• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Dexamfetamine kort verslagje

Bobsacamano

Badass junkie
Gister heb ik voor het eerst Dexamfetamine geprobeerd. Dex is de farmaceutische variant van speed en het schijnt een stukje potenter te zijn. Via niet nader te noemen wegen heb ik 10 pilletjes weten te bemachtigen en kon ik het niet laten gister om er wat van te snoepen.

T-1:00 Ik was laat wakker geworden en even buiten de deur ontbeten op een terrasje in het fijne Amsterdam. Ik kreeg een appje van Bee dat hij dex naar binnen had gewerkt waardoor ik dacht WTF waarom ook niet.

T0:00 Ongeduldige Harry als ik ben kon ik niet langer wachten als een uur na mijn stevige ontbijt. Ik nam twee dex pilletjes van 10mg ps en ging door met mijn bezigheden.

T0:45 Ik begin het effect te voelen. Ik was wat moe door te lang slapen maar dit is als sneeuw voor de zon verdwenen.

T1:00 Erg leuk om even het verschil met speed te merken. Ik zit wel op de piek. Het gaf een flinke moodboost en ik was scherp en alert minstens zo niet meer als met speed. Maar het voelde allemaal wat schoner aan. Ondertussen was ik achter mijn computer gekropen om te werken.Ik was veel minder snel afgeleid als wanneer ik speed op heb, als ik dan werk word het internet soms te snel mijn speeltuin en speel ik alsnog niet veel klaar.

T3:00 Mijn focus tijdens werk was enorm en heb in 2 uur tijd gedaan wat ik normaal in 4 uur doe. Het effect werd na 3 uurtjes wel echt al flink minder waar ik ook wat ongemakkelijk door werd ik heb toen nog een halfje genomen.

T3:30 Het halfje vangt het uitwerken weer wat op. Ik praat me een ongeluk en app me ziek. Toch altij erg grappig dat je dan ineens duizend dingen te vertellen hebt die ik anders zonder de dex die dag echt nooit de wereld in had geholpen :P

T6:00 Na een bezoekje aan het politiebureau (waar ik ook weer de smartass praat idioot uithing) om aangifte te doen. Nam ik nog een keer een halfje het was inmiddels 20:00. Meer ging ik niet meer nemen.

T9:00 Toen het laatste halfje echt uitwerkte werd ik wel echt onrustiger en een beetje ongemakkelijk. Dit hield een uurtje aan en toen werd ik weer relaxter maar ik was zeker nog niet nuchter. Er bleef een lange nasleep van een wakker gevoel hangen. Waar ik ook wel gebruik van heb gemaakt maar ik merkte ook dat ik wel moe was.

Uiteindelijk heb ik rond een uur of 2 snachts 2mg Etizolam genomen en heb ik lekker geslapen.

Vanochtend werd ik weer fris wakker en vandaag nergens last van gehad. Dex is erg behulpzaam en ook de moodboost is prettig. Maar als speed uitwerkt heb ik verder dan moe zijn nooit bijwerkingen dat was met de Dex wel anders. Niets wat ik niet kon handelen maar toch een verschil. Het voelt allemaal wel echt een stuk schoner. Helaas werkt het wat kort.

Puur dit stukje geschreven uit info omdat er niet veel reports over zijn.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
relaxed.

Ik neem zelf altijd niet later dan 4 uur middags tenzij het echt nodig is, anders krijg ik inderdaad moeite met slapen.

1e tips van de dag: leg je telefoon weg als je gaat werken uit handbereik. Dan kan je nog productiever zijn als dat je nu was.

volgende tip kost 1 euro :P

Ik kan als daar interesse naar is ook mijn dex ervaring omschrijven?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Klinkt goed, wil ik ook wel eens proberen. Maar met speed nooit meer bijwerkingen behalve moe zijn? Pfff. Jaloers.

Bobsacamano

Badass junkie
Volgens mij heb ik je die tip zelf gegeven :P

oortjes zei:
relaxed.

Ik neem zelf altijd niet later dan 4 uur middags tenzij het echt nodig is, anders krijg ik inderdaad moeite met slapen.

1e tips van de dag: leg je telefoon weg als je gaat werken uit handbereik. Dan kan je nog productiever zijn als dat je nu was.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Bobsacamano zei:
Volgens mij heb ik je die tip zelf gegeven :P

oortjes zei:
relaxed.

zou best kunnen, maar een vriend van mij die heeft het ook gezegd en het werkt echt perfect.

Bovenaan