spacekonijn zei:
zommes zei:
Chapeau. De onvolwassen reactie zegt al genoeg over het zogenaamde 'bewustzijn' dat er leeft.
Jullie reacties zijn juist onvolwassen. Je maakt een conclusie over mijn beslissing. Enige wat je denkt is LSD/AUTO = FOUT
Denk niet na over hoe ik mij voelde, wat namelijk nergens in het trip report beschreven staat. Hoe jullie lsd ervaren en de beslissing maken niet te kunnen rijden kan voor mij heel anders voelen.
Het was niet mijn 1e lsd trip.
Heb al 2 jaar mijn rijbewijs, met 50.000km+ rijervaring, ook vrachtwagenrijbewijs.
Ik ben geen simpel denkend persoon zoals jullie denken, ik denk juist dat jullie dat zijn omdat uit 1 reactie concluderen over mij als persoon. Dit "gezeur" meer voorkomt om over te komen als een beter mens. Als jullie dat denken te zijn is dat voor mij geen probleem eerder voor die mensen zelf want daar komen ze in hun leven vanzelf nog wel achter.
Naar mijn mening nam ik niet meer risico. De trip was voor mij controleerbaar. Ik kon tegen mezelf zeggen nu even concentreren op het verkeer. Wetende dat ik onder invloed was deed ik extra voorzichtig en ik heb Minn gevraagd me niet af te leiden en ook op te letten of alles goed ging. Ik stelde controlevragen aan haar of we hetzelde konden waarnemen. En ja het stoplicht was voor ons allebei groen....ik weet dat het niet echt risicoverhogend was omdat we er verantwoord mee omgingen.
Autorijden is een automatisme voor mij, ik ken de route, concentreren deed ik om op het onverwachte verkeersgedrag te kunnen reageren.
Nuchter neem ik misschien wel meer risico, omdat ik mijn eigen rijkwaliteiten en de grenzen van mijn auto ken waardoor mensen die niet goed kunnen rijden kunnen schrikken. Nou al die km's heb ik schadevrij gereden in verschillende auto's ook met vermogen van +/-300pk
Wil niet de stoere jongen uithangen hier ben er niet trots op, maar ik voel me ook niet schuldig. Als je erbij was geweest dan had je geen verschil gemerkt en nu ook niet zo minderwaardig tegen mij gepraat. Als je mij als persoon zou kennen in het echte leven en weet wat ik doe en denk zou je niet zo negatief denken over mijn bewustzijn.
Oftewel, ik ga ervan uit dat jullie uit ontwetendheid mij zo veroordelen, en dat mensen nu kunnen begrijpen dat er niemand meer in gevaar is gebracht als dat al is normaal. Jullie moeten niet vergeten dat ik Minne bij me had en als zij door mijn ongeluk er niet meer zou zijn ik dat een miljoen keer erger zou vinden als wanneer ik een hele schoolklas om zou rijden. Voelde mij wel verantwoordelijk voor haar en wist dus 100% zeker dat ik veilig kon rijden.
Tenslotte: Op verdere oppervlakkige, ondoordachte of jaloerse opmerkingen zal niet gereageerd worden met enige vorm van respect.