Deden we iets fout?

1993

Experimenterende gebruiker
Hallo daar :wink: Laatst had ik dus met een paar vrienden geblowt. We hadden met zijn 4en 3 joints opgerookt, ik en een vriend van me allebei ongeveer 1 en die andere 2 vrienden samen 1. Maar toch voelde we niet echt iets. Oké, 1 joint is niet echt veel, maar het enige effect was dat ik op een gegeven moment niet meer op mijn benen kon staan en erbij was gaan liggen. :mrgreen: Jullie moeten weten dat we echt newbies zijn in de drugs zeg maar, maar het lijkt me dat er toch iets meer effect af moet komen. Deden we iets fout of is dit heel normaal?

Alvast bedankt :wink:

Deranged

Badass junkie
Het komt vaker voor dat je er de eerste paar keren niks van voelt, had ik zelf ook last van. Blijven proberen.

1993

Nog een vraagje, zal jullie het niet aandoen om nog een topic te openen :wink:

Als je wiet of hasj combineert met bijvoorbeeld tequila, hoeveel kan je dan hebben voor dat het echt gevaarlijk begint te worden?

1993

Als je wiet of hasj combineert met bijvoorbeeld tequila, hoeveel kan je dan hebben voor dat het echt gevaarlijk begint te worden?

Freque

Ik had de eerste keer dat ik ging blowen ook geen apart gevoel, ik dacht ook van "WTF?", omdat ik had zulke wilde verhalen gehoort...

Maarja eerste keer was met mn ma thuis, gewoon een met sneeuwwitje.

Freque

1993 zei:

Ligt aan de persoon, de een kan het goed hebben, de andere wordt echt heel brak...
Kwesetie van grenzen opzoeken, heb ik ook gedaan, maar heb ze nog niet gevonden helaas xD

Jaimie

Belezen gebruiker
En dat 1 joint niet veel zou zijn,ik heb wel momenten dat ik van 1 joint wel heel goe high/stoned ben oor

Kheb ook wel momenten dak kan blijven geven :mrgreen:

beetje alcohol,veel weed -->gaat heel goed,je kan echt blijven blowen wanneer je licht dronken bent
beetje weed,veel alcohol-->de weed zorgt voor een extratje op je dronken zijn(zolang je niet te dronken bent
Veel alcohol,veel weed-->kotsen

Is toch wat ik ondervonden heb.

Natuurlijk is veel relatief,de een kan nu eenmaal meer zuipen dan de ander

Dissonant

Bewuste gebruiker
1993 zei:
Hallo daar :wink: Laatst had ik dus met een paar vrienden geblowt. We hadden met zijn 4en 3 joints opgerookt, ik en een vriend van me allebei ongeveer 1 en die andere 2 vrienden samen 1. Maar toch voelde we niet echt iets. Oké, 1 joint is niet echt veel, maar het enige effect was dat ik op een gegeven moment niet meer op mijn benen kon staan en erbij was gaan liggen. :mrgreen: Jullie moeten weten dat we echt newbies zijn in de drugs zeg maar, maar het lijkt me dat er toch iets meer effect af moet komen. Deden we iets fout of is dit heel normaal?

Alvast bedankt :wink:

Bedoel je dat je gwoon moe en lam werd, en niet blij/high/goed gevoel

Ik heb dat soms ook, en dan is er echt geen hol aan

1993

Niet moe en lam, eerder dat mijn benen heel raar gingen doen, beetje shaken zeg maar. Ook toen ik op zo'n bankje wou gaan zitten leek het een eeuwigheid voordat ik op het bankje zat, alsof ik echt superlang viel zeg maar.. Klinkt misschien een beetje vaag maar dit is het beste hoe ik het kan beschrijven :wink:

Jaimie

Belezen gebruiker
Mss is dat gewoon omdat je telang verkeerd zit,efe rondwandelen/rechtstaan helpt meestal wel bij mij

PePhenkie___//

lol mijn eerste keer was ik ook niet stoned maar wel lacherig door de zenuwen was toen nog redelijk jong :P maar ik hoorde toen later ook dat je je eerste keer niet veel verneemt.

maar na jaren blowen weet ik dat het het oproken zeker waard is relax... and enjoy :openmouth: vet lame :P :stoned: :stoned: :stoned:

Wacky

Badass junkie
De eerste keer dat ik ging blowen wist ik ook van nix.

Ik heb toen dus 2 bijna pure joints gerookt waarna ik een paar uur lang een lachkick had. Nog steeds 1 van mijn beste ervaringen met wiet.

Dus doe het gewoon goed de eerste keer, dan merk je wel wat :)

azgaza

Badass junkie
Mijn eerste keer blowen voelde ik het wel goed, ontspannen, zorgeloos, dromerig en comfortabel. Maar we hadden achter elkaar doorgeblowed van veel te sterke joints.
Sommige mensen moeten het een paar keer doen voordat ze het echt voelen; dat komt wel vaker voor bij beginners, en alcohol en wiet combineert in mijn ervaring altijd prima. Ik ben een van die mensen die veel blowt en veel drinkt en niet kotst. Gevaarlijk is de combinatie zeker niet, je kan er alleen misselijk van worden eigenlijk.

Doodkapje

Wijs gebruiker
wat je ook van wiet krijgt is een verlaagde bloedsuikerspiegel... daar kan je ook shaky leggs van krijgen hoor...

mercury.31

ik had de eerste keer ook niet zoveel, ook al had ik bijna een hele pure op, de tweede keer had ik een gewone jonko en merkte er toen wel veel van,
dus dt van dat je lichaam aan de THC moet wennen klopt denk ik wel, blijf idd proberen

teebo

Bewuste gebruiker
als niet roker:
alcohol + tabak (joint) = kotsen
daar moet ik echt mee opletten :)

ben trouwens zeer regelmatig een kwartiertje misselijk van tabak, maar ik kan het niet laten meneer :flushed:

Jeller

Badass junkie
als je nog maar 13 bent wacht je beter nog een tijdje met drugs :wink:

maar de eerste keren voelde ik het ook niet zo goed, mijn maten lagen dan helemaal plat van het lachen met iets simpel terwijl ik het eigenlijk niet zo grappig vond :rolleyes:

kwas toen wel stoned eigenlijk ma ik voelde het niet volledig :confused:

Hype

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
als je nog maar 13 bent wacht je beter nog een tijdje met drugs :wink:

maar de eerste keren voelde ik het ook niet zo goed, mijn maten lagen dan helemaal plat van het lachen met iets simpel terwijl ik het eigenlijk niet zo grappig vond :rolleyes:

kwas toen wel stoned eigenlijk ma ik voelde het niet volledig :confused:
<- is het met Jeller eens, op 't betuttelende af :wink:

jasper

Wijs gebruiker
van genoeg alcohol en een beetje weed wordt ik best wel hyper
als ik dan nog meer blow begint alles een beetje te draaien en als ik dan nog meer blow is elke beweging die ik maak genoeg om me te laten kotsen

Tabak, weed, hasj, ...ben er nie voor gemaakt!

De aarde schakelt naar 6de en slaagt de rest over...en dan draait men maag ook om met alle gevolgen van dien!

Gelukkig zijn er andere leuke dingen...jaja, vele :P

Raar dat ik desondanks de geneugden van een waterpijp zeer weet te waarderen...Raar, raar, ...mja maar goed dat ik de rest maar niks vind! Kan ik weer investeren in andere dingen.

Voor de liefhebbers van het groen ed. ...veel plezier ermee! Wil jullie nie ontmoedigen...beschouw me maar als iemand die meer voor jullie over laat :wink: Everyone happy :wave:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
teebo zei:
als niet roker:
alcohol + tabak (joint) = kotsen
daar moet ik echt mee opletten :)

ben trouwens zeer regelmatig een kwartiertje misselijk van tabak, maar ik kan het niet laten meneer :flushed:

jointjes (met tabak dus) vielen bij mij bijna altijd verkeerd, misselijk enzo. Maar heb nu sinds een tijdje een bong, dus gewoon lekker puur wiet, en kan zeggen dat ik vanaf toen alleen maar heerlijk high ben geworden en niet meer ziek :stoned:

Dus koop een crappy bong van eurootje of 10 , heb je lang plezier van! haha..

--

Sorry voor lame typen, ben nu ook beeetje stoned :P

lot

Badass junkie
het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel er in de joint zit, ik bedoel als er niet genoeg in zit voel je idd niks.

Met alcohol ben ik altijd wat rustig na de weed omdat bij mij de alcohol altijd pats boem in een keer inslaat na een tijdje, en als ik dan stoned ben is dat heel raar voor me :P

MetaalKonijn

Badass junkie
lot zei:
het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel er in de joint zit, ik bedoel als er niet genoeg in zit voel je idd niks.

Dat maakt geen fuck uit, je word áltijd stoned, ook al is 't maar één lullig dampje.

lot

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
lot zei:

Dat maakt geen fuck uit, je word áltijd stoned, ook al is 't maar één lullig dampje.

wordt jij stoned als je hele joint leeg is op een mini stukje na?
ik iig niet

MetaalKonijn

Badass junkie
lot zei:
MetaalKonijn zei:
lot zei:

wordt jij stoned als je hele joint leeg is op een mini stukje na?
ik iig niet

Ja, maar wanneer komt 't in de praktijk voor dat je hele joint leeg is op één stukje na? :P

Dat de topicstarter niks voelt is gewoon puur omdat 't z'n eerste keer is, maar zodra je eenmaal een beetje aan 't blowen geslagen bent voel je het altijd, of je 2 of 7 hijsen neemt.

Ik bedoel, je kan wel 5 joints smoken, maar je word nooit echt 'stoneder', misschien wel heel gaar, maar de hoeveelheid wiet die je rookt maakt in principe niet zoveel uit.

lot

Badass junkie
ja ik snap ook wel dat het in dit geval idd komt doordat het zn eerste keer is.

maar hoeweer wiet hoe stonder ik word maar inderdaad ook hoe gaarder.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Het komt vaker voor dat je er de eerste paar keren niks van voelt, had ik zelf ook last van. Blijven proberen.

vind ik raar. want de eerste keer was ik echt ape stoned en daarna nooit meer :flushed: maar begin steeds meer te smoke en begin het steeds chillet te vinden :grin: heb nooit vaak gedaan laaste tijd steeds vaker en denk in de vak zeker elke week :grin: heerlijk een lkkr :smoke:

Al neem ik toch graag iets erbij :sunglasses:

BUBBLEPUNK

Belezen gebruiker
wahaha grappig toch zo die eerste ervaringen met weed horen, dit is allemaal vrij normaal - mijn eerste keer, ik had drie jointen gerookt op een gegeven moment ben ik moeten gaan liggen, en drinken dat ik deed was precies of ik ging stikken van een te droge keel, maar al bij al is alles goed gekomen

Bovenaan