Deel hier je psytrance parels (wat luister je nu?)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
@Neo-Shulginist maak je veel gebruik van Bandcamp? Je bent tot nu toe de enige andere op het forum die ik er gebruik van heb zien maken.
Ik heb er ook al gretig gebruik van gemaakt, ik vind het heerlijk nog old school cd´tjes te kopen. Net zoals neo vertik ik het ook geld uit te geven aan streamingsdiensten.
Een cd´tje inleggen heeft voor mij persoonlijk veel meer charme, ook m´n cd collectie bekijken is leuk.

Raver

Badass junkie
Digicult, Protoculture, Ephedrix, Electro Sun.

Geen idee of het echt psytrance is , maar lijkt er wel op volgens mij.

Ik krijg er wel trek van als ik dit deel. Ik heb eigenlijk jarenlang met een headset al spacend van zoveel mogelijk bonghits en/of spacecake.

Het is oke, ik geniet er nu ook van zonder THC.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik krijg er wel trek van als ik dit deel. Ik heb eigenlijk jarenlang met een headset al spacend van zoveel mogelijk bonghits en/of spacecake.

Ik herken dit wel hoor. Ik had echt bepaalde playlists, met name gevulde met Goa, die ik gebruikte om op te holen. En destijds was dat vrijwel dagelijkse kost.

Ook bepaalde nummer uit het begin van m'n flakka gebruik. Daar kreeg ik echt wel herinneringen en in het begin zucht van.

Het slijt... Maar het is een van m'n favoriete genres. Ik luister vrijwel dagelijks psy.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik wil deze twee helden al heel lang eens een keer op een feestje meemaken. Aankomende donderdag wordt dat misschien werkelijkheid op een van de pre-parties voor Surya Spirits. En dan ook nog samen achter het deck 😍🤤😍🤤😍

Op 2:32:00 zit een heel lekkere tune. Helemaal geen Goa of psytrance, maar wel lekker haha

Laatst bewerkt:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik wil deze twee helden al heel lang eens een keer op een feestje meemaken. Aankomende donderdag wordt dat misschien werkelijkheid op een van de pre-parties voor Surya Spirits. En dan ook nog samen achter het deck 😍🤤😍🤤😍
Perfect recept om een allesoverstijgende ervaring te krijgen💜
Ik heb ze nooit als duo zien draaien.
Wel afzonderlijk, ze hebben allebei het talent om de deelnemers in een hogere staat van zijn te brengen met hun vibe, muziek en skills.
Have fun😍

Op 2:32:00 zit een heel lekkere tune. Helemaal geen Goa of psytrance, maar wel lekker haha

Anoebis gooide wel meer oude tranceplaten door zijn set, op het juiste moment.
Maar ik ben buiten goa etc ook een enorme liefhebber van de classic trance, dat genre is voor mij althans niet te overtreffen met het nieuwere werk.

Neo-Shulginist

Badass junkie

Cool, ik had inderdaad de aankondiging gezien van dat feest. Leuk dat je erheen gaat! Veel plezier alvast.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Perfect recept om een allesoverstijgende ervaring te krijgen💜
Ik heb ze nooit als duo zien draaien.
Wel afzonderlijk, ze hebben allebei het talent om de deelnemers in een hogere staat van zijn te brengen met hun vibe, muziek en skills.
Have fun

Cool, ik had inderdaad de aankondiging gezien van dat feest. Leuk dat je erheen gaat! Veel plezier alvast.

INSANE!!!! 🤯🤤🤯🤤🤯🤤🤯

Dit was echt bizar goed. Niet alleen Agneton en Anoebis, maar gewoon de hele avond.

Wel een bijzonder domme keuze om hier met gekneusde voet heen te gaan. Ik hoop dat ie echt niet een klein breukje had, anders was die echt een heel slecht idee.

Parkeren was ff drama, maar dat was na 10 minuten binnen al lang weer vergeven en vergeten. Psygasus was echt heel tof. Zou ik thuis minder snel luisteren omdat ik het dan te 'rustig' vind. Maar die gasten hadden zoveel plezier. Live met gitaar, zang en instrumenten. Heel tof! En zodoende zat er toch heel veel energie in.

En dan als afsluiter draaide het duo nog ff mijn all-time favoriete Goa plaat.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
INSANE!!!! 🤯🤤🤯🤤🤯🤤🤯
💛💜🥳
Wel een bijzonder domme keuze om hier met gekneusde voet heen te gaan. Ik hoop dat ie echt niet een klein breukje had, anders was die echt een heel slecht idee.
Ai wat klote, heb je wel nog wat kunnen dansen? Ach, met de rest van je lichaam kan je ook wel dansen neem ik aan🤪

Ot:

Voor mij persoonlijk blijft dit een pareltje tot in de eeuwigheid🌄

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ai wat klote, heb je wel nog wat kunnen dansen? Ach, met de rest van je lichaam kan je ook wel dansen neem ik aan 🤪

Ja, goed... Ik kan onmogelijk stilstaan. Goa is voor mij dé party en dansmuziek. Normaal gesproken ben ik de debiel die alle kanten op springt.

Dusja, ik heb halverwege ff een flinke tijd gezeten om ff m'n voet rust te geven. Maar het deed wel echt zeer aan het einde 😅

De day after viel me reuze mee. Ik was bang dat ik er veel meer last van zou hebben.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Je kan in september/oktober weer een kaartje voor Boom kopen! Daar moet je dan als de kippen bij zijn want het is binnen enkele uren uitverkocht.
Ah thanks! Ja ik weet nooit zo goed wanneer die ticket sales zijn. Van ZNA Gathering had ik rond die tijd afgelopen jaar ook al eens gekeken. Daar stond toen nog geen nieuwe info op de site. Inmiddels is die ook uitverkocht.

Die wisselen af qua jaar. Ook tweejaarlijks en ZNA is in 2026. Boom weer in 27.

Misschien maar eens inschrijven op de mailing list ofzo haha

Neo-Shulginist

Badass junkie
Misschien maar eens inschrijven op de mailing list ofzo haha
Ja die Boom nieuwsbrief is wel essentieel inderdaad. En je moet er even goed doorheen lezen want het is meestal doorspekt met allerlei spiritueel gewauwel. Maar op een gegeven moment staat daar dan de datum in waarop ze de kaarten verkopen. Voor dat moment moet je echt even vrij nemen van werk en een uur van te voren inloggen op hun portal. Want anders kom je niet aan bod.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Boom festival !! Dat is interessant !! Grote kans dat ik al daar in de buurt ben ook 🤩

Bovenaan