diazepam verslaving

polderpassie

Experimenterende gebruiker
Update van mijn diazepam afbouw:

Door omstandigheden kon mijn dealer niet meer leveren.
Of laat ik het zo zeggen, ik ben geript.

Dus noodgedwongen naar de huisarts.
Situatie uitgelegd en afbouwschema opgesteld voor de laatst 8-10 mg per dag.

Ik baalde zo van de stress van die dealer, niks meer in huis hebben, die afhankelijkheid.... betekent controle kwijt!

Ik zit nu op de 6 mg.

Ik doe het langzaam.

Omdat ik niks in huis heb (niks extra's) heb ik geen uitschieters meer.

Hooguit 4 mg extra per 2 weken.

Ik raad je dus aan niks anders in huis te hebben dan wat op je afbouwschema staat.

Er komt een dag dat je je rot voelt en er zo 4-5 blauwe naar binnen werkt.

Om maar even niks te voelen. Ik ken het gevoel heel goed!

Dat is gemiddeld gezien in een week 7 mg extra per dag. Tel dat maar bij je afbouwschema op, dan bouw je feitelijk dus niet af.

Ik zak 1 mg per 2 weken en dat gaat zonder problemen.

Hoe gaat het nu met je Pammetje???
Laat je ons nog weten hoe het met je gaat?
Ook als het slecht gaat want je hoeft je nergens voor te schamen.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Re: diazepam verslaving ik wil STOPPEN!!

Het is toch veel logischer om hier een nieuw topic voor aan te maken. Helaas is Pammetje niet meer onder ons want hij is nog niet zo lang geleden overleden. Verder succes met je afbouw neem je tijd ervoor want als je te snel gaat is de kans dat niet lukt erg groot...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Re: diazepam verslaving ik wil STOPPEN!!

willemv zei:
Het is toch veel logischer om hier een nieuw topic voor aan te maken. Helaas is Pammetje niet meer onder ons want hij is nog niet zo lang geleden overleden. Verder succes met je afbouw neem je tijd ervoor want als je te snel gaat is de kans dat niet lukt erg groot...

Heb er een nieuw topic van gemaakt. Leek mij ook logischer.
Willemv zegt het al niet te snel afbouwen, kan averechts werken namelijk.
Heel veel succes met afbouwen/stoppen!

Eenmaal gestopt zal je pas echt merken wat het met je doet/deed

Sterkte!

polderpassie

Experimenterende gebruiker
Laatste bericht dan over P, rot , ik wist het niet, iedereen gecondoleerd, ik besef me de gevaren en de nadelen van druggebruik en -misbruik en de fuik waar je makkelijk inloopt als je ook nog eens chronisch ziek bent. Het is niet allemaal even leuk en het is zeker niet altijd feest.
Reden om eens stil te staan bij zogenaamd geaccepteerd gebruik oa drank en valium waar menig mens aan onderdoorgaat.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Denk dat het niet veel uitmaakt je kan niet van alles op de hoogte zijn wat hier gepost wordt. Wil je heel veel succes wensen met je afbouw heb het zelf ook meegemaakt met Tranxene en diazepam. Maar ben er goed vanaf gekomen als je afbouwt doe de laatste 10mg per 1mg per keer en doe er lang genoeg over. Dan komt de ontwenning veel minder hard aan en is de duur ervan meestal korter.

Ben zelf 6 jaar verslaafd geweest en die periode heb ik 6 maanden afbouwt. Dat was traag genoeg om voor mijn gevoel geen ontwenning te ervaren. En dat na 6 jaar gebruik van benzodiazepinen waarvan 4 jaar dagelijks. Succes...

Bovenaan