drugs are bad! zei:nee, concerta en ritalin geven een ander effect.
Dex voelt echt meer als goede zuivere pep.![]()
Dexterino zei:Dex is lekker spul, heb er zelf ook nog wat van rondslingeren hiero, gebruik het zelf nog maar mondjesmaat in een iets lagere dosis dan voorgeschreven, puur voor extra scherpheid, beter studeren, om over de middag- en avond "dip" (na het eten meestal) heen te komen (kostbare uurtjes!) en toch slaap ik er heerlijk mee, dus dit is absoluut een blijvertje!![]()
K353 zei:Dexterino zei:Dex is lekker spul, heb er zelf ook nog wat van rondslingeren hiero, gebruik het zelf nog maar mondjesmaat in een iets lagere dosis dan voorgeschreven, puur voor extra scherpheid, beter studeren, om over de middag- en avond "dip" (na het eten meestal) heen te komen (kostbare uurtjes!) en toch slaap ik er heerlijk mee, dus dit is absoluut een blijvertje!![]()
xbarbiex zei:K353 zei:Dexterino zei:Dex is lekker spul, heb er zelf ook nog wat van rondslingeren hiero, gebruik het zelf nog maar mondjesmaat in een iets lagere dosis dan voorgeschreven, puur voor extra scherpheid, beter studeren, om over de middag- en avond "dip" (na het eten meestal) heen te komen (kostbare uurtjes!) en toch slaap ik er heerlijk mee, dus dit is absoluut een blijvertje!![]()
dan doe je het wel vaak? want voor mensen die het af en toe doen die kunnen s avonds niet echt lekker slapen.![]()
SmartieAndMe zei:Er is ook voor zover ik weet weinig reden toe...
De dexamfetamine pillen komen gewoon uit de farma industrie en zijn dus zuiver. Het enige wat erbij zit is bindmiddelen om er een pil van te kunnen maken.
Voor zover ik weet worden er in het illegale circuit niet van deze pillen gemaakt, en zo wel dan kun je ze eenvoudig herkennen. Neem aan dat de meeste mensen wel het verschil tussen pillen uit de farma en uit het illegale circuit zien.
Die dexies zijn al zuiver er zit enkel een bindmiddel in om ze te kunnen persen tot pilletje.. maar je kan ook kristalijne capsules krijgen (10mg) waar het zonder bindmiddel inzit.Muzyk zei:Betreft: dexamfetamine tabletten 5mg
Is het mogelijk om deze tabletten te filteren (o.i.d.) zodat je alleen de werkende stof over houd?
Het is dexamphetaminesulfaat waar jullie over praten de dextrine is het bindmiddel en is gewoon suiker en waarom dat sulfaat eraan gekoppeld zit is omdat je lichaam het sneller uitscheid omdat het een hekel aan zwavel heeft dan is de halfwaarde tijd nog maar 6 uur ipv 10.. en als het molecuul bekijkt zie je dat het gemaakt word met ethyl en niet methyl (methyl is nog giftiger) en heet ook eigenlijk Ethylamphetamine want de meesten kennen enkel buthylmethylamphetamine (benzirine) wat ook langer duurt 17-36 uur.Enne dexies maken ze niet in het illegale circuit daar is niks aan te verdienen omdat het tekort duurt en je het meerdere malen moet wassen voordat het zuiver is..het kost teveel oplosmiddel.joriisvw zei:SmartieAndMe zei:Er is ook voor zover ik weet weinig reden toe...
De dexamfetamine pillen komen gewoon uit de farma industrie en zijn dus zuiver. Het enige wat erbij zit is bindmiddelen om er een pil van te kunnen maken.
Voor zover ik weet worden er in het illegale circuit niet van deze pillen gemaakt, en zo wel dan kun je ze eenvoudig herkennen. Neem aan dat de meeste mensen wel het verschil tussen pillen uit de farma en uit het illegale circuit zien.
Daar ga je hard de fout in! 1 pilletje dex-amfetamine bevat veel meer dan alleen dex en bindmiddel ook andere troep wordt erin gegooit, zoals glucose enzo. 5 milligram is veel kleiner dan zn pilletje hoor
Het is dexamphetaminesulfaat waar jullie over praten de dextrine is het bindmiddel en is gewoon suiker en waarom dat sulfaat eraan gekoppeld zit is omdat je lichaam het sneller uitscheid omdat het een hekel aan zwavel heeft dan is de halfwaarde tijd nog maar 6 uur ipv 10.. en als het molecuul bekijkt zie je dat het gemaakt word met ethyl en niet methyl (methyl is nog giftiger) en heet ook eigenlijk Ethylamphetamine want de meesten kennen enkel buthylmethylamphetamine (benzirine) wat ook langer duurt 17-36 uur.Enne dexies maken ze niet in het illegale circuit daar is niks aan te verdienen omdat het tekort duurt en je het meerdere malen moet wassen voordat het zuiver is..het kost teveel oplosmiddel.
willemvaag zei:wat kom je hier dan doen als ik op info lees zie ik dat het niveau daar aanzienelijk laag ligt wat je als voorbeeld pakt hier is iemand die een paar keer post door iemand uitgelult is en nooit meer komt. Als ik op info in het opiaten stuk kijk echt triest alles gekopieerd van hier en diepgang totaal niet te vinden. Ga maar gauw terug naar info als hier niks correct is gelukkig weten de mensen hier zelf wel wat ze moeten geloven en wat niet..
liveitloveitlustit zei:ik gebruik dex, maar ik vind de werking van concerta en ritalin veel beter. Ik heb zelf geen adhd, ik geraak aan dex maar zou toch liever concerta nemen, veel beter gevoel.
Ik merk niet zoveel van dex, ook niet qua concentratie en dat heb ik bij de andere 2 wel.
willemvaag zei:liveitloveitlustit zei:ik gebruik dex, maar ik vind de werking van concerta en ritalin veel beter. Ik heb zelf geen adhd, ik geraak aan dex maar zou toch liever concerta nemen, veel beter gevoel.
Ik merk niet zoveel van dex, ook niet qua concentratie en dat heb ik bij de andere 2 wel.
Hoeveel milligram neem je dan. 10mg ritalin staat gelijk aan 5 mg dex maar je moet wel 30mg ofzo nemen van dex om echt hard te gaan. Van 4 stuks zul je goed opgepept zijn en daaronder zal het alleen een vlaagje effect zijn.
willemvaag zei:Weet je waarom ze in Amerika zoveel medicatie voorschrijven. De medicijn fabrikanten in Amerika bepalen vaak wat er in de zorg daar gebeurt. Doktoren krijgen subsidies van om bijvoorbeeld amfetamines voor te schrijven maar ook opioiden. Het wordt natuurlijk niet zo gebracht maar denk dat het wel zo werkt.
Muzyk zei:Betreft: dexamfetamine tabletten 5mg
Is het mogelijk om deze tabletten te filteren (o.i.d.) zodat je alleen de werkende stof over houd?
Ja, als je een grammetje achterover tikt wel ja...cabal109 zei:Ik heb een vraagje kan je bad gaan van Dex ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Willemv zei:Als ik op info in het opiaten stuk kijk echt triest alles gekopieerd van hier en diepgang totaal niet te vinden. Ga maar gauw terug naar info als hier niks correct is gelukkig weten de mensen hier zelf wel wat ze moeten geloven en wat niet..
G-J zei:Het is dexamphetaminesulfaat waar jullie over praten de dextrine is het bindmiddel en is gewoon suiker en waarom dat sulfaat eraan gekoppeld zit is omdat je lichaam het sneller uitscheid omdat het een hekel aan zwavel heeft dan is de halfwaarde tijd nog maar 6 uur ipv 10.. en als het molecuul bekijkt zie je dat het gemaakt word met ethyl en niet methyl (methyl is nog giftiger) en heet ook eigenlijk Ethylamphetamine want de meesten kennen enkel buthylmethylamphetamine (benzirine) wat ook langer duurt 17-36 uur.Enne dexies maken ze niet in het illegale circuit daar is niks aan te verdienen omdat het tekort duurt en je het meerdere malen moet wassen voordat het zuiver is..het kost teveel oplosmiddel.
Omg, geen wonder dat ik overgestapt ben naar .info. Deze meneer (of mevrouw) probeert zich hier even als een kenner voor te doen, echter is deze informatie helemaal nergens op gebaseerd. Ik zal nu niet verder ingaan op de fouten in dit stuk omdat ik wel wat beters te doen heb, ik waarschuw alle leden van dit forum bij deze om dit soort berichten niet zomaar als waar aan te nemen. Dit soort posts zijn nu precies de reden dat ongelukken met drugs gebeuren.
Ik weet dat ik eigenlijk niets te zoeken heb op dit forum omdat ik vanwege dit soort 'onzin' ben overgestapt naar .info maar op deze post moest ik echt even reageren om ongelukken te voorkomen.
Ga lekker op je eigen zitten fitten en vul enkel aan in de info ipv doorte drammen over hoe goed jij wel niet bent Junkie ,ga lekker experimenteren met je hersenen zonder toezicht en inzicht over wat je in je lijf stopt.Daar kom je veel verder mee , en vooral in de goot .En het verschil met ritalin zit 'm in het afbreken(vervallen) van het dopamine molecuul dat verloopt bij dexies normaal(enkel word er onbeperkt dopamine vrij gegeven) en ritalin vertraagd het vervalproces van dopamine terwijl het wel!! zijn energie waarde verliesten uit eindelijk mensen zelfs depressief maakt op den duur. Daarom werkt ritalin slechter bij volwassenen dan als dex amphetamine sulfaat...Geef mij maar dexies verders niks, enkel een stickie is welkom daar blijf je van eten nml
...!!