leppeh zei:Ik wel, har harNet even voor het eerst een heel klein beetje getest...Het brandde wel een beetje
![]()
Mr. Lost zei:nou ff kleine update over mijn eerste dex ervaringkje:
vanochtend paar kleine lijntjes gehad, voelde bijna nix van dus ome klaas zen advies ff opgevolgd, 10 pillegies velpulferd en vervolgend begonne met wegwerke...
ondertusse ongeveer de helft weggewerkt, en moet zegge bevalt me zeeeeeer goed, kaak is wel wat levendig, typse klamme klauwen maar wel zeer actief,tot zo ver al gelijk liefhebber van dit heerlijke goedje
tot sprekens
Vet! Nu ga je 7 hard!RJM zei:Ga atm donders hard aan de dex.
4 geslikt en 3 gesnoven.
Petrovic zei:Ik was gister weer even praktiserend lid. Of mag ik me ook voorzitter noemen?
Hoe zuiver was het? Mijn ervaring is namelijk dat dex van 68% net zo hard (en kort) brand als normale pep van 73%.RJM zei:Ohja, dat branden in de neus valt vies mee, vind persoonlijk efederine of pep erger branden, dit is met een paar minuutjes fijn tintelen weg en op dat moment knalt iej er ook op.
bit zei:Hoe zuiver was het? Mijn ervaring is namelijk dat dex van 68% net zo hard (en kort) brand als normale pep van 73%.RJM zei:Ohja, dat branden in de neus valt vies mee, vind persoonlijk efederine of pep erger branden, dit is met een paar minuutjes fijn tintelen weg en op dat moment knalt iej er ook op.
De Mosselman zei:Al sinds het allerallereerste moment,
is mijn hartstochtelijke liefde voor dex ongekend![]()
Rabbithole zei:leppeh zei:Geen dex maar wel gewone pep gescoord, 72%![]()
Daar zou ik ook wel voor tekenen.![]()
Rabbithole zei:Mensen die zeiken over het verschil tussen pep/dex zijn mietjes.
Chris Pontius zei:Zolang ik me komkommers maar neurotisch kan blijven splitsen!

Alleen splitst hij geen atomen, maar moleculen.Rabbithole zei:Dat is waar ook! Fuck die deeltjesversneller, Chris P kan met de hand atomen delen! Gewapend met een grote zak deeps, vlijmscherpe woorden én koksmes boekt hij wederom grote successen op het gebied van komkommeratomensplitsing!
Arthur King zei:Tot nu toe ben ik nog niemand tegengekomen die met zijn hand een atoom splitste, moleculen kan iedereen ja en daarmee blijft Mr. Pontius een mens, wellicht met wat bijzondere kwaliteiten, maar gewoon een mens.![]()
Dan eis ik een wijziging van je post. :PRabbithole zei:Arthur King zei:Tot nu toe ben ik nog niemand tegengekomen die met zijn hand een atoom splitste, moleculen kan iedereen ja en daarmee blijft Mr. Pontius een mens, wellicht met wat bijzondere kwaliteiten, maar gewoon een mens.![]()
Ja maar ik bedoelde ook niet serieus dat Chris P atomen kon splitsen hè. :P Just for the record.
Arthur King zei:Dan eis ik een wijziging van je post. :PRabbithole zei:Arthur King zei:Tot nu toe ben ik nog niemand tegengekomen die met zijn hand een atoom splitste, moleculen kan iedereen ja en daarmee blijft Mr. Pontius een mens, wellicht met wat bijzondere kwaliteiten, maar gewoon een mens.![]()
Ja maar ik bedoelde ook niet serieus dat Chris P atomen kon splitsen hè. :P Just for the record.
edit; maar ik vlucht weer, ik ga teveel offtopic.![]()
Het houd je van de straat.Rabbithole zei:M'n beste jongen, als ik al mijn posts zou moeten wijzigen die niet serieus zijn was ik nog wel even bezig..![]()

Why so serious?Arthur King zei:Tot nu toe ben ik nog niemand tegengekomen die met zijn hand een atoom splitste, moleculen kan iedereen ja en daarmee blijft Mr. Pontius een mens, wellicht met wat bijzondere kwaliteiten, maar gewoon een mens.![]()
Serieuze bui, maar ik begin al wat luchtiger te worden!Drientje zei:Why so serious?Arthur King zei:Tot nu toe ben ik nog niemand tegengekomen die met zijn hand een atoom splitste, moleculen kan iedereen ja en daarmee blijft Mr. Pontius een mens, wellicht met wat bijzondere kwaliteiten, maar gewoon een mens.![]()
Free Bird zei:ey allemaal.
Hebben jullie wel ns gehoord van melatonine? Het is een stof die door de dexamfetamin afneemt in hoeveelheid aanmaking.
Dit werkt zover ik weet perfect tegen dit probleem hoewel het mij terk lijkt dat niemand dit kent. Ik denk eerder dat iedereen het kent maar het niet positief bij jullie werkt.
Free Bird zei:het is geen slaapmiddel. dat is het aparte eraan en zou je het gerrust moeten kunnen slikken.
volgends mij had ik van deze site dat het geen slaapmiddel was www.melatonine.nl maar weet ook niet zeker of die site wel betrouwbaar is, heb geen bronnen gechecked