Hillbilly bastard
Bewuste gebruiker
Dit weekend heb ik voor het eerst in lange tijd nog eens speed gebruikt. En damn, het was écht goeie speed! Maar wat me opviel is dat het gevoel dat ik er van kreeg licht anders was als het oude gevoel van speed. Het was meer mentaal, iets rustiger en subtieler en minder strak. Ik begon er ook niet zo heel hevig bekken van te trekken. Het gevoel was zelfs een beetje te vergelijken met coke, maar dan langer werkend. De kater de volgende dag viel ook nog heel goed mee.
Zou dit dextro kunnen geweest zijn volgens jullie? Want ik denk dat ik is ergens gelezen heb dat dat meer mentaal en subtieler was. Heeft iemand hier ervaringen met dextro?
Het was alleszins een hele aangename ervaring waar uiteraard geen slaap aan te pas kwam. Voor herhaling vatbaar dus!
Zou dit dextro kunnen geweest zijn volgens jullie? Want ik denk dat ik is ergens gelezen heb dat dat meer mentaal en subtieler was. Heeft iemand hier ervaringen met dextro?
Het was alleszins een hele aangename ervaring waar uiteraard geen slaap aan te pas kwam. Voor herhaling vatbaar dus!

oxazepam