Dex. Hoeveel te nemen.

Biertje

Bewuste gebruiker
Hallo allemaal,

Ik ben als Isolation ben vrij nieuw op dit forum, maar kijk toch al een tijdje rond hier.
Ik heb al op veel vragen een antwoord kunnen vinden zonder m'n vraag te stellen, maar nu zit ik toch met een vraagstuk waar ik me geen raad mee weet.

Ik ga in de nabije toekomst naar een festival toe en ben van plan daar wat te gaan gebruiken.
Ik heb een aantal geteste pillen kunnen bemachtigen en 70% dextro-amfetamine, getest en al.

Pillen heb ik wel al een aantal keer gedaan dus daar ligt mijn vraag ook niet, maar het zit hem in de pep.
Ik ga op een woensdag, alvast de tent op zetten en wat joints roken, vroeg gaan slapen om de dag erna fit te zijn voor het echte begin van het festival.
Ik wilde de eerste en de derde dag pep doen, en de 2e dag pillen, om de 4e dag uit tekunnen kateren.

Mijn vraag is dus: hoeveel raden jullie aan om mee te beginnen, en hoelaat zouden jullie het innemen, in je achterhoofd houdend dat je wel nog wilt slapen.

Mijn lengte ligt rond de 1.75 en mijn gewicht rond de 66 kilo, sport veel en eet gezond, dus lichaamlijk ben ik goede conditie, en in mijn hoofd heb ik ook alles op een rijtje.

Alvast bedankt!

Groetjes Isolation

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik zou het houden op 100 mg per dag, vroeg in de middag beginnen en ervan uitgaan dat je minstens 12 uur niet zult slapen. Succes! (:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zou de dex iets meer verspreiden. Bijvoorbeeld beginnen met 50 mg, 2 uur later 30 mg, en 2 uur later 20 mg. Dan ben je tenminste heel de dag opgepept. Ik zou wel s'avonds wat bier en of wiet nemen zodat je in slaap komt.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Petrovic zei:
Ik zou de dex iets meer verspreiden. Bijvoorbeeld beginnen met 50 mg, 2 uur later 30 mg, en 2 uur later 20 mg.
Dat is inderdaad ook wel een goeie. Bij 100 mg in 1 keer kan het wat onrustig en opgefokt opkomen. Maar dan moet je wel vroeg beginnen wil je 's avonds nog slapen.

Biertje

Bewuste gebruiker
oke, ik kom dan wel nog gewoon in slaap enzo, zelfs na 't bijnemen?

Kzou dan zeggen dat ik rond 1 uur smiddags begin met 50 mg, en dan na 2 uur nog 'n keer die hoeveelheid dr bij gooi ... dan ben ik hopelijk tegen 3/4 uur wel in staat om te slapen met n dikke joint erbij?!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hangt er natuurlijk ook een beetje af hoeveel tollerantie je hebt he. Wiet doe ik bijna nooit dus dat weet ik niet. Maar alcohol helpt zeker bij mij om goed in slaap te vallen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Zelf vind ik GHB ideaal om in slaap te komen en dan niet eens een overdreven hoeveelheid dat meteen het licht uit gaat. Maar genoeg om die rusteloze slapeloosheid weg te nemen. Ik zou trouwens nog vroeger beginnen als je de doses gaat verspreiden.

Let ook op met eten, met dex vind ik dat wel makkelijker dan met gewone pep, maar het blijft irritant.

Provenzano

Experimenterende gebruiker
Zonder tolerantie blijf je met een bommetje dex van 100mg toch zeker wel minimaal 18 uur wakker, is mijn ervaring (man, 24 jr, 1.85 m, 77 kg). Met de zuiverheid die jij hebt zou ik persoonlijk met 50 mg beginnen, dat voel je ook al prima! :)

Immo

Badass junkie
Provenzano zei:
Zonder tolerantie blijf je met een bommetje dex van 100mg toch zeker wel minimaal 18 uur wakker

:openmouth:
Dan zal mijn tolerantie vergeleken bij jou wel toren hoog zijn. Mij lukt het meestal ongeveer 8/10 uur na inname om in slaap te vallen.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb nu 70 mg dex op, en het werkt best goed. Is m'n eerste keer dex (en 'k heb sowieso niet veel ervaring met pep). Het is opzich wel leuk, de scherpe/agressieve randjes van pep zijn eraf, maar alsnog niet iets wat ik dagelijks of wekelijks zou willen doen. Vriend van me met ADD kwam toevallig langs en ik wou het wel eens proberen :grin:.

Angramar Temenos

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Angramar Temenos zei:
maar alsnog niet iets wat ik dagelijks of wekelijks zou willen doen
Ben je naar iets op zoek dat aan die verwachtingen voldoet dan?

Dat heb ik al gevonden, LSD :P. Ik doe het niet omdat ik het bijzonder wil houden + het niet goed voor je kan zijn, maar ik zie mezelf best elke week lsd droppen als dat me niet tegen hield.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Angramar Temenos zei:
Dat heb ik al gevonden, LSD :P. Ik doe het niet omdat ik het bijzonder wil houden + het niet goed voor je kan zijn, maar ik zie mezelf best elke week lsd droppen als dat me niet tegen hield.
Heb je het net ontdekt ofzo, dat je het zo graag wilt doen? Dat kan ik me wel voorstellen, dat had ik ook, dus ik deed het ook elke week, dan is de lol er snel af hoor (:

Angramar Temenos

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Angramar Temenos zei:
Heb je het net ontdekt ofzo, dat je het zo graag wilt doen? Dat kan ik me wel voorstellen, dat had ik ook, dus ik deed het ook elke week, dan is de lol er snel af hoor (:

Ken het al een jaar~. Alles is beter met LSD :P. En ook nog eens geen kater.. :hearteyes: lsd.

peppie

Belezen gebruiker
Immo zei:
:openmouth:
Dan zal mijn tolerantie vergeleken bij jou wel toren hoog zijn. Mij lukt het meestal ongeveer 8/10 uur na inname om in slaap te vallen.

Van dex kan ik geen tolerantie hebben, aangezien het voor mij ook de 1e x is.
Maar van 2 bommetjes van 50 mg kan ik twee uur later gewoon slapen :)
Als ik diezelfde hoeveelheid via m'n neus naar binnen werken, dan kan ik wel vergeten.

Maar dat zal ook nooit lukken (zelfs de helft niet) zoveel te snuiven aangezien het net lijkt of je neus in fik staat. :wink:

3970

Wijs gebruiker
peppie zei:
Maar dat zal ook nooit lukken (zelfs de helft niet) zoveel te snuiven aangezien het net lijkt of je neus in fik staat. :wink:

Even een vraagje; snuif je dan niet teveel vooraan in je neus? Je snuifbuis moet ver genoeg in je neus zitten, zodat het poeder echt in je neusholte terecht komt. Als ik dat niet doe, brand het vaak ook verschrikkelijk in mijn neus....

peppie

Belezen gebruiker
Hmm, nooit bij nagedacht eigenlijk.
Zal er de volgende keer eens op letten :)

Maar bij pep had ik er nooit zo erg last van als bij dit.
4-FMP dat was ook zo of misschien wel erger, maar dat spul hoef ik toch niet meer.

splifftail

Belezen gebruiker
wat een enorm hoge doseringen worden er geadviseerd... ik ga behoorlijk snel van 30 mg (6x5mg)..... en dan toch wel 6 uur....

peppie

Belezen gebruiker
Zou het ookkunnen dat ik te hoge doseringen neem.
Dat het misschien daardoor de verkeerde kant op werkt. ?

Ik ga een week op vakantie en neem geen spul mee, dus als ik terug kom zal ik eens proberen met bommetjes van 20mg of anders helemaal zonder bommetjes ik heb het idee dat die dingen bij mij niet werken :wink:

Nu moet ik er ook bij zeggen dat ik veel sport en gezond eet, maar dat kan de werking ook niet tegenhouden want mijn vrouw voelt er ook niet zoveel van

Bovenaan