dex + paddo's

jessietje

Newbie
Hija :)

Ik vroeg mij af of er hier ad(h)d'ers zijn die dexamfetamine gebruiken en weleens paddo's hebben gebruikt.
Punt is dat bij mij de werking van de dex opgeheven word als k weed oid gebruik en ik vroeg me dus af hoe dat zat met paddo's.

(ga het gebruiken op een motorweekend maar zonder medicatie ben k echt een gevaar op de weg.. met ook..maar net iets minder..)

Sanks..

ps. belachelijk veel ad(h)d'ers hier trouwens.. humor :wink:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
ehhhm... Je vraagt je af of je medicatie voor adhd nog werkt als je paddo's neemt, omdat je anders een gevaar op de weg bent.
Denk je niet dat een portie werkende paddo's een stuk gevaarlijker is op de weg ?

Flashh

Newbie
Is dit een grap? Of ben je nu serieus? :confused:
Als je ADHD hebt en je pakt even je medicatie niet zullen er niet al te slechte dingens gebeuren, of begin jij soms te hallucineren en vanalles te zien dat er niet is?
Paddo's + weggebruik = één van de domste dingen die je kunt doen... Zelfs onder invloed van alcohol kan je beter rijden dan wanneer je aan het trippen bent van de paddos :wave:

Om het kort te zeggen: NIET DOEN! Als je paddo's wilt nemen doe het dan chill thuis of met vrienden in een parkje ofzo, zeker als je het nog nooit hebt gedaan! (Zorg er ook voor dat je een tripsitter hebt die al wat ervaring heeft met paddo's...!)

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
Kan niet veel kwaad, hoewel je denkik volgens mij er minder aan gaat hebben dan. paddo's laten je zien wie je echt bent, dex niet. dus das zo'n soort tegenstelling. De combinatie kan wel een zenuwachtige trip opleveren. Ik raad aan pas paddo's te doenals het uitgewerkt is. :wave:

Complicity

Belezen gebruiker
Areyouexperienced? zei:
paddo's laten je zien wie je echt bent, dex niet. dus das zo'n soort tegenstelling. De combinatie kan wel een zenuwachtige trip opleveren.
:confused: :confused:

Verder ben ik het met Flash eens. Is het niet gewoon slimmer om het een keer in rustige setting te gebruiken (wanneer het daarna niet levensgevaarlijk is als je dex niet werkt) en dan te kijken wat dat met je medicatie doet? Als je eraan dacht om het tijdens het rijden te gaan doen zou ik eerst even zorgen dat je je testament vast opmaakt want dan krijg je gegarandeerd een ongeluk. Wat een ideeen echt haha :tearsofjoy: .

Bovenaan