Die dikke teleurstelling...

Jackthetripper

Experimenterende gebruiker
Die dikke teleurstelling...

Dat voel ik als ik merk dat ik er niet aan kan komen...
Eén keer in de 3 a 4 maanden hou ik met mijn vriendin een feestje....een schaaltje vol pillen, wat buisjes en dan 2 dagen lang dansen, hangen, vrijen, muziek luisteren.. gewoon ff helemaal alle zorgen vergeten.

Inmiddels is het al 5 maanden terug dat we dat gedaan hebben. Het kriebelt dus enorm! We hadden allebei het weekend van 22 augustus vrij gepland van werk...geen verjaardagen, telefoonstekkers eruit, bel uit....en genieten. Maar...ons "mannetje" is op vakantie..tot 1 september. Shit!! Hij is de enige die wat heeft....verder kennen we niemand...Helemaal vergeten op tijd wat te halen!!!

Sinds ik dit weet ben ik mega chagerijnig...bekvechten met mn vriendin, ik lig 's nachts wakker peinzend hoe ik er aan kan komen. Ik voel me machteloos dat ik maar één persoon ken die wat heeft....en ik baal zo dat dat weekend niet doorgaat.

Kent iemand dit machteloze gevoel...is dat een vorm van verslaving?? Ik baal er enorm van. Ken mezelf niet terug zo! Vreemd dat ik me verslaafd voel terwijl ik niet zo vaak (eenmaal per 3 a 4 maanden) wat gebruik.
Wat doen jullie in zo'n geval?

Debris

Bewuste gebruiker
In ieder geval niet aan vreemden vragen of zij niks hebben :grin: .

Nooit geen last van, ken genoeg mensen. Misschien eens rondkijken in de uitgaansbuurt?

Hardstylr

Klinkt niet erg goed:
"ik lig 's nachts wakker peinzend hoe ik er aan kan komen. Ik voel me machteloos"

dollegekske

Bewuste gebruiker
dnek niet dat je verslaafd bent, eerder gewoon zwaar zwaar zwaar teleurgesteld omdat je je erop verheugd had. Misschien moet je gewoon even rondvragen op feestjes e.d.

Jackthetripper

Ja...op zich zou ik dat moeten doen...probleem is dat ik echt een thuisgebruiker ben. Weet niet waar ik hier in de omgeving echt de juiste mensen kan vinden. Ik heb het alleen op Sensation White buitenshuis gebruikt....oh ja..en een x'tje Matrix. Maar daar kom ik eigenlijk nooit meer.

Hollywood

Ik ken het gevoel. Ik had het met Coke. Als ik een weekend niks kon regelen was eigenlijk mijn weekend verpest. ik geloof dat ik wel redelijk verslaafd was in die tijd....

Gelukkig is die tijd voor mij voorbij..... dealer hield ermee op.
Was ff balen maar uiteindelijk wel goed voor me geweest.

Mjah...het enige advies wat ik je kan geven is groter inkopen.
Aangezien je het toch maar 1 keer in de 3 maanden gebruikt :)

Dan hoef je ook niet elke keer in spanning te gaan zitten wachten.

Flameon

Badass junkie
Ik denk niet dat je het echt verslaafd kunt noemen, maar dat je je er op had verheugd en dat nu niet door kan gaan zorgt voor teleurstelling.
Ga er niet over bekvechten met je vriendin joh, want daar bereik je ook helemaal niks mee!
Genoeg andere weekenden. Take it cool, take it relaxed :)

Flameon

Badass junkie
Via mijn werk ken ik inderdaad genoeg mensen uit Tilburg die heel gemakkelijk aan drugs konden komen. Hoe of wat of waar weet ik niet, maar het is in iedergeval geen boerendorp waar je niks meer kan krijgen.
Tilburg is een studentenstad, waar denk ik ook op bepaalde dagen genoeg wordt gebruikt :)

Jackthetripper

Ja oke...ik weet ook wel dat er wat gebruikt wordt...alleen heb ik de pech dat mijn "connecties" gestopt zijn of verhuisd. Zodoende...noppes. Ik kom er eigenlijk nu pas achter hoe moeilijk het is om aan wat spul te krijgen als je nieuwe "connecties" moet gaan maken!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je goed op zoek gaat vind je het heus wel. Gewoon beetje rond het centraal station dwalen...
Ik haal nooit dope op zo'n manier, maar ik zie zo nu en dan het wel gebeuren.

Hollywood

Petrovic zei:
Als je goed op zoek gaat vind je het heus wel. Gewoon beetje rond het centraal station dwalen...
Ik haal nooit dope op zo'n manier, maar ik zie zo nu en dan het wel gebeuren.

Jah...ga maar lekker bij station dwalen :rolleyes:

als je graag afgezet wil worden en waarschijnlijk rotzooi krijgt moet je zoiets gaan doen.
Laat het deze keer gewoon zitten en wacht tot je eigen contact er weer is.
lijkt me het wachten wel waard :)

steelpad

zie het meer dan een teleurstelling, dan een verslaving, zolang je het om de 3maanden doet.
kijk eens op pillreports.com, mischien vindt je daar wel een of ander pf dealertje x)

Jackthetripper

steelpad zei:
zie het meer dan een teleurstelling, dan een verslaving, zolang je het om de 3maanden doet.
kijk eens op pillreports.com, mischien vindt je daar wel een of ander pf dealertje x)

Wat bedoel je met pf dealertje?

Hollywood

door Jackthetripper op 12 aug 2008 23:54
Eén keer in de 3 a 4 maanden hou ik met mijn vriendin een feestje....een schaaltje vol pillen, wat buisjes en dan 2 dagen lang dansen, hangen, vrijen, muziek luisteren.. gewoon ff helemaal alle zorgen vergeten.

Hehehe....ff uit nieuwsgierigheid. Wat bedoel je met een schaaltje met pillen ?
5/10/15 stuks ? dat wordt me dan een kater van jewelste volgens mij. Of heb ik dat verkeerd ?

tomz0r

Badass junkie
Toen ik een best flinke tijd terug heel graag naar een feest wou en ik kreeg die dag te horen dat ik niet aan mdma aan kon komen zette ik even een reactie in het partyflock forum en hoppa, 5 minuten later een pm van iemand die me wat wou verkopen. :P
Normaal zou ik zoiets niet doen, maar ik had me er ook zo op verheugd net zoals jij beschrijft :beer:

Jackthetripper

Hollywood zei:
door Jackthetripper op 12 aug 2008 23:54

Hehehe....ff uit nieuwsgierigheid. Wat bedoel je met een schaaltje met pillen ?
5/10/15 stuks ? dat wordt me dan een kater van jewelste volgens mij. Of heb ik dat verkeerd ?

Haha...ja ALS ik het doe doe ik het goed....
Meestal is het 30 uur lang feest....ongeveer 8 pillen per persoon in 30 uur....dus das een schaaltje van 16 ja. Ik weet het ik weet het....tis niet goed. Wel lekker. Maar dat hoef ik jullie niet uit te leggen. Tussendoor wat GHB ....heerlijk.
Ja..die kater is kut..maar we gaan er altijd goed voorbereid in. Koelkast goed vol met eten voor vooraf, vitamines, vla (dat is het enige wat ik binnenkrijg als ik wappie ben) en chocolade en fruit voor "the days after".
Moet zeggen dat ik me de eerste dag erna meestal goed voel...de 3 dagen daarna voel ik me vooral geestelijk goed kut...maar ja..That's the price...

Nu heb ik alleen een leeg schaaltje. Damn.

Maarre...Partyflockers...daar kun je zoiets toch ook niet vragen. Ach....ik heb nog een week.... :rolleyes:

Het is gewoon zuur dat het waarschijnlijk om de hoek te krijgen is.....maar je kunt d'r niet bij :angry: ...snappie....

Windhoos

8 pillen? En van goeie kwaliteit neem ik aan? Behoorlijk heavy :openmouth:
Ben zelf na 3 good ones al helemaal weg :sunglasses:

Angramar Temenos

Badass junkie
Ja zeg, ik zou je best wel een nummer willen geven in overijsel maar dat mag niet volgens forumregeltjes hé :grin:.

Maar joch, het klinkt niet als een verslaving hoor. Een verslaving gaat echt meer om de high zelf, je bent gewoon vet teleurgesteld dat je het niet met je vriendin kan doen. Het lijkt mij een verdomd fijne ervaring hoor!

Jackthetripper

Angramar Temenos zei:
Ja zeg, ik zou je best wel een nummer willen geven in overijsel maar dat mag niet volgens forumregeltjes hé :grin:.

Maar joch, het klinkt niet als een verslaving hoor. Een verslaving gaat echt meer om de high zelf, je bent gewoon vet teleurgesteld dat je het niet met je vriendin kan doen. Het lijkt mij een verdomd fijne ervaring hoor!

He...verdikkie...ja jammer dat er die forumregels zijn he! :(
Het is een verdomd fijne ervaring....als je het met z'n 2-en doet in je huiskamer...ja das geweldig.
Je bent 30 uur lang met elkaar aan het lullen, dansen, vrijen, gek doen, muziek luisteren...30 uur lang quality-time. Hoe vaak krijg je die kans om met je vriendin 30 uur lang aan één stuk door eengeweldige tijd te hebben? Tsja...en af en toe wat ghb tussendoor en dan weet je helemaal niet meer hoe je het hebt. :hearteyes:

Jackthetripper

Zo! Lucky me...de pillen zijn binnen. Toch nog gelukt...en het was echt bij mij om de hoek. :rock:

Heb zelfs een zakje mdma gekregen...heb ik nooit eerder zo gebruikt in deze vorm.... :confused: Tips??

Helaas nog geen GHB...wel Original 69..maar dat is toch geen ghb.

Bscw

Belezen gebruiker
Jackthetripper zei:
Zo! Lucky me...de pillen zijn binnen. Toch nog gelukt...en het was echt bij mij om de hoek. :rock:

Heb zelfs een zakje mdma gekregen...heb ik nooit eerder zo gebruikt in deze vorm.... :confused: Tips??

Helaas nog geen GHB...wel Original 69..maar dat is toch geen ghb.

Hoeveel MDMA gekregen,
in ieder geval kleine hoeveelheden nemen,
of in een glas water of je kan 't ook gewoon
likken MDMA is dus XTC zonder speed erin,
ikzelf vind dat relaxter.

:stoned:

Jackthetripper

Tussen een half en één grammetje denk ik. Gratis d'r bij gekregen omdat hij baalde dat hij me geen GHB kon leveren. Ik ken die gozer van "school-days". Vertrouw hem wel.
Wat is verstandig om te doen? Dat aan het begin pakken en dan later op pillen overgaan?

Hollywood

Hey tof man....nu ga vast wel een leuk weekend tegemoet :) :rock:

Over dat mdma poeder....je kan capsules kopen en die vullen met het poeder.
Ik heb 1 keer ook zo capsule kunnen bemachtigen en vind het fijner als pillen.

Doseren wordt een beetje lastig tenzij je een weegschaaltje hebt...

Wat ik zou doen is 1-2 pilletjes nemen en die mdma roes verlengen met het poeder.

Jackthetripper

Hollywood zei:
Hey tof man....nu ga vast wel een leuk weekend tegemoet :) :rock:

Over dat mdma poeder....je kan capsules kopen en die vullen met het poeder.
Ik heb 1 keer ook zo capsule kunnen bemachtigen en vind het fijner als pillen.

Doseren wordt een beetje lastig tenzij je een weegschaaltje hebt...

Wat ik zou doen is 1-2 pilletjes nemen en die mdma roes verlengen met het poeder.

Oke..thanks voor de tips.

Ja dat weekend wordt zeker top! :stoned: :rock:
Nu alleen nog aan GHB zien te komen....kan nog tricky worden.

lmbrgg

ik weet wel zeker dat het geen verslaving is :wink: ik heb er 4 jaar over gedaan tot ik merkten dat ik verslaafd was en ik gebruikte meer als gemiddeld... maja denk maar je vriendin is belangrijker dan de xtc :wave:

Jackthetripper

br1ins1 zei:
ik weet wel zeker dat het geen verslaving is :wink: ik heb er 4 jaar over gedaan tot ik merkten dat ik verslaafd was en ik gebruikte meer als gemiddeld... maja denk maar je vriendin is belangrijker dan de xtc :wave:

Daar heb je zeker gelijk in. Maar ja..zie het maar als een vakantie voor ons. We zijn (door verhuizingen enz.) niet op vakantie geweest, dus hadden we afgesproken...dan maar een goed feessie...dus daar kijk je dan best wel naar uit. En...het was haar idee....gelukkig lust zij d'r ook wel pap van! :mrgreen:

Ben dus al ver gevorderd...heb 2 soorten pillen gekocht en een zakkie mdma d'r bij.
Nu die GHB nog.

Grappig zo'n boodschappenlijstje! :stoned:

Bscw

Belezen gebruiker
Omdat de werkzame stof in XTC MDMA is... en om dat in pilvorm te maken zit er bindmiddel bij. Als je 'verkeerde' pillen hebt zit er speed doorheen.[/quote]

haha, ja sorry er zit ook bindmiddel in,
is dat interresant om te weten?
Okeoke, ik neem terug wat ik zei
als je er zo moeilijk over doet.

Bscw

Belezen gebruiker
XTC =nog altijd MDMA + Amfetamine(Speed).
Als je dat nog niet wist..Anders zou 't geen
XTC heten MAAR MDMA Pillen!:wink:

Bovenaan