Diazepam 10 PCH recreatief

frizzr

Experimenterende gebruiker
Hierbij open ik even een nieuw topic,
Ik merk dat ik echt van het ene sub forum naar het andere switch.
Het begon met xtc,
toen kwam de speed,
en nu ben ik voornamelijk erg geintereseerd in benzo's.

Noem me verslaafd, noem me een junk. Ik ben gewoon ontzettend nieuwschierig naar psycho-actieve stoffen. Gezond is anders. Gelukkig weet ik na een aantal jaar gebruik wel hoe ik ermee om moet gaan.

Ik functioneer nog prima, heb een geweldige vriendin die van mijn gebruik af weet en we zijn eerlijk over alles. Ook heb ik het ontzettend naar mijn zin op mijn werk. Maar een beetje afleiding is soms gewoon heerlijk! Of niet soms? :grin:

Kijk als je het de moeite waard vind even naar een topic die ik 2 jaar geleden ben gestart: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=25&t=25087

Dat was de laatste keer dat ik heb gebruikt heb, of eerlijk gezegt misbruikt. Ik heb toen uiteindelijk veel te veel genomen en ik werd midden in de nacht wakker lang uit op bed met mijn kleren nog aan en geen idee hoe ik daar terrecht was gekomen:tongueout:

Nu heb ik diazepam 10 PCH bemachtigd en ik ga er dit keer zorgvuldig mee om.
Ik heb ongeveer 1,5 uur geleden 1 diazepam pilletje geslikt en ik voel wel duidelijk effect. Op het begin was ik echt even erg sufjes! Ik begreep ook waarom mensen van de trap kunnen vallen na gebruik van benzo's. Ik ben gewoon erg beniewd wat dit met me gaat doen. Ik voel me erg relaxt. Heb net 2 glazen melk op en dat was werkelijk waar een beleving, het smaakte zo heerlijk! haha. Heel apart.

Morgen moet ik wel om 9:00 uur beginnen met werken dus ik ga er redelijk op tijd in vanavond en ik ben benieuwd hoe ik wakker word.
Ik ben me bewust van het risico om verslaafd te raken en ik ga het ook alleen gebruiken op de momenten dat ik het nodig vind.

Tips en info zijn altijd welkomen (maar ik heb me al aardig verdiept in het goedje)
:hearteyes: :wave:

Frog83

Bewuste gebruiker
Van benzo's gaat alles lekker smaken heb ik het idee, krijg ook altijd een neorme vreetkick.
Tips heb ik niet, het is een lage dosering, als je vaker neemt went het heel vlug, ze werken wel wat langer door als de meeste benzo's (ben nu te lui om precies op te zoeken).
ik zou zeggen lekker kalm aan doen, ga niet het dak op ofso of leipe dingen doen :grin:
Tegen de tijd dat je gaat werken is het wel uitgewerkt grotendeels, mischien ben je wat suffer als normaal.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Bovenaan