Dexedrine: wie heeftut handboek?

Hoi,

Ik ben nieuw hier, maar ik steek meteen van wal met Mijn Verhaal: ik ben knetterbert, 26 jaar...ik knal al zo'n 5 jaar (op doktersrecept+dealer) dextro-amfetamine. Komt omdat ik adhd heb, zogenaamd...in feite ben ik zo autistisch als de pest (Asperger! Ook een zegen & vloeck) Verder ben ik een behoorlijke stoner (van huis uit) en ook niet vies van een lijntje kook of een bommetje meth. Alcohol kan ik niet goed tegen. Men zegt dat ik drink als een wijf, het zal wel...who cares?

Maargoed, om een lang verhaal kort te maken: ik heb na 5 jaar toch wel zo'n ontiegelijke dijk van een tolerantie opgebouwd voor 'amfies' dat ik me toch wel serieus achter de oren begin te krabben over hoe het nu verder moet.

Daarom mijn vraag aan jullie: zijn er mensen die ervaring hebben met het langdurig gebruik van Dex? Zo ja: wanneer zit je met dex aan je tax? Na 5 jaar? Na 15 jaar? Ik weet dat ze dit spul ook in het amerikaanse leger gebruiken, jarenlang...dus het zal wel loslopen, op de gewenning na.

Dan mijn tweede vrage: hoelang moet ik stoppen om de tolerantie terug te brengen? Moet ik denken aan weken? Of eerder één jaar ofzo? Wat zou ik gedurende dat jaar kunnen gebruiken als alternatief? Ik zat zelf te denken aan Modafinil...da's die shit uit amerika...G.W. Bush staat daar constant strak van. Maarja: zie daar maar eens aan te komen! Misschien dat ik die psychiater van mij zo ver kan krijgen om een ruime dosis van dat spul voor te schrijven, kleine kans echter dat ie mij genoeg voorschrijft voor mijn gebruik...ik ben nogal workaholic namelijk, en hou er een strak gemiddeld-4u-slaapregime op na. Die schrink gaat er bij de dosering gewoon vanuit dat ik een 'burgerlijk' 9 uur slaaprithme heb...maar fuck slapen!

Verder: tof forum is dit! Ai laaike!

:stoned:

Frisko

Badass junkie
ik denk als je om te beginnen al eens wat weken er tussen laat het al veel beter zou zijn...
pak zelf ook dex,en vind ut ook top spul... :grin: :grin: :grin:

Imke

Badass junkie
Frisko zei:
ik denk als je om te beginnen al eens wat weken er tussen laat het al veel beter zou zijn...

Wat vind jij geen top spul :rolleyes: :P :stoned:

Frisko

Badass junkie
Saivy zei:
Frisko zei:

Wat vind jij geen top spul :rolleyes: :P :stoned:
och westvlaams trutteke toch :P gij zijt gewoon jaloers geef ma toe :smoke: :stoned: :P

dat ze dan gvd stoppen met mij zo goeie kwaliteit drugs aan te bieden,en wa voor prijzen dan nog wel!!!
tis precies solden bij de prijzenklopper :openmouth: :grin: :grin: :grin: :wave: :wave: :wave:

Ja maar het is ook écht topspul! Eigenlijk zouden ze het spul gewoon bij de appie moeten verkopen, of in het drinkwater doen ofzo...iedereen aan de dex. Een tweede economische gouden eeuw zal aanbreken!

Verder ben ik erg benieuwd naar andere alternatieve amfetamines...het schijnt dat ze in rusland OTC onwijs topspul verkopen, gebaseerd op benzedrine en andere varianten...op zich wel een retoertje rusland met de auto waard...ik zou een hele karrevracht meenemen! Het kutte is dat al die 'exotische' amfetaminevarianten zo fukking moeilijk te verkrijgen zijn. Zonde, want er bestaat een hele keur aan fantastische pharmaceuticals...designerdrugs rock!

Frisko

Badass junkie
knetterbert zei:
Ja maar het is ook écht topspul! Eigenlijk zouden ze het spul gewoon bij de appie moeten verkopen, of in het drinkwater doen ofzo...iedereen aan de dex. Een tweede economische gouden eeuw zal aanbreken!

Verder ben ik erg benieuwd naar andere alternatieve amfetamines...het schijnt dat ze in rusland OTC onwijs topspul verkopen, gebaseerd op benzedrine en andere varianten...op zich wel een retoertje rusland met de auto waard...ik zou een hele karrevracht meenemen! Het kutte is dat al die 'exotische' amfetaminevarianten zo fukking moeilijk te verkrijgen zijn. Zonde, want er bestaat een hele keur aan fantastische pharmaceuticals...designerdrugs rock!
ik dacht dat alle nederlandse 'gewone speed' benzedrine is????
dan heb je dexedrine en pervetrine ook nog ofzo ergens iets???
correct me if i'm wrong :rolleyes: :stoned: :grin: :wave:

Frisko zei:
ik dacht dat alle nederlandse 'gewone speed' benzedrine is????
dan heb je dexedrine en pervetrine ook nog ofzo ergens iets???
correct me if i'm wrong :rolleyes: :stoned: :grin: :wave:

Volgens mij is het methedrine aka methamfetamine. Dat is die gele snuifpep tog?! Benzedrine was dat spul wat sartre knalde, massaas daarvan zelfs. Ofnie :confused:

Frisko

Badass junkie
meth amphetamine is toch crank???
hier word crystal ice toch mee gemaakt????
of zit ik nu helemaal verkeerd

al die fucking drine's,waarom nie nr 1 2 3 4 :smoke: :rolleyes: :wave:

Myrrin

Newbie
dexedrine = dexamfetamine of d-amfetamine.
perventin = methamfetamine = crystal = crank.

hoezo op zoek zijn naar het zelfde middel als je er al een tolerantie van hebt? O_o

pepito

Bewuste gebruiker
tolerantie betekend gewenning...het is een drogreden te stellen dat als iets lang gebruikt wordt het ook niet zo schadelijk is. Denk aan alcohol. Wordt al eeuwen gebruikt en de gevolgen die het kan hebben zijn ook duidelijk. Raad je aan om in overleg met arts te kijken naar eventuele afbouw....wat is resultaat??? kijk dan weer verder.... :wink:

Mover

Newbie
Wat is dextro amfetamine nu precies?

Op wikipedia wordt het als medicijn voor ADHD bestempeld. En geloof ook als de exacte inhoud van Ritalin. Klopt dit.

Ik las dat Dextro Amfetamine (in eerste instantie tegen adhd) vroeger ook werd gegeven tegen depressies. Daarnaast is een bijwerking dat het vetzucht onderdrukt dus m.a.w. dat je er niet zo veel bij gaat eten als bij sommige anti depressiva middelen. Daar word je ook niet vrolijk van; dan heb je wel een goede stemming maar is je lijf ineens 25 kg zwaarder :grin: :confused:

Als ik mijn arts om dextro amfetamine wil vragen wat kan ik dan het beste zeggen????? Vragen om Ritalin of niet of om dextro amfetamine?

Ik zoek een upper, iets dat meer alert maakt, dat helpt tegen depressie en tegen stemmingswisselingen maar wat je eetlust niet in beweging zet maar deze juist remt!!!

Ik wil het wel gewoon via mijn arts (of anders via een psychiater) kunnen vragen en bestellen want die prijzen online vind ik abnormaal en dan weet je nog niet waar het vandaan komt en wat er wel of niet inzit.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Vind modafinil nou niet zo fantastisch hoor.. echt geen vervanger voor dex denk ik.

Carlitos

Badass junkie
Topic uit 2007.
Maarja 5 jaar snuiven oke gewenning komt dan ja.

Maar hier in omgeving is er een die al 30 jaar regelmatig snuift ongeveer.

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Ik hou het voortaan bij de "normale" Amfetamine variant.. ik snap ook niet de verhalen dat het altijd "ooh zo" beter is van iedereen.

Je mist iets? Met Lake toevallig erover gehad kort in ander topic, maar ik weet niet wat ik mis. Zou best kunnen zijn dat normale Speed ook meer op je lichaam werkt, en Dex niet. Ik wacht nog steeds op een goede vergelijking met harde feiten, wat dus de verschillen zijn qua werking.

Wat ik van Marla Singer begreep is dat de werking van dex langer aanhoudt.. 24 uur na dr laatste lijn was ze nog wakker. Tsja, ik ben nog bezig dus daar kan ik weinig over zeggen.. maar ik krijg de indruk dat dl-amf iets meer pieken en dalen is in iets kortere tijd.. en dat dex wat afgevlakter is, maar langer aanhoudt.

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Raar, dat dit topic net bovenaan staat. heb nu net dit weekend voor het eerst dex geprobeerd.
Uitstékend spul. Ik vond het meer 'anders' dan verwacht. Een stuk minder opgefokt en zenuwachtig. Meer een constante 'flow', geen ups en downs.

Het doet wat het moet doen zonder rare neveneffecten. Geen last gehad van hartkloppingen of huiduitslag die ik met andere speed soms wel krijg. Het voelt gezonder. nuja. gezond... Zeg maar 'minder brak'.

Het werkt een stuk langer, maar ik vond wel dat het lang duurde eer het pas goed begon te werken. Het allergrootste voordeel is de bijna onbestaande kater. voorlopig onbestaand toch.=)

3970

Wijs gebruiker
Lekker spul he, die Dex :rolleyes: Ik heb vannacht in ieder geval geen oog dicht gedaan, en ben nog steeds "fris en fruitig" :wink:

Hemi

Dat wat Marla zei van die 24 uur kan ik beamen.. om 1 uur snachts mn laatste lijn gedaan en gisteren dus in principe daar op gedraaid.. en 's avonds werd ik weer gewoon normaal moe en heb ik heerlijk geslapen. En nu er ook geen last van. Vriendelijk spul, dat dex.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Phreakingout zei:
Ik hou het voortaan bij de "normale" Amfetamine variant.. ik snap ook niet de verhalen dat het altijd "ooh zo" beter is van iedereen.

Je mist iets? Met Lake toevallig erover gehad kort in ander topic, maar ik weet niet wat ik mis. Zou best kunnen zijn dat normale Speed ook meer op je lichaam werkt, en Dex niet. Ik wacht nog steeds op een goede vergelijking met harde feiten, wat dus de verschillen zijn qua werking.

Ik heb een tripreport geschreven over mijn eerste ervaring met dex en daarin ook uitvoerig de verschillen met gewone amfetamine genoemd. Hoe mijn vriend en ik het dus hebben ervaren, het wordt door anderen misschien weer heel anders gevoeld, maar misschien herken je jezelf in onze ervaring met dex....

jessietje

Newbie
:)

Euh... een jaar na dato maargoed..
wat ik merk met dexamfetamine en spacecake is dat de cake de dex opheft..
dus stonert... misschien zou het beter werken als je niet zoveel zou blowen..
(of misschien ben ik gewoon een mietje en zoek elk excuus om niet te studeren...)

Dr. Tommy

Badass junkie

Bovenaan