dealers

Marlon

Belezen gebruiker
hoi,

ik vraag me de laatste tijd echt af hoe iedereen hier zo makkelijk aan vanalles komt, ik heb altijd een vaste dealer gehad die ik toevallig viavia kende, hij is gestopt met dealen en daarmee is mijn hele connectie met de 'drugswereld' ook meteen gestopt...

Als ik hier zo lees lijkt t wel alsof iedereen binnen 5 minuten wel iets zou kunnen regelen... Ligt dat aan de vriendengroep, of wat?
Hoe gaan jullie te werk als je vaste dealer ineens niet meer dealt...

Gewoon nieuwsgierig :)

Mindless1985

Badass junkie
Ikzelf doe niet zo vaak harddrugs, maar weet wel dat heel veel mensen in groepjes gebruiken, dus altijd via vrienden nieuwe dealers of contacten krijgen, en zo weer aan nieuwe drugs kunt komen :) Ook kun je gewoon naar een discotheek gaan, iemand die scheef staat vragen of hij nog iemand weet met XTC/speed/whatever en die helpt je waarschijnlijk ook wel verder :)

HDA

Bewuste gebruiker
Inderdaad... Je vaste dealer kent vast ook nog andere mensen in de buurt die 't doen. Misschien kun jij hem vragen of hij je kan introduceren bij een andere dealer die hij 'kent'. En zo ben je weer vertrokken.
Een andere optie is natuurlijk van gewoon te stoppen met gebruiken.

Psykaholik

Wijs gebruiker
stopt er een met verkopen begint er gewoon weer een andere opnieuw
aan drugs geraken is een fluitje van een cent

van_veen456

Experimenterende gebruiker

dat ligt aan de soort drug...
"standaard" dingen als Xtc en Pep is wel redelijk makkelijk aan te komen

Psykaholik

Wijs gebruiker
van_veen456 zei:

vloeibare ook
coke ook
lsd ook redelijk
research chemicals ook
eig alleen last met keta voor het te vinden

cunt

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
van_veen456 zei:

vloeibare ook
coke ook
lsd ook redelijk
research chemicals ook
en keta kan ik hier dan weer makkelijker aan komen dan research chemicals ..

Psykaholik

Wijs gebruiker
cunt zei:
schranziewanzie zei:
van_veen456 zei:

vloeibare ook
coke ook
lsd ook redelijk
research chemicals ook
en keta kan ik hier dan weer makkelijker aan komen dan research chemicals ..
tis nie da ik dat binnen 5 min heb
ma is wel makkelijk te vinden
ge hebt er zelfs nog gene dealer voor nodig :wink:

platypus

Belezen gebruiker
ja het verschilt ook maar wie je kent, en wie de mensen die jij kent kennen....

ik zelf ken eigenlijk geen echte dealers, alleen mensen die dealers kennen

boy

Bewuste gebruiker
Dat valt allemaal wel mee hoor. Veel doen alsof ze echt aan alles kunnen komen, maar als het er op aankomt krabbelen ze altijd terug... zo niet, dan is de prijs abnormaal hoog.

Frisko

Badass junkie
boy zei:
Dat valt allemaal wel mee hoor. Veel doen alsof ze echt aan alles kunnen komen, maar als het er op aankomt krabbelen ze altijd terug... zo niet, dan is de prijs abnormaal hoog.
mjah,ik ben al lang gestopt met die blaat verhaaltjes te geloven... ALLES is een HEEEEEEEEL GROOT woord :)

A

Anonymous

Gast
Het is niet lastig om in het 'drugs-circuit' te rollen. De enige benodigdheden zijn een sociale aanleg en wat geld.

Mindless1985

Badass junkie
BobG zei:
Het is niet lastig om in het 'drugs-circuit' te rollen. De enige benodigdheden zijn een sociale aanleg en wat geld.

Ik denk dat die sociale aanleg nog best eens een probleem kan zijn bij mensen (oa bij mij). Ik ben gewoon te verlegen/paranoïde om op mensen af te stappen en te vragen, hey, hebben jullie nog wat LSD over. Als ik mensen al eerder heb gesproken is dat geen probleem, maar wel als ik mensen voor het eerst in m'n leven zie.

A

Anonymous

Gast
Ik denk niet dat je zomaar iemand kan vragen voor LSD, waarom probeer je niet eerst pillen/coke te regelen, en na de deal vraag je van: Hey, kan je (iemand die) aan lsd komen?

Lsd is best zeldzaam.

Wortel

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Ik denk niet dat je zomaar iemand kan vragen voor LSD, waarom probeer je niet eerst pillen/coke te regelen, en na de deal vraag je van: Hey, kan je (iemand die) aan lsd komen?

Lsd is best zeldzaam.
Idd lsd is zeldzaam :P Maar ik kan er nu waarschijnlijk via via aankomen.

Marlon

Belezen gebruiker
Het is alleen wat lastiger als je in een heel braaf milieu woont, mijn vrienden vinden het al taboe om te roken en blowen...

Ik zou niet weten aan wie ik het kan vragen, er is iemand die ik viavia ken, maar die wil me niets verkopen omdat hij me niet kent en blablabla, ik heb hem al paar keer geprobeerd, maar hij blijft koppig.

MetaalKonijn

Badass junkie
Marlon zei:
Het is alleen wat lastiger als je in een heel braaf milieu woont, mijn vrienden vinden het al taboe om te roken en blowen...

Ik zou niet weten aan wie ik het kan vragen, er is iemand die ik viavia ken, maar die wil me niets verkopen omdat hij me niet kent en blablabla, ik heb hem al paar keer geprobeerd, maar hij blijft koppig.

Dan kun je altijd toch de coffeeshop proberen? :) Als je op wiet/hash doelt tenminste.

flash kieke

Wijs gebruiker
Xtc,keta,pep,ghb,weed,.. kank makkelijk fixe

Maar mdma en die trip middelen is wat moeilijker voor mij om aan te geraken.

Mindless1985

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Marlon zei:

Dan kun je altijd toch de coffeeshop proberen? :) Als je op wiet/hash doelt tenminste.

Ik denk dat ze met die zin meer doelde op dat ze zelfs wiet/hasj en gewoon roken al afkeuren dus dat ze al helemaal niet into harddrugs zijn :wink:

MetaalKonijn

Badass junkie
Dzy zei:
MetaalKonijn zei:
Marlon zei:

Ik denk dat ze met die zin meer doelde op dat ze zelfs wiet/hasj en gewoon roken al afkeuren dus dat ze al helemaal niet into harddrugs zijn :wink:

Daar heb je misschien een punt ja :grin:

caatje

Badass junkie
het lijkt er wel op he! Maar ik heb ook ernstig moeten zoeken om aan xtc te komen. Het begin was makkelijk omdat een vriendin van mij het altijd regelde. Die is inmiddels niet meer zo gebruikerig dus daar wordt het al wat moeilijker. Gelukkig ken ik meer mensen die gebruken en zodoende kan ik met regelmaat mn stash aanvullen. Helaas niet met LSD.XTC, Speed en coke zijn no problemo maar dat LSD goedje wil maar niet echt lukken

Marlon

Belezen gebruiker
Dzy zei:
MetaalKonijn zei:
Marlon zei:

Klopt

Mindless1985

Badass junkie
Marlon zei:

Ik zou gewoon echt een keertje naar een discotheek of trance/techno/goa feestje gaan en iemand aanspreken die er een beetje waus uitziet :)

Marlon

Belezen gebruiker
Dzy zei:
Marlon zei:

Ik zou gewoon echt een keertje naar een discotheek of trance/techno/goa feestje gaan en iemand aanspreken die er een beetje waus uitziet :)

Lol, dan ben ik zeker de enige die daar in zijn remi aan komt zetten, maar ik heb het idd al eens overwogen...
Het stomme is, ik weet vrij veel van drugs, uit ervaring en door mijn opleiding... (ik heb ruim een jaar gebruikt en blowen etc. al langer), dus ben niet helemaal een newbie...
Alleen in dat trance-dance-goa wereldje ben ik wel erg nieuw...

De discotheek ga ik wel heen, ook een waarvan ik wel weet dat er erg veel gehandeld werd, alleen die hebben nu erg streng deurbeleid, dus alle bekende dealers worden daar buiten gehouden en de niet bekende ken ik ook niet :).

Alle tips zijn welkom, bedankt voor het meedenken.

JewCookie

Wijs gebruiker
Marlon zei:
Dzy zei:
Marlon zei:

Lol, dan ben ik zeker de enige die daar in zijn remi aan komt zetten, maar ik heb het idd al eens overwogen...
Het stomme is, ik weet vrij veel van drugs, uit ervaring en door mijn opleiding... (ik heb ruim een jaar gebruikt en blowen etc. al langer), dus ben niet helemaal een newbie...
Alleen in dat trance-dance-goa wereldje ben ik wel erg nieuw...

De discotheek ga ik wel heen, ook een waarvan ik wel weet dat er erg veel gehandeld werd, alleen die hebben nu erg streng deurbeleid, dus alle bekende dealers worden daar buiten gehouden en de niet bekende ken ik ook niet :).

Alle tips zijn welkom, bedankt voor het meedenken.

dan weet je dus wie de "bekende" dealers zijn, en probeer je via mensen hun te vinden?

of zoek je in jou disco iemand met een hoofd waar zen ogen ongeveer uit rollen en vraag je aan hem of hij heeft..

megamold

ik heb meestal nooit veel last met drugs vastkrijgen,
ik heb ook niet echt een "vaste" dealer ik heb er gewoon meerdere :grin:
en ja als ja op een feesje iemand tegenkomt die dealt gewoon ff sociaal doen en zen nr vrage enzo :mrgreen:

Benn

Op feestjes ben ik er meestal wel voorzichtiger mee .. maar als je om je heen gaat kijken zie je vanzelf mensen dealen enzo .. en weet je dus ook waar je het kan krijgen :)

maar meestal haal ik het bij een van mn vaste dealers .. :) Als je mensen kent die gebruiken .. worden dat er vanzelf meer, en kom je dus ook nieuwe dealers enzo tegen .. vrij makkelijk ..

hardcoreslave

vroeger had ik ook 1 vaste dealer en die stopte toen ineens maar had snel weer een andere gevonden, nu heb ik er meerdere als de 1 niet heeft of er stopt er 1 bel ik gewoon een ander :grin:
als je de juiste mensen kent is het niet zo moeilijk

Hype

Bewuste gebruiker
Dzy zei:
BobG zei:

Ik denk dat die sociale aanleg nog best eens een probleem kan zijn bij mensen (oa bij mij). Ik ben gewoon te verlegen/paranoïde om op mensen af te stappen en te vragen, hey, hebben jullie nog wat LSD over. Als ik mensen al eerder heb gesproken is dat geen probleem, maar wel als ik mensen voor het eerst in m'n leven zie.
bekend probleem voor deze niet gebruiker ^_^ (vervang LSD voor "Random niet bij de coffeeshop verkrijgbare drugs). Ah well miss is wat rond poken in m'n vrienden kring en dan eens zien :)

masterblaster

ik heb 1 vaste en 2 reserven adressjes.
en daarnaast weet ik nog 10tallen mensen die ook wel viavia kunnen regelen.
je moet gewoon geluk hebben en de ''goede'' vrienden hebben of je moet een aantal keer naar wat feesten in de buurt gaan en gewoon de persoon waarvan jij denkt het meeste op heeft te vragen of hij niet iets kan regelen

Bovenaan