dealers

speedkills

Experimenterende gebruiker
hoe meer drugs je neemt, hoe meer mensen je leert kennen die aan drugs kunnen komen.
Hoe meer mensen je kent die aan drugs kunnen komen, hoe meer drugs je neemt.
Hoe meer.........
hoe meer.........
hoe......
h.........

Serenity

Badass junkie
heb één adresje. In erge nood wel meerdere maar da's nooit nodig. Deze gozer is onwijs aardig en betrouwbaar, alleen zwaar vergeetachtig xD

jasper

Wijs gebruiker
ik heb meerdere adresjes in antwerpen ( zijn vrienden)
en ik heb ook het geluk van in rijkevorsel te wonen en dat gewoon iedereen daar drugs gebruikt dus daar heb ik ook meerdere adresjes in rijkevorsel en omstreken

ruud128

Experimenterende gebruiker
als je de juiste vrienden hebt vind je meestal wel. vanaf de moment dat ik gebruikte heb ik al bij een stuk of 15 verschillende uit de buurt gehaald... :sunglasses:

maverick

Belezen gebruiker
fuuucckk!!

ik word chagarijnig..!! ik wil vnaaf met een kameraad heerlijk aan de pepperdepep, mn vorige nummer heb ik verwijderd toen ik kappende was, nu wil ik weer keer en kom ik dr maar niet aan!
heb teveel nummers verwijderd, ik heb wel een nummer vn een cokedealer waar ik altijd terecht kan maar tis me te duur voor vnaaf, en in de plaatselijke discotheek staan wienig strakke mensen en anders hebben ze het wel op.. (vaak t geval.. ) ik ben druk aan het fixen hoopt dat t nog gaat lukken, iemand uit de omgeving almelo? PM mij dan!

hahah laterz :stoned:

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Ik ken zelf ook gewoon een aantal personen die van tijd tot tijd wat verkopen. De ene heeft weer goede sos en de andere weer goede smack.

Mijn beste vrienden blijven wel de "halve dealers" die het gewoon leuk vinden om steeds een ander assortiment te hebben of aan speciale dingen willen komen.

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
maverick zei:
GESCOOORDD!!! ff autootje naar zwollee heuj :grin:

hehe woon je ver van zwolle af?
Ik vindt het altijd iets te ver gaan als ik benzine moet betalen om drugs te halen. (hetzelfde als pinnen voordat je naar je dealer gaat lol).

maverick

Belezen gebruiker
auto vn mn ma..:wink: mn ouders pleite.. halfuurtje dr vnaf.. kheb gescoord zoals ik al zei.. en kchill hem nu al wel redelijk.. natuurlijk een klein voorproefje al gehad hea..:wink: ik zeg mensen.. hennug

Maikelk

Belezen gebruiker
damn normaal gaat et best makkelijk maar nou lukt het toch ook maar even niet om er aan te komen :confused: :(

Nonstop

Newbie
Nieuw hier op dit forum..hoe begin je er nu in godsnaam aan hé :wink:) Wij kennen enkele mensen uit het Antwerpse waar we wel eens bij terecht kunnen maar nu verdomd moeilijk..Grrrr, die vakanties :( adresjes uit het Antwerpse mogen ons steeds een boodschap sturen :)

Ohja, ff tussendoor...wij gehuwd koppeltje ...sexxx on speed is wooooow :wink:

BlackSun

Newbie
Ik fix meestal via een heel goede vriend en anders bij mensen die ik een beetje ken maar dan ben ik nooit zeker dat het goed spul is.

Bovenaan