Dexamfetamine Fantopic

Chris Pontius

Badass junkie
Meestal zijn het bij ons juist vrij serieuze gesprekken met een lading kut opmerkingen tussendoor om het 'losjes' te houden.

Elohtibbar

Badass junkie
Ik heb ook voornamelijk serieuze gesprekken gehad vrijdag! :) Eigenlijk bijna alleen maar, nu ik erover nadenk.. Vond het prima, op xtc en speed goede gesprekken en op psilocybine en LSD veel meligheid en kutgrappen, top!

Chris Pontius

Badass junkie
Al kan ik een goede dosis onzin erg waarderen (*kuch* alles wat ik op dit forum lul *kuch*) gaan we toch altijd automatisch weer over op serieuzere gespreksstof.

Smulpaapje

Experimenterende gebruiker
Ik zou het liefst mijn laatste restje nu opsnuiven, ware het niet dat ik zo gesteld ben op mijn nachtrust...
Trouwens, anders had ik het ook niet gedaan hoor :wink:

Chris Pontius

Badass junkie
Doe je goed.

afgelopen tijd was het bij mij pure suicide om de laatste "restjes" op te maken :P.
Als ik binnenkort weer van start ga, ga ik eens proberen om in de ochtend te beginnen en gewoon in de nacht een uurtje of 4 minimaal te slapen om vervolgens de volgende ochtend weer van start te gaan.

Elohtibbar

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Doe je goed.

afgelopen tijd was het bij mij pure suicide om de laatste "restjes" op te maken :P.
Als ik binnenkort weer van start ga, ga ik eens proberen om in de ochtend te beginnen en gewoon in de nacht een uurtje of 4 minimaal te slapen om vervolgens de volgende ochtend weer van start te gaan.

Het was eigenlijk een grapje. :P Ik vind het zeer verleidelijk, maar laat de dex voor zeker een paar weken weer liggen. :wink: Het is te makkelijk om iedere ochtend een snuifje te nemen... Gevaarlijk spul inderdaad.

Smulpaapje

Klopt, als het iets was waar ik gemakkelijk mee zou kunnen slapen, zou ik binnen no time verslaafd kunnen raken.
Gelukkig is slapen nog steeds mijn nummer 1 hobby, die geef ik voor niks op :hearteyes:

Biertje

Bewuste gebruiker
ik hou van dex amfetamine... alleen jammer dat het me minimaal nog een dag heftige kaakpijn bezorgt.

heb wel genoten hoor

Smulpaapje

Chris Pontius zei:
ik zit meer te smaken met me mond/tong dan dat ik echt loopt te malen met me kaken :confused:

Hahaha, ik kan me opeens herinneren dat ik op een gegeven moment superhard met mijn tong aan het bewegen was in mijn mond omdat ik me zo rusteloos voelde :grin:
Maar kaakmalen viel gelukkig wel mee ja, hoogstens af en toe wat uitschieters.

W.F.L.

Badass junkie
Rabbithole zei:
Waarom wil je dan nooit met mij naar bed? :(

Omdat ik dan weer benadeeld wordt. :cry:

Ik hou meestal zodanig veel over (een halve gram ofzo per gram) dat ik het niet zie als "een restje opmaken". Het ligt ook gewoon elders. Ik heb nog nooit een zwak moment gehad, maar dat is misschien omdat het niet thuis ligt. :P Het is niet omdat je er niet van kunt slapen dat je er niet verslaafd aan kunt worden.. En daar heb je na een tijd wel genoeg ervaring mee, en er is nog altijd GHB. :sunglasses:

Elohtibbar

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
Biertje zei:
ik hou van dex amfetamine... alleen jammer dat het me minimaal nog een dag heftige kaakpijn bezorgt.

heb wel genoten hoor
moet je magnesium tabletten slikken

Echt, helpt dat tegen kaakklemmen? Ik slik wel vaak multivitaminen, ook altijd de week voor en na xtc, daar zit wel 24% van de ADD magnesium in, zie ik. Zou best fijn zijn om daar iets tegen te hebben, irritant trekje is dat.. :grin:

W.F.L.

Badass junkie
In het topic "Verminderde hersenschade bij MDMA-gebruik!" stond er ook al iets gelijkaardigs, maar kunlan zei dat enkel een magnesiumkuur (dus lang op voorhand) helpt tegen het tandenklapperen maar of het een speedklem volledig wegwerkt lijkt me stug. Zo irritant is die klem van speed toch ook weer niet? Tandpijn krijg ik er in elk geval niet van, enkel als ik kauwgom gebruik omdat ik dan absurd hard kauw. Zonder kauwgom lijkt me beter eigenlijk..

Elohtibbar

Badass junkie
W.F.L. zei:
In het topic "Verminderde hersenschade bij MDMA-gebruik!" stond er ook al iets gelijkaardigs, maar kunlan zei dat enkel een magnesiumkuur (dus lang op voorhand) helpt tegen het tandenklapperen maar of het een speedklem volledig wegwerkt lijkt me stug. Zo irritant is die klem van speed toch ook weer niet? Tandpijn krijg ik er in elk geval niet van, enkel als ik kauwgom gebruik omdat ik dan absurd hard kauw. Zonder kauwgom lijkt me beter eigenlijk..

Ik heb altijd wel redelijk last van kaakklemmen en klapperkaken bij xtc en ook wel wat bij dex. Bij xtc heb ik ook best vaak kaakpijn de komende dag. Ik moet eigenlijk ook stoppen met kauwgom kauwen, maar dat is zo lekker onder invloed.. En helpt tegen die irritante droge mond natuurlijk. Misschien toch maar eens zonder proberen, wordt lastig maar het lijkt me echt beter voor m'n tanden. :grin:

W.F.L.

Badass junkie
Mja bij MDMA steek ik ook altijd kauwgom in m'n mond omdat ik anders op m'n tong bijt of m'n kaken. Alleen ga je dan gauw idiote muilen trekken maar dat is dan maar zo. :grin: Dat is ook niet goed om uit je bek te bloeden. Maar met speed heb ik gewoon een kaakklem, maar geen klapperkaak of een scheve bek ofzo. Gelukkig maar. :grin:

Mike

Bewuste gebruiker
De kaakklem die ik bij speed ervaar is peanuts vergeleken de kaakklem van xtc. Eigenlijk heb ik met speed alleen een beetje tandmalen of knarsen meer niet. Irritanter vind ik soms het echte "strakstaan" of het schoppen met mijn benen.

Wij hebben vrij sterke magnesiumpillen in huis, die helpen echt wel tegen dit soort narigheid. Of misschien is het een placebo effect, maar dat maakt mij dan weer geen zak uit, als het maar helpt.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Mijn god,

Straks ff bellen voor die uitslag maar volgens mij had ik gister een dynamiet bom, ik kreeg sterke flashbacks naar vroeger. Die goede oude Dex tijd waar ik al zolang naar crave.
Dan kan ik die Dr Dex wegschoppen !!

:hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
nee ik ben een ego centrische ASPS ' er die delen niets en kenne geen empathie.

op zijn nederlands ?

IKKE IKKE IKKE EN DE REST MAG STIKKEN.

En natuurlijk ben ik vergeten te bellen ....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
De uitslag was een domper ... heel veel amfetamine bijna tot de max maar er zat 1 % on heilige cafeine in.

DUS ZEG IK : Krijg maar lekker een ziekte want je had dat er niet bijverteld.

Straks toch maar stiekem weer even proeven, nog even die bevestiging, dat ja knikkende kinnetje.
De meetlat erbij en als ie onder de 3 cm .... serieuze pep ouwe.

:wave:

muuuhhaaaaa 2.99 cm serioues shit on DF radio.

Bovenaan