?Wat een geweldig idee. Wel onderkant boven.
Waarom niet gewoon simpel bovenkant onder?Wat een geweldig idee. Wel onderkant boven.
Nee! Nooit doen!Waarom niet gewoon simpel bovenkant onder?
Als ie nou een oranje aap tegenkomt in de dierentuin in het nieuws komt…Wake up, you’re in the matrix. Follow the orange monkey.
knock knock
Wat doe je nou, ik heb de oranje aap gestuurd! Ja had allang in zuid afrikaIk had wel naar jullie moeten luisteren😬
Dat kan nietLijkt alsof ik alleen nog maar opgepepter ben door die diazepam
Wat doe je nou, ik heb de oranje aap gestuurd! Ja had allang in zuid afrika
moeten zitten!
Die aap kost 25,000 dollar hè .
Valt opzich wel mee hoor. Bij normale doseringen diazepam kun je gewoon een paar drankjes drinken. Het word pas gevaarlijk als je echt flink gaat drinken. Drank opzich is al gevaarlijk zonder diazepam erbij.Diazepam en alcohol is een gevaarlijke combinatie, pas er mee op!
Ga nog ff lekker in het zonnetje zitten daar knap je van op! 😎Yoo, t gaat eigenlijk gewoon helemaal prima alleen een beetje last van geheugenverlies niet op woorden kunnen komen enz. Maarja dat is niet heel raar na een weekend zonder slaap en heel wat drugs
Zou er toch mee oppassen, het zijn beide sederende middelen en ze versterken elkaars werking.Valt opzich wel mee hoor. Bij normale doseringen diazepam kun je gewoon een paar drankjes drinken. Het word pas gevaarlijk als je echt flink gaat drinken. Drank opzich is al gevaarlijk zonder diazepam erbij.
Zeker waar. Oppassen is inderdaad een goed advies 👍🏻❤️Zou er toch mee oppassen, het zijn beide sederende middelen en ze versterken elkaars werking.
nee joh...Diazepam en alcohol is een gevaarlijke combinatie, pas er mee op!
Ja joh:nee joh...