs) om hem langere tijd vast te mogen houden

Bymo

Experimenterende gebruiker
Probeer het uit te vinden door het face to face te vragen. Niet via telefoon, gsm, msn of mail.
En als je het aan niemand kan vragen ga er dan gewoon van uit dat hij opgepakt is. Oefen wat geduld, vroeg of laat zal je het wel te weten komen. Als je persé drugs moet hebben regel het dan via iemand anders. En als je niemand anders kent blijf dan effe nuchter, maar breng hem vooral niet verder in de shit.

Misschien weet je dit al, maar deze post is niet enkel naar jou gericht. Iedereen zou dit moeten beseffen.

Kmind

Belezen gebruiker
Ik moet niet zozeer iets hebben, heb contacten genoeg.
Maar wij zaten elke dag samen dus gewoon is kut dat hij opeens weg is :)
Deze avond is hij 3 dagen opgepakt dus ik zal het wel horen als hij zou vrij komen vandaag :)

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Ik heb vandaag 2 dealers gezien en mijn vriend die ik al 6 jaar ken is dealer. En ik zie zijn dealer ook wel eens. Dus ik ken 3 dealers, en 2 jongens uit mijn klas zitten aan de pep en coke dus die kunnen ook wel voor me regelen als ik dat vraag

Angramar Temenos

Badass junkie
Welhallodaar zei:
Ik heb vandaag 2 dealers gezien en mijn vriend die ik al 6 jaar ken is dealer. En ik zie zijn dealer ook wel eens. Dus ik ken 3 dealers, en 2 jongens uit mijn klas zitten aan de pep en coke dus die kunnen ook wel voor me regelen als ik dat vraag

Heel leuk voor je, maar wat boeit dat in dit topic?

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Welhallodaar zei:

Heel leuk voor je, maar wat boeit dat in dit topic?

Dat vraag ik me ook bij veel van jouw posts af grote vriend :stoned:

Finesse*

Belezen gebruiker
Ja, dat is dom, is ook wel wat anders dan dealen, zeker niet in combinatie met. :rolleyes:
Lijkt me niet een leuke levenskeuze, ov'tjes plegen.

Bovenaan