DF Camp op de Boom 2008 Portugal ?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Wie heeft er oren naar ?
1 groot DF dorp te bouwen op de Boom 2008, uiteraard met zoveel mogelijk camperbussies tentjes en schaduwdoeken.
In de vorm van een cirkel als we als eerste het terrein opgaan nog tegen de waterkant aan ook, met uitzicht op het meer.

Voordelen:

Beveiliging van het kamp, 24 uur iemand aanwezig.
Samen sta je sterk.
Meer drugssoorten voor iedereen.
Newbees en oldbees kunnen elkaar de geheimen van de Boom onthullen.
Samen reizen.
Gezeligheid, samen eten samen uit je bol gaan.

:wave:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Misschien kom ik na Full Moon en rondreizen in Europa ook nog langs, in dat geval ben ik wel voor!! :mrgreen: Super gezellig lijkt me + alle voordelen die Stonie noemt dus!

Een klein DF-eiland in een zee van tripheid, alle hens aan dek spacepiraten! :mrgreen:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
BlackRobBlunt zei:
Lijkt me best tof... maar het is helemaal in portugal :openmouth:

Wa da kost! :(

Pak je electrische auto toch man .....
Ik verstook 500 liter afgewerkte plantenolie !!!
2 jaar terug waren er veel belgen, echte psychonauten !!

:hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Gezellig .... ik hoop in convoy te rijden !!!
alhoewel dat misschien wel vragen is om strengere controles met jullie goa koppies en kapsels.

:wink:

henkie84

Bewuste gebruiker
Als het goed is kom ik ook, maar dan word ik wel aangeleverd per vliegtuig. (Of weet iemand een ander (goedkoper?) transport vanuit NL voor twee personen zonder auto?)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik hoop er ook bij te zijn :hearteyes:
Maar even kijken wat de beste reismethode is idd zonder auto..
Waarschijnlijk gewoon vliegtuig?

henkie84

Bewuste gebruiker
Haha, oeh, een gehuurde DF-touringcar?! :openmouth:

(Met ramgroot DF over de zijkanten en een zestigtal te dikke pupillen achter de ramen? :')

Tripper

Wijs gebruiker
Ik ga waarschijnlijk mee. Ik zit te twijfelen of ik met de auto zal gaan. Als mijn vriendin mee gaat, ga ik zeker met de auto. Het is zeker een voordeel als we een groot kamp opbouwen. Er gaan een stuk of 15 vrienden van me mee. Dan kunnen we een Hollands kamp van Df-ers en vrienden daarvan opzetten met natuurlijk een grote NL vlag in het midden.

Um

Belezen gebruiker
ik heb al kaart, vliegtuigticket en vervoer naar festival geregeld vanaf vliegveld

ik ga zeven dagen in de hemel zijn, denk ik :P

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
volgend jaar is er geen Boom .... iedere 2 jaar is er een Boom.

dit is jaar is het de 10 de editie ... dus extra feest !!

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
Tripper zei:
Ik ga waarschijnlijk mee. Ik zit te twijfelen of ik met de auto zal gaan. Als mijn vriendin mee gaat, ga ik zeker met de auto. Het is zeker een voordeel als we een groot kamp opbouwen. Er gaan een stuk of 15 vrienden van me mee. Dan kunnen we een Hollands kamp van Df-ers en vrienden daarvan opzetten met natuurlijk een grote NL vlag in het midden.

er zijn ook wel Belgische DF'ers :grin:.
wanneer valt het boom festival. ik ben in portugal de eerste twee weken. alle tot den 21 juli.

azgaza

Badass junkie
Ik kan dit jaar waarschijnlijk niet, dus voor mij moet boom wellicht to 2010 wachten.. maar voor iedereen die gaat.. alvast veel plezier, ik had er graag bij geweest maar ik zit dan in Noorwegen.. en dat is een beetje te ver de andere kant op.

Lauu

Badass junkie
pythregius zei:
Lauu zei:
portugal?

maak dan een DF junky sekte in nederland...

Dus jij denkt dat we hier met een paar lui van het forum iets als boom kunnen opzetten, droom maar lekker verder :mrgreen:

nee dat denk ik niet...maar het is wel in nederland om nou helemaal weer naar Portugal te gaan...zucht....met een paar DFers in NL spacen is ook fokking gezellig

Memmûm

Belezen gebruiker
Ik heb superveel verhalen over Boom gehoord, filmpjes en foto's gezien. het lijkt me echt súpermooi :grin: Een waar paradijs, wat een lokatie! Het enige probleem waar ik een beetje mee zit is vervoer en het lef om ook daadwerkelijk een kaartje te kopen. Een vriend en ik zitten er nog over na te denken. Why don't i have the guts :smoke:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
gewoon gaan ......

kost 110 eu dit jaar, en de reis erheen ook.

maar als het niets zo zijn dan zou ik nooit iemand vertellen dat dit feest mijn leven heeft verandert ...

VOORGOED !!

Jeller

Badass junkie
boom tzou moetne terug e, maar twijfel nog omwille van het geld
2 jaar geleden heeft mij dit 700 euro gekost

henkie84

Bewuste gebruiker
110 euro stonie voor de reis? Hoe ga jij dan?

TheMystic en ik zijn van plan er heen te vliegen, en aldaar nog een paar dagen vantevoren op een camping in de buurt (van of lissabon om vanuit daar de boombus te pakken, of in de buurt van Idanha-a-Nova, waar het festival is) te chillen en de omgeving ietwat te verkennen.

Voor een vliegticket betaal ik dan waarschijnlijk rond de 270, heen en terug.

Zijn er mensen die hier (camperen in de buurt) ervaring mee hebben en misschien tips hebben?

caatje

Badass junkie
henkie84 zei:

TheMystic en ik zijn van plan er heen te vliegen, en aldaar nog een paar dagen vantevoren op een camping in de buurt (van of lissabon om vanuit daar de boombus te pakken, of in de buurt van Idanha-a-Nova, waar het festival is) te chillen en de omgeving ietwat te verkennen.

Zijn er mensen die hier (camperen in de buurt) ervaring mee hebben en misschien tips hebben?

Waarom zetten jullie geen carpool op? Zo deel je ook nog eens de kosten!

Veel plezier allemaal!

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
Klinkt vet!

Wij gaan met de trein:)
We gaan dan zo'n interrailkaart kopen. 10 dagen onbeperkt reizen in 22 dagen. Kun je ervoor of erna dus ook nog iets leuks doen!

Kost 240,- p.p. (hou wel rekening met de reserveringskosten voor de nachttrein etc...)

Heb er zin in ^_^

The Mystic

Experimenterende gebruiker
Tripreporter
Re:

caatje zei:
henkie84 zei:

Waarom zetten jullie geen carpool op? Zo deel je ook nog eens de kosten!

Veel plezier allemaal!

Omdat we geen auto hebben, voor het regelen alleen wil ik wel mn best doen. Dus bij deze: is er iemand met een (HELE GROTE) auto die kosten wil delen? Ik wil carpoolen!

En als je via ryanair vliegt ben je volgens mij voor <100E heen en terug :confused: :hearteyes:

The Mystic

Experimenterende gebruiker
Tripreporter
lysergine25 zei:
Wie heeft er oren naar ?

Wij!

lysergine25 zei:
1 groot DF dorp te bouwen op de Boom 2008, uiteraard met zoveel mogelijk camperbussies tentjes en schaduwdoeken.
In de vorm van een cirkel als we als eerste het terrein opgaan nog tegen de waterkant aan ook, met uitzicht op het meer.

Voordelen:

Beveiliging van het kamp, 24 uur iemand aanwezig.
Samen sta je sterk.
Meer drugssoorten voor iedereen.
Newbees en oldbees kunnen elkaar de geheimen van de Boom onthullen.
Samen reizen.
Gezeligheid, samen eten samen uit je bol gaan.

:wave:

Leuke opsomming van voordelen! Maar hoe gaan we dit aanpakken? Ik denk niet dat ik mobiel beriekbaar wil zijn daar. Misschien roze ballonnetjes :P zoals op de DF meet voor de pink met Koninginnedag laatst :wave: (alles goed trwns?) van te voren ingewikkelde afspraken maken is ook weer zoiets.... iemand suggesties?

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
Klinkt heel leuk allemaal!

Misschien moet 1 iemand de taak op zich nemen om dit allemaal te regelen? En een boommail maken voor iedereen die geinteresseerd is?

Wacky

Badass junkie
Van hier naar boom is 2500 kilometer, dat is dus 5000 heen en terug.

Met een normale auto kost je dat zon 650E aan benzine. Daarbij komt minimaal 200E aan tol. Dus reken minimaal 850E totale kosten voor retour met een auto. En dan heb je dus een vriendelijke driver die niet zeurt over de onderhouds en afschrijfkosten van de auto :)

Dat word dus zowieso over de 200E pp. Het vliegtuig is dan ook goedkoper dan de auto. En sneller... Als je een busje vol kan krijgen kom je er misschien voor 130E pp ofzo.
Als je een goedkoop vliegticket wil denk ik dat je die het beste zo snel mogelijk kan boeken.

Zelf ga ik met de auto omdat ik niet houd van plannen maken en de vrijheid wil hebben overal te gaan waar en wanneer ik wil alsook natuurlijk mijn tent, luchtbed, stoel, rubberboot, parasol etc etc etc mee wil nemen :)

Ik ga met een stel vrienden erheen, die zijn natuurlijk belangrijker dan jullie :tongueout:, maar als jullie in de buurt willen staan is prima, dan geef ik tegen die tijd mijn telefoon nummer wel :)

henkie84

Bewuste gebruiker
We vliegen van Eindhoven naar Madrid voor E145 pp. Daar een weekje chillen en dan met de boombus naar het festival. Fijnnnnnnn !

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
Eeehm anders ga je gezellig met ons mee?
Moet je wel snel beslissen, we gaan deze maand waarschijnlijk de hele reis al boeken!

Goedkope vliegtickets vinden doe je nu trouwens niet meer...

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Zal dan maar snel met die maat van me gaan ouwehoeren over wat we daarvoor en daarna gaan doen, als we met de trein/vliegtuig gaan zijn we namelijk verplicht om de rest van de reis te liften, of we moeten een auto regelen maar dan moet dat wel zeker zijn, maar goed ik laat het jullie wel weten :wink:

henkie84

Bewuste gebruiker
Adrenochroom zei:
Zal dan maar snel met die maat van me gaan ouwehoeren over wat we daarvoor en daarna gaan doen, als we met de trein/vliegtuig gaan zijn we namelijk verplicht om de rest van de reis te liften, of we moeten een auto regelen maar dan moet dat wel zeker zijn, maar goed ik laat het jullie wel weten :wink:

Als je met het vliegtuig gaat kun je toch de Boombus pakken?

Bovenaan