Derde oog zien

iweiweiwe

Newbie
Beste forumlezers,

Laatst had ik een paarse lambo op op een feestje en ik ging goed, zoals normaal. Maar ik ontmoeten een meisje en op een gegeven moment keken we elkaar diep aan met onze neuzen tegen elkaar en gaan een beetje rondjes draaien met onze hoofden. Beetje in een liggende 8 vorm. (vraag me niet hoe het zo is gekomen dat is allemaal heel vaag.) Toen begon ik ineens flink te hallucineren. Haar ogen gingen steeds verder uitelkaar, en dan bedoel ik dat ze niet meer op haar gezicht zaten maar er langs. Steeds verder en verder. Zo gingen we een tijdje door tot op een gegeven moment ik ineens heel helder een derde oog zag verschijnen op haar voorhoofd. Het was echt heel helder! Ik vroeg: Zag je dat ook? en ze beschreef precies wat ik zag.. we zagen dus precies t zelfde. Het was een vette ervaring maar ik vraag me af wat ik nou precies heb meegemaakt en of iemand er meer vanaf weet. :confused:

Smoken

Bewuste gebruiker
Wooow dikke space.
Ik zou bij god niet weten hoe de fack jullie precies zo'n zelfde space hebben, maar waarschijnlijk hadden jullie echt een ziek raar gevoel daarna. Maar misschien heeft het ook gewoon te maken met je gezichtsveld wat raar gaat doen als je zo dichtbij elkaar zit plus de drugs die je brein raar laat doen. Maar klinkt wel lijp.

En ik weet dat ik het niet mag vragen, maar hoe de fack kom je in zo'n situatie!? :')

iweiweiwe

Newbie
Smoken zei:
Wooow dikke space.
Ik zou bij god niet weten hoe de fack jullie precies zo'n zelfde space hebben, maar waarschijnlijk hadden jullie echt een ziek raar gevoel daarna. Maar misschien heeft het ook gewoon te maken met je gezichtsveld wat raar gaat doen als je zo dichtbij elkaar zit plus de drugs die je brein raar laat doen. Maar klinkt wel lijp.

En ik weet dat ik het niet mag vragen, maar hoe de fack kom je in zo'n situatie!? :')

Ik heb het daarna ook nog bij andere geprobeerd maar dat lukte niet.. misschien omdat die er een beetje lacherig over deden. Haha hoe we in die situatie kwamen.. Nou we zaten eigenlijk gewoon een beetje te dansen en we kwamen steeds dichterbij met onze hoofden. We zagen allebei dat onze ogen een beetje verder uit elkaar gingen staan en dat vonden we op dat moment wel lachen. Ik dacht er ook nog niet echt bij na. Dus op een gegeven moment gingen we maar door en door en het werd steeds heftiger en toen bam, dat derde oog :). Ik voelde me op dat moment nog niet echt raar ik besefte nog niet wat ik had gezien. Maar de dagen daarna was het echt van Wow.. wat was dat nou weer?!

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
The mind can do weird stuff!

Ach ja, als je er niks aan overgehouden heb is het toch wel een toffe ervaring!

dernael

Bewuste gebruiker
Ik heb zoiets soortgelijks ook eens meegemaakt, al was dit wel jáááren geleden.

Ik had die dag een heerlijke LSD trip gehad in Amsterdam met een van mijn vrienden. Toen we weer thuis waren was de LSD redelijk uitgewerkt en besloten we MDMA te nemen, niet eens zo veel dacht ik, ik geloof dat ik toen 1 pil heb gehad waarvan ik de sterkte niet weet, plus natuurlijk wiet, wiet en nog eens WIET.

Toen deze begon te werken zag ik bij IEDEREEN een derde oog in het midden van hun voorhoofd. Zelfs bij de mensen die op dat moment op de tv te zien waren. Ik vond dit een erg speciale ervaring/hallucinatie en ik weet tot op de dag van vandaag nog precies hoe het er uit zag. Wil er ook even bij vertellen dat toen ik op dat moment in de spiegel keek, er NIKS meer van mijn iris te zien was.

Dit verhaal is me sindsdien nooit meer overkomen, one time thing I guess.. :wink:

Groetjes,
Dernael. :stoned:

hyperr

Newbie
Zou het misschien kunnen dat jullie beide met je ogen aan het rollen waren? Dat ze als t waren je oogkas in gaan? Vaak als mij dit overkomt hallucineer ik ook echt de meest onverklaarbare dingen.

leonradeon

Experimenterende gebruiker
Volgens mij heb je de ware gevonden uit miljoenen , dat je aan het trippen bent kan natuurlijk gebeuren na het gebruik van drugs , maar dat zij precies hetzelfde meemaakt en hetzelfde ziet betekend volgens mij dat je op een uniek niveau bent aangekomen op dat moment waarbij je perfect synchroon loopt via neurocommunicatie . Dat is vrij uniek .... nouja komt eigenlijk alleen voor in SF films . Maar je hebt het meegemaakt . Dat is eigenlijk waanzinnig geweldig .

dernael

Bewuste gebruiker
leonradeon zei:
Volgens mij heb je de ware gevonden uit miljoenen , dat je aan het trippen bent kan natuurlijk gebeuren na het gebruik van drugs , maar dat zij precies hetzelfde meemaakt en hetzelfde ziet betekend volgens mij dat je op een uniek niveau bent aangekomen op dat moment waarbij je perfect synchroon loopt via neurocommunicatie . Dat is vrij uniek .... nouja komt eigenlijk alleen voor in SF films . Maar je hebt het meegemaakt . Dat is eigenlijk waanzinnig geweldig .

Dit is ook een manier om het te verklaren. :)

Bovenaan