• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

deep trip op cubensis kweeksetje

dvs

Newbie
Heb gisteren dan eindelijk toch eens mijn paddestoelen van mijn kweeksetje kunnen proberen!
Omdat ik graag een zware trip beleef en een beetje twijfelde aan de sterkte van de paddestoelen heb ik maar direct een kleine 8 gram gedroogd geprobeerd!
Dus rond 15U30 water gekookt beetje laten afkoelen en dan de gedroogde paddo's erin en een beetje laten trekken. Daarna mijn bad in met mijn paddo theetje en maar naar binnen gieten (natuurlijk ook de stukkjes gedroogde paddo ook opeten).
Al snel bleek dat mijn twijfel aan de sterkte van de paddo's ongegrond was :grin: voelde reeds snel de eerste tekenen dat het een sterke trip ging zijn! Ik werd namelijk kei onrustig ik kon geen 5 minuten op de zelfde plaats blijven kreeg het eerst heel warm begon te zweten en te beven met constant tandgeklapper. Toen weer heel erg koud ...
opeens maakte het misselijkheid plaats voor het gevoel dat ik ineens naar grote hoogten werd getrokken :openmouth: echt nie normaal ik voelde op dit punt echt mijn oren knetteren :openmouth: toen ineens smolt heel mijn woonkamer weg in het niets ik kon amper nog iets herkennen alles zag er anders uit met kleurijke regenboogen en rond alles een roosachtige paarse gloed! opeens vormde mijn plafond zich om tot een grote bol die een gezicht kreeg en dat gezicht kwam tot tegen mijn gezicht! het gezicht en voelde echt zijn adem op mijn gezicht het was redelijk afschuwelijk maar alles voelde zo vredig aan! op dit punt was ik daan ook al mijn vat kwijt op de realiteit was volledig vergeten wie ik was en waar ik was enkel het gevoel dat alles in orde was bleef rond spoken echt een gevoel van onvoorwaardelijke liefde! toen besloot ik maar eens op verkenning te gaan doorheen mijn huis. Elke onvolmaaktheid (in bijvoorbeeld de verf op de muren) werden opeens mooie kleine bloemetjes maar dan echt heel fijn afgewerkt .Doordat de verkenning niet echt vlot verliep (moeilijk kunnen stappen,tegen de muren lopen,... heb nog steeds een buil op mijn hoofd van tegen een muur te lopen :grin: ) besloot ik terug op mijn zetel te gaan liggen. tot mijn opluchting zag ik dat het monsterhoofd reeds weg was :stoned: Toen ben ik maar een beetje gaan nadenken over de levensgang en het leven zelf (wat er nu van mij moest komen,...) zag ik opeens heel kleurijk mijn vriendin op de muur eerst klein om dan te groeien tot echte grote zag ik haar buik groeien en opeens stond ze met een kind in haar armen dit ging zo diep dat ik begon te wenen zo gelukkig was ik! Ik wist dat er mij een mooie toekomst w8te toen werd ik losgelaten door mijn hallucinaties en lag ik opeens terug echt in mijn zetel ik wist dat het voorbij was (op een paar kleine hallucinaties na) maar had echt tijd nodig om de wereld terug te herkennen toen alles opnieuw min of meer klopte was ik moe maar voldaan en scheel van de honger en dorst had precies in eeuwen geen eten of drinken meer gehad (de trip zelf duurde maar 4uur maar naar mijn gevoel duurde hij echt eeuwen op een bepaald moment tijdens de trip d8 ik echt van als ik ga terug zijn ga ik niemand meer herkennen want iedereen gaat zoveel ouder zijn zo voelde dat echt aan) tot zover mijn eerste en hopelijk niet mijn laatste tripraportje hopelijk hebben jullie een beetje genoten van het te lezen (zal de volgende keer proberen iets beter te schrijven maar ben op dit moment nog redelijk afwezig en alles klopt nog niet helemaal maar ik wou niets verliezen van mijn hallucinaties dus nu zit het nog vers in mijn gedachten he) Deze trip heeft wel mijn leven veranderd op zo'n manier dat ik mijn vriendin nu vele malen liever zie :grin: en dat ik niet meer zonder haar zou kunnen :P GRTZZ

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Goede trip.

Maar tegen de muren lopen? Hm zelf heb ik nog niet meegemaakt dat ik zo de weg kwijt was!! :)

Het zou wel leuk zijn als je nog wat meer details kunt vertellen over je gedachten enzo.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Klinkt als een mooie ervaring! :hearteyes:
Misschien kan je het later nog een beetje uitbreiden als alles een beetje is 'bezonken' :)
maar 8 gram! woi, ik neem meestal 1 of 2 medium sized paddo's (ook van setje) en dan zit het meestal ook al goed :beer:
maargoed, volgende keer ook maar eens thee zetten, ik heb ze alleen nog maar zo opgegeten maar die smaak is echt té goor.

Bovenaan