Delusions

Tevil19

Bewuste gebruiker
Heey.

Ik heb gemerkt dat ik soms waanideeën heb bij GHB. Een soort hallucinatie maar dan niet zoals trippen maar herinnering van gebeurtenissen die niet zijn gebeurd. Ik kom er snel achter dat dit niet klopt want het zijn onlogische dingen. Het is extreem kort dat ik dit denk. Zou het kunnen komen door de effecten van GHB of tussentijdse ontwenningsverschijnselen lijkende op delier of psychose ?

De Rijdende Rachid

Bewuste gebruiker
Heey.

Ik heb gemerkt dat ik soms waanideeën heb bij GHB. Een soort hallucinatie maar dan niet zoals trippen maar herinnering van gebeurtenissen die niet zijn gebeurd. Ik kom er snel achter dat dit niet klopt want het zijn onlogische dingen. Het is extreem kort dat ik dit denk. Zou het kunnen komen door de effecten van GHB of tussentijdse ontwenningsverschijnselen lijkende op delier of psychose ?
Had precies dat maar dan uit ik wakker schrok uit een droom en heel lang twijfelde of het echt was gebeurd. Extreem bizarre dromen die naadloos overgaan in je "wakkere "leven

Tevil19

Bewuste gebruiker
Had precies dat maar dan uit ik wakker schrok uit een droom en heel lang twijfelde of het echt was gebeurd. Extreem bizarre dromen die naadloos overgaan in je "wakkere "leven

Exact dit, en soms dat ik WhatsApp gesprekken heb die ik helemaal niet heb . Emoticons die et nooit gestaan hebben.

Raver

Badass junkie
Heey.

Zeer herkenbaar.

Ik was compleet verward soms. M'n gedachtes leken een eigen leven te leiden.
Soms was ik er van overtuigd dat ik een activiteit gedaan had maar later kwam ik tot het besef dat ik de deur nog niet uit was geweest.

Of zo extreem vergeetachtig dat ik niet meer wist wat de realiteit was.

De ergste klachten waren wel de dagen voordat ik in 'n delier schoot. Toen gingen m'n gedachtes echt zo snel, dacht aan 100 dingen tegelijk. Complete onzin, maar ik had er geen controle over. Ik was de rode lijn in m'n gedachtes kwijt. Begon mensen te wantrouwen, achter alles een complot bedenken, kreeg hallicunaties en werd heel angstig en opgejaagd. Dit heeft uiteindelijk zo'n 7 a 8 dagen geduurd waarvan ik 5 dagen op een crisisafdeling heb gezeten.

Bovenaan