Diametha
In Memoriam, juni 2025
Troll alert.
Troll alert.
100% zeker een troll. Met al je kansloze persoonlijke berichten.
Zoek het lekker uit met je methadon, haha.
Voor wat zit jij hier op dit forum om mensen uit te lachen?100% zeker een troll. Met al je kansloze persoonlijke berichten.
Alles behálve dat wat nodig is:Ik ben ten einde raad ik wil àlles proberen en misschien ook afleiding
Als je suicidaal wordt bel je 113 of anders mij.Dus dan de dak
Maar als het niet lukt met de 70 mg
Heb vandaag mijn hoop gevestigd dat het ietsje gaat lukken
Dus hopelijk komt het morgen ietsje beter
Elke keer denk ik morgen gaat het wat beter worden
Mijn hoofd is je moet eten je moet drinken en dan zo een doen gevoel en denk ik morgen gaat het ietsje beter dan is het tijd geven
Kon ik maar rustig zitten en van het weer genieten of desnoods een filmpje op tik tok en Instagram
Heb geen filmpjes of muziek flgeluiterd sinds november
Het is opstaan lopen tot de avond slaap medicatie heen en weer lopen thuis tot ik duizelig word gaan liggen in slaap vallen en het slapen lijkt kort omdat ik niet droom lijkt het 10 minuten geslapen
En volgende dag hetzelfde
Ben zo toe aan ontspanning maar lukt niet probeer het met neefjes naar de speeltuin en praten met me familie maar kan niet stilzitten moet gaan lopen
Hopelijk morgen werkt de 70 mg wat beter
He ga ff een eind heen met die houding. Mensen schoppen die al op de grond liggen, stoer hoor.100% zeker een troll. Met al je kansloze persoonlijke berichten.
bedankt voor je aanbod echt heel erg bedankt🙏🙏🙏🙏maar het gaat welAls je suicidaal wordt bel je 113 of anders mij.
Wat bedoel jeAlles behálve dat wat nodig is:
Compleet JA zeggen tegen je gevoelens, hoe afschuwelijk ze ook zijn: jullie mogen er ook zijn.
Je kunt er wel controle over krijgen. Maar het is wel zwaar. Mediteer je? Dat helpt enorm IME.Wat bedoel je
Deze gevoelens overkomen mij ik zoek ze niet op
Dat komt door de medicatie
Je hebt er geen controle over
Heb je ervaring met ontwenning en dat soort dingen?
Ik heb het geprobeerd maar lukte niet door de onrustJe kunt er wel controle over krijgen. Maar het is wel zwaar. Mediteer je? Dat helpt enorm IME.
De gevoelens zijn er, maar je kunt er NEE tegen zeggen of JA.Wat bedoel je
Acceptatie helpt. Maar dat lijk je niet te willen accepteren. Het is ook niet eenvoudig, maar probeer het maar gewoon.Wat bedoel je
Ik probeer nee te zeggen maar krijg ze sowiesoDe gevoelens zijn er, maar je kunt er NEE tegen zeggen of JA.
Zeker heb mijn lesje geleerd medicijnen nooit meer geen benzos en geen methadonAcceptatie helpt. Maar dat lijk je niet te willen accepteren. Het is ook niet eenvoudig, maar probeer het maar gewoon.
Uiteindelijk heb je er ooit voor gekozen om te gaan hobby'en met Methadon die jou niet voorgeschreven was, dus dat het je allemaal overkomt klopt niet. Ik vind dat niemand zo'n lijdensweg verdient, en jij dus ook niet, maar misschien helpt het je wel de knoop door te hallen om echt niet meer te gebruiken hierna en jezelf aan te pakken zodat je kunt proberen van alle medicatie af te komen.
Nee jij beslist. Het is jouw lijf. Je luistert naar een arts totdat je weet dat ie een fout maakt. Zoals die idiote overstap naar diazepam. Totaal onnodig en bekend problematisch. Clonaze werkt lang genoeg. Geen overstap nodig. Of PAWS van methadon behandelen met een super nauw effect spierverslappende benzo als rivotril. Dat is ook niet conform de richtlijnen voor hoe je rivotril afbouwt of PAWS ban opiaten behandeld. Meteen op methadon en clonaze afbouwen had een competente arts gedaan. Je mag best wat regie pakken en onderzoek doen en vragen stellen vooral.zeggen wat je wil e niet wil.Zeker heb mijn lesje geleerd medicijnen nooit meer geen benzos en geen methadon
Zodra ik er vanaf ben
Maar eerst stabiliseren dan afbouwen dat is wat de psychiater zegt
Hij kan nu niks afbouwen totdat ik gestabiliseerd ben
Ik moet stabiel worden dan kan ik met afbouwen beginnen maar heel langzaam
Maar wil maar niet lukken
Leef in een hel
Hopelijk helpt de 70 mg methadon verhoging
En ben ik over een paar weken stabiel
En dan zo een paar weken blijven zodat ik me goed voel goed eet en weer op krach kom
Dan beginnen met afbouwen hopelijk de Diazepam eerst
Maar hij beslist
Dus heb nog een lange weg te gaan voordat ik middelen vrij ben
Ik neem de tijd als het maar goed gaat dit keer
Ik reageer zo, omdat je me uit het niets opeens dit stuurt.Voor wat zit jij hier op dit forum om mensen uit te lachen?
Ik wil me nu eerst goed voelen ( hoe je het ook noemt stabiliseren of wat dan ook ) als ik me een tijdje goed voelNee jij beslist. Het is jouw lijf. Je luistert naar een arts totdat je weet dat ie een fout maakt. Zoals die idiote overstap naar diazepam. Totaal onnodig en bekend problematisch. Clonaze werkt lang genoeg. Geen overstap nodig. Of PAWS van methadon behandelen met een super nauw effect spierverslappende benzo als rivotril. Dat is ook niet conform de richtlijnen voor hoe je rivotril afbouwt of PAWS ban opiaten behandeld. Meteen op methadon en clonaze afbouwen had een competente arts gedaan. Je mag best wat regie pakken en onderzoek doen en vragen stellen vooral.zeggen wat je wil e niet wil.
Je begrijpt niet wat we hier zeggen.Ik probeer nee te zeggen maar krijg ze sowieso
ACCEPTEER ZE DAN.Maar die gevoelens kan je niks aan doen totdat de medicatie goed zit
Ik zeg het nogmaals die gevoelens zijn bijwerkingen of averechts werking van medicatie ja kan er niks tegen doen
Net als medicatie pijn weg haalt
Dit krijg je bij combinatie van medicatie of lagere dosis medicatie dus kan je niks aan doen alleen maar uitzitten en dat is heel moeilijk dus probeer ik me hier te uiten omdat ik niemand heb in mijn omgeving die dit begrijpt
Daarom doe ik het hier in de hoop dat ik iemand tegenkom die hetzelfde ervaart of heeft ervaren en me gerust kan stellen
Maar die gevoelens kan je niks aan doen totdat de medicatie goed zit
En omdat het zolang duurt word je
Tsja.Mijn hoop is nú gevestigd op de 70 mg methadon die heb verhoogd
Daarom was ik vandaag minder aanwezig hier ook al had ik dezelfde depressie en onrust maar geen huilbuien dus daar ben ik dankbaar voor en hooo dat het morgen met de depressie wat minder gaat en overmorgen minder depressie totdat ik alleen maar onrust heb en dan moet de onrust steeds minder worden elke dag totdat ik normaal word en dan zo blijven een paar weken
En dan zien we wel
Ik hoop dat
Triest dit. Hoe slecht het ook met je gaat, dreigementen zijn niet OK.Ik reageer zo, omdat je me uit het niets opeens dit stuurt.
Niet erg netjes, vind je wel?
Ik wil hierbij mijn excuses aanbieden aan. R en b fan en iedereen hierTriest dit. Hoe slecht het ook met je gaat, dreigementen zijn niet OK.
Sorry maar jij begon met die trollIk reageer zo, omdat je me uit het niets opeens dit stuurt.
Ik heb dit gestuurd omdat die trollIk reageer zo, omdat je me uit het niets opeens dit stuurt.
Triest dit. Hoe slecht het ook met je gaat, dreigementen zijn niet OK.
Je hebt gelijk is niet okTriest dit. Hoe slecht het ook met je gaat, dreigementen zijn niet OK.
Voelde me uitgelachen terwijl ik mijn zelf bloot gafIk reageer zo, omdat je me uit het niets opeens dit stuurt.
Ik reageer zo, omdat je me uit het niets opeens dit stuurt.
Het lukt waarschijnlijk niet omdat jij denkt dat succes van je gevoelens voelen betekent dat ze (snel) weg zullen gaan.Ik probeer het maar het lukt niet
Hoe moet je accepteren dat je je zo slecht voelt en de hele tijd aan het huilen terwijl er geen hoop of een oplossing in zicht isBeetje moeilijk te geloven jou nog met dat constante herhalen en sorry zeggen terwijl je prive dat soort berichten naar mensen stuurt.
Ga nou gewoon eens gericht aan jezelf werken en stop met vechten. En ja, je bent wél aan het vechten.
Stop met vechten/vluchten en erken wat je voelt. Je voelt het toch al. Het is te laat om er nee tegen te zeggen. Gebruik dat feit en zeg tegen jezelf: oké, ik voel me verschrikkelijk, maar in plaats van te blijven vechten tegen dat gevoel, laat ik het nou juist eens omarmen, precies zoals het is. Want al dat vechten en vluchten helpt precies helemaal 0, dus waarom niet eens ermee zitten en accepteren hoe het voor dit moment is?
Zou wel uitkijken met dat blijven verhogen van die methadon man, is serieuze koek wat je loopt te slikken he en hoe hoger je gaat hoe heftiger het gaat worden om er vanaf te komen, of je wilt het de rest van je leven blijven slikken?Dan is het geen depressie maar een gevoel die zo vies is dat je begint te huilen
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar het is zo een gevoel dat je ervan gaat huilen en je voelt een vieze gevoel
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen
Een gevoel die vanuit je borst komt bij je hart is het heftigst maar het is op je hele borst en je gaat huilen
Ik hoop dat de 70 mg methadon het een heel klein beetje verlicht dan weet ik dat ik goed zit en het is dan een kwestie van volhouden het wordt met de dag of om de 2 dagen ietsje beter . Als het niet vandaag gebeurd dan morgen
Dan heb ik hoop
Maar als ik helemaal geen verbetering voel dan
Gelukkig is het mooi weer om te lopen
Nu afwachten wat de 70 mg gaat doen die onrust is er nog en de depressie ook
Ik denk dat ik naar de kerk ga
God vragen om hulp ook de moskee en de tempel ga àlles proberen waar ik God om hulp kan vragen en misschien kan ik daar ergens tot rust komen