Diarree

Dreuge

Badass junkie
Nee het gaat ongeveer zo: ik heb de dag van te voren normaal gegeten, nergens last van, moet niet eens kakken. Poeder mijn neus en een half uur later vloeit het bruine vocht rijkelijk. Dit gebeurd me vrijwel elke keer :(

Bigguy

Experimenterende gebruiker
Als er een overschot aan caffeiné in de speed zit die jij neemt kan dat best de oorzaak ervan zijn.
notebene van veel koffie krijg je wat?

Precies
Diaree

Aalpoepert

Badass junkie
Joh ik schijt al als ik alleen al aan pep denk! Ik hoef maar te weten dat ik over een uur een lijn ga pakken en de hele pot zit onder.
Hoort er gewoon bij lijkt me :P

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Aalpoepert zei:
Joh ik schijt al als ik alleen al aan pep denk! Ik hoef maar te weten dat ik over een uur een lijn ga pakken en de hele pot zit onder.
Hoort er gewoon bij lijkt me :P

:tearsofjoy:
Niet zo'n last van gelukkig :tearsofjoy:

engebelg

Experimenterende gebruiker
vent, je neemt spul dat het centrale zenuwstelsel monsterstimuleert, obv prikkelt dat je darmen met heel wat water dat ook via je darmen verloren gaat...weet wat je neemt.

Carlitos

Badass junkie
Je bent lekker warm,lichaamstempratuur omhoog en je kak word dunner ?
Ga maar is in spanje schijten in de hitte dan denk je ook van dat je iets verkeerds gegeten hebt.Swager van me,en ook nog is een oude lummel met hetzelfde principe verhaal.

Drientje

DF-koning
engebelg zei:
vent, je neemt spul dat het centrale zenuwstelsel monsterstimuleert, obv prikkelt dat je darmen met heel wat water dat ook via je darmen verloren gaat...weet wat je neemt.
Dat dus.

Alles gaat sneller, dus ook je spijsvertering. Geen tijd om al het vocht uit je ontlasting te filteren en zo doende is het dus dun. De dagen erna heb ik er ook last van.

Dreuge

Badass junkie
Ik heb me gisteren laten vertellen dat het komt omdat het natrium af stoot ofzo, waardoor je minder vocht vast houdt, wat onder andere zijn uitweg vind door je darmen. Het is in ieder geval weer zo ver :P

Bovenaan