Dex + Blowen

Peterblaat

Experimenterende gebruiker
Eey iedereen,

hebben mensen hier ervaring met DexAmphetamine in combinatie met blowen?
Ik krijg het binnekort (volgende week gesprek met de arts) hoogstwaarschijnlijk voorgeschreven voor m'n ADHD maar ben wel benieuwd hoe het combineert met wiet, aangezien ik van pep wel goede ervaringen gehoord heb met de combi met wiet.

alvast bedankt,

Peter

Rapido

aangezien je aan ADHD leidt, denk ik niet dat je hetzelfde pep-effect krijgt als iemand die daar niet aan leidt...
ergens gelezen hier, dacht ik, dat een ADHD-er juist vele rustiger wordt van pep

persoonlijk vind ik het zalig speed+wiet :)
overdreven scherp en strak staan + tegelijkertijd alles NOG BETER kunnen verwoorden en analyseren door het geestverruimende effect van wiet
het sloom gevoel van wiet waardoor iedereen kan zien dat je stoned bent, valt volledig weg :grin:

enjoy (hopelijk)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
als ik dex op heb word ik niet meer stoned, de behoefte om te blowen gaat bij mij ook helemaal weg.....

:wave:

haaitand

dex

heb ook al eens gedaan maar ik voelde alleen niets speciaals door de combinatie ik werd gewoon high

jessietje

Newbie
2de post en ik val nu al in herhaling..

bij spacecake, is mijn ervaring, heft de cake de werking van de dexamfetamine op...
kheb meer dan een week weer moeten opbouwen..
zelfs het kleine stukje met koninginnedag... ben alweer een week aan het opruimen en nog niks gestudeerd..

persoonlijk raad ik het af... maar dat kan voor iedereen anders zijn..
je gaat er iig niet dood aan... en das altijd een leuke bijkomstigheid.

Dr. Tommy

Badass junkie

Bovenaan