Die dikke teleurstelling...

Bscw

Belezen gebruiker
Stoneboot zei:
Verkeerde pillen hebben dus speed.. WTF. Waar krijg je anders dat strakke van..
Ja, mja als je denkt dat er alleen mdma in XTC zit
dan spoor je niet want dan weet je geen ene fuck over XTC.

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Kan ik zo pissig om worden. ''En waar heb je dat dan geleerd?'' :angry: Jezus, dat dan tot daaraantoe, maar dan vervolgens iets zeggen waar gewoon geen fuck van klopt. WRAAH><. Okee, nu is het genoeg geweest.

Bscw

Belezen gebruiker
Stoneboot zei:
Kan ik zo pissig om worden. ''En waar heb je dat dan geleerd?'' :angry: Jezus, dat dan tot daaraantoe, maar dan vervolgens iets zeggen waar gewoon geen fuck van klopt. WRAAH><. Okee, nu is het genoeg geweest.
Ja, ik ook beter leren ze dan TENMINSTE de waarheid te
vertellen voordat ze iemand af beginnen te kraken.
Mja, ik neem aan dat die Miss J nu met haar mond
vol tanden staat.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Bscw zei:
Stoneboot zei:
vol tanden staat.

Ze staat met haar mond vol pure MDMA pillen natuurlijk, want ze heeft geen verkeerde pillen natuurlijk.

Bscw

Belezen gebruiker
Stoneboot zei:
Bscw zei:
Stoneboot zei:
vol tanden staat.

Ze staat met haar mond vol pure MDMA pillen natuurlijk, want ze heeft geen verkeerde pillen natuurlijk.
Hahahaha, ja idd.

NexxtGen

Belezen gebruiker
Ik probeer ook al 3 weken speed te regelen... en toen was ik het zo zat en dan geef je het op, maar dan komt er ook weer zon terugslag van "ja godver, heb je al die tijd voor niks zitten wachten, gewoon doorzetten!" en dan krijg je de ene valse belofte na de ander "ja woensdag is het er" en "ik heb 10 gr" (zonder het woordje 'geregeld' er achter te zetten en wat blijkt dat hij nog niet gehaald had, maar het wel al besteld en er dus nog niks kwam want die gozer reageerde opeens niet meer) en "hij laat nog van zich horen" ENZOVOORTS!

Zeer klote dus... ik ben absoluut niet verslaafd, maar ik wil het gewoon hebben!! Ik vind het gevoel gewoon fijn dat ik iets achter de hand heb en mocht ik een keer uitgaan dat ik dan wat kan pakken! En het kutte is dan, omdat je zo veel zin hebt, bel je elke dag je maat op (die het via via regelt) om te vragen of ie nog een keer wil bellen zonder resultaat en na dagen opnieuw vragen of ie nog een keer kan bellen de indruk krijgt dat je wel verslaafd bent omdat je het zo vaak vraagt (punctuatie ik weet het) maar er gewoon zo fucking veel zin in hebt!!

Zo :)

Gelukkg is het binnekorte eindelijk geregeld na 3 bestellingen tegelijk geplaats te hebben bij verschillende contacten. Heb ik wel hééél erg veel tegelijk opeens (15 gr of zo), maar ja een goede test om er zo lang mogelijk mee te doen.

Bscw

Belezen gebruiker
Verslaving heeft hier nix mee te maken,
ik had en keertje ook helemaal gepland
om en pilletje te nemen,

toen ik hoorde dat 't niet doorging had
ik ook echt een kutgevoel.

En vooral bij jack is 't nog erger omdat
ie 't maar 1 keer in de 3 maanden doet
samen met ze vriendin.

:wave:

Jackthetripper

Experimenterende gebruiker
Ja..weet je wat het vreemde is....je bent gewoon HEBBERIG...dat is wat je van die shit krijgt!
Eergisteren was ik down want ik had nog niks...nu heb ik toch wat gevonden en daar zou ik blij mee moeten zijn...dat ben ik ook wel...MAARRR...ik moet nog wat GHB hebben.
Waarom? Dat hoort er gewoon bij...en die keer dat ik het dan doe...dan moet het gewoon perfect zijn. Dus zonder GHB is het voor mij...persoonlijk...niet goed. Dus nu ben ik weer op zoek naar GHB. Pas als ik dat in huis heb zal ik rust hebben haha! :sunglasses:

Erg he?

Bscw

Belezen gebruiker
Jackthetripper zei:
Ja..weet je wat het vreemde is....je bent gewoon HEBBERIG...dat is wat je van die shit krijgt!
Eergisteren was ik down want ik had nog niks...nu heb ik toch wat gevonden en daar zou ik blij mee moeten zijn...dat ben ik ook wel...MAARRR...ik moet nog wat GHB hebben.
Waarom? Dat hoort er gewoon bij...en die keer dat ik het dan doe...dan moet het gewoon perfect zijn. Dus zonder GHB is het voor mij...persoonlijk...niet goed. Dus nu ben ik weer op zoek naar GHB. Pas als ik dat in huis heb zal ik rust hebben haha! :sunglasses:

Erg he?
Hahaha, dat is helemaal niet fout jack,
heb ik ook het moet gewoon perfect zijn.

:hearteyes: :stoned: :wave:

Jackthetripper

Bscw zei:
Jackthetripper zei:

Erg he?

Haha! Met jou kan ik praten! :smoke:

Bscw

Belezen gebruiker
Jackthetripper zei:
Bscw zei:
Jackthetripper zei:

Erg he?

Haha! Met jou kan ik praten! :smoke:
:wink:

Miss J

Bewuste gebruiker
Bscw zei:
vol tanden staat.

Miss J is elke dag aan het werk dus heeft niet altijd de tijd om te reageren....
Ten eerste staat -verkeerde pillen- tussen aanhalingstekens als je begrijpt wat daar mee bedoeld wordt?
En verder, lees dit maar eens:

Vraag:
Wij laten onze pillen altijd testen, vaak vragen we dan ok of er andere middelen (en met name speed) in de pillen zit. Ons wordt dan verteld dat er amper nog speed in pillen voorkomt. Nu zijn de verhalen in de wandelwegen anders. Men beweerd dat er altijd speed in pillen zit en dat het als soort van onstekinsmechanisme zou werken. Ook verteld men dat deze pillen tot de "goede" pillen behoren.(uiteraard zijn er geen goede pillen maar laten we het houden op lekkere) Wie moet ik nou geloven en hoe zit het nou? Men vertelde mij bij het testcentrum, toen ik vroeg hoe men dan zo'n last kan krijgen van de kaken, dat dit komt door een te hoge mdma dosering. De te vele energie uit zich dan in het knarsen van de kaken. Ik zou graag ook hier de vraag stellen, zit er nu wel of niet (altijd) speed in xtc pillen? Of klopt het dat er pillen zijn die geen speed bevatten? D

Antwoord:
Je code was: forumD Beste vraagsteller, Wat je op de testservice te horen hebt gekregen, klopt. Er komt nauwelijks speed in pillen voor. In de 'wandelgangen' hoor je vaak van mensen dat er speed in pillen zit, omdat men erg strak stond. Dat heeft over het algemeen te maken met een hoge dosering MDMA. Hoe meer MDMA je neemt, hoe meer je vooral de oppeppende effecten merkt. Die uiten zich onder andere in verhoogde spierspanning, bijvoorbeeld rond de kaken. Mensen die met regelmaat MDMA gebruiken, bijvoorbeeld meer dan 1 keer per maand, merken de bewustzijnsveranderende effecten over het algemeen minder. Bepaalde stoffen in de hersenen worden door gebruik uitgeput. Deze hebben ongeveer 1 1/2 maand nodig om weer aangevuld te raken. Gebruikt men in deze periode weer, dan kan het effect minder zijn. Meestal merkt men wel de oppeppende werking. Dat leidt er ook toe dat mensen denken dat ze met speed te maken hebben. Verder is het zo dat zowel speed als MDMA ontstekingen in de hand werken. Dit komt doordat gebruik je weerstand verlaagd, je put je lichaam uit. Kijk voor meer informatie over MDMA en speed links in de balk bij drugsinfo. Met vriendelijke groet, Eline

Bron: www.druginfoteam.nl

L

Lid 6909

Gast
Bscw zei:
XTC =nog altijd MDMA + Amfetamine(Speed).
Als je dat nog niet wist..Anders zou 't geen
XTC heten MAAR MDMA Pillen!:wink:

Hou toch op man =D

XTC is gewoon de straatnaam van poeder of pillen die de werkzame stof MDMA bevatten.
MDMA = 3,4-methyleendioxymethylamphetamine,

Dus ja opzich heb je wel een beetje gelijk, maar niet dat er speed in alle XTC pillen hoort te zitten

Bscw

Belezen gebruiker
gNuxx zei:
Bscw zei:

Hou toch op man =D

XTC is gewoon de straatnaam van poeder of pillen die de werkzame stof MDMA bevatten.

Dus ja opzich heb je wel een beetje gelijk, maar niet dat er speed in alle XTC pillen hoort te zitten
Je hebt bijna nooit XTC waar alleen MDMA in zit,
maar ook wel wat amfetamine. Dus daarom zeg ik
Xtc = Mdma + Amp. En dat is mijn mening(en
eigenlijk ook feit). Respecteer dat.

tomz0r

Badass junkie
Bscw zei:
gNuxx zei:
Bscw zei:

Hou toch op man =D

Cijfers alsjeblieft voordat je iets een feit noemt.

80% van de pillen in Nederland bevat gewoon alleen een xtc-achtige stof. (MDMA, MDA, MDEA)

Bron http://drugs-test.nl/default18469.html :)

Jackthetripper

Sorry I brought it all up! :wink:

Maarre...als ik nog even vragen mag:

Ik heb op de "To do-list" :mrgreen: van komend weekend: Pillen (2 verschillende), als het goed is wat ghb en een half tot 3/4 grammetje mdma.
Ik ben gewend om een pil te pakken en dan een kwartier later wat ghb (WERELDS! :hearteyes: )..maar waar kan ik die mdma er tussen frotten?

Als ik eerst MDMA pak..krijg ik dan later in de nacht (dag??) dan nog die lekkere rush van een pil en ghb?

Enne..hoe lang werkt mdma...langer dan een standaard pilletje? Heb namelijk nog nooit mdma in deze vorm gebruikt.

Suggesties?

tomz0r

Badass junkie
Jackthetripper zei:

Ik heb op de "To do-list" :mrgreen: van komend weekend: Pillen (2 verschillende), als het goed is wat ghb en een half tot 3/4 grammetje mdma.
Ik ben gewend om een pil te pakken en dan een kwartier later wat ghb (WERELDS! :hearteyes: )..maar waar kan ik die mdma er tussen frotten?

Als ik eerst MDMA pak..krijg ik dan later in de nacht (dag??) dan nog die lekkere rush van een pil en ghb?

Enne..hoe lang werkt mdma...langer dan een standaard pilletje? Heb namelijk nog nooit mdma in deze vorm gebruikt.

Suggesties?

Wat je wil gebruiken is wel erg veel...
Vanaf 210 mg MDMA genomen in een tijdsbestek van 12 uur ontstaat er onherstelbare schade aan je hersenen.
Je hebt het 3 maanden niet gebruikt. Neem gewoon 80 mg en doseer bij met 40 mg per keer.
Ben je niet zo wappie en kan je ook nog normaal met je vriendin praten, het love-gevoel wordt toch niet groter als je meer neemt.

In goede pillen zit ook gewoon mdma, ook in poedervorm, met bind-, kleur-, en soms smaakstoffen erbij. Alleen duurt het bij een pil wat langer voordat het werkt omdat het langer duurt voordat de harde pil uit elkaar valt.
In MDMA-poeder zit over het algemeen minder rotzooi dan in pillen, verder is het precies hetzelfde.
Sommigen zeggen verschil te merken tussen poeder en pilvorm maar volgens mij hebben die gewoon geen goede pillen.

Verder goed idee om er GHB bij te nemen. GHB versterkt het empatische effect van MDMA en er zijn niet veel extra risico's aan verbonden.

Mr-X

Newbie
Bscw zei:
gNuxx zei:
Bscw zei:

Feit is dat MDMA ergens in de jaren 70 omgedoopt is tot 'XTC' simpel weg omdat het beter zou verkopen. Dus gewoon een marketings trucje. Want zeg nou zelf 'Ecstasy' klinkt toch beter als de wetenschappelijke afkorting MDMA. Dus wat jij allemaal zegt klopt gewoon niet. En over het strak staan, dat word gewoon veroorzaakt door de MDMA. MDMA behoort ook tot de amfetaminefamilie. En ja daar ga je nou eenmaal strak van staan. Tuurlijk zijn er pillen in omloop met speed erin. Maar het is verkeerd om dit XTC te noemen simpelweg omdat dit gewoon niet waar is. Dat jij het wel zo wil zien respecteer zeer zeker. Maar door te roepen dat het een feit is leg je een beetje je wil op aan andere mensen. Dus daarom reageer ik ff.

@ Jackthetripper, have fun dude. Gaat een top weekendje voor jou worden. Is het al gelukt met die GHB? En wat is nou precies het fijne van die combinatie? Heb zelf nog geen ervaring met GHB. Heb er wel veel over gelezen. Dus heb wel ergens een idee wat het zou doen natuurlijk. En om ff helemaal ontopic te komen, ik vind ook niet dat je verslaafd bent. Zoals anderen ook al aangeven was je gewoon ontzettend teleurgesteld. En dat is begrijpelijk. Hopen dat je nog wat GHB kan vinden en dan kan julie weekend helemaal niet meer stuk. Cheers mate! :grin:

Ik ben nog aan het bijkomen van een heerlijke avond met me vrienden gister. Voor het eerst dat de kater ontzettend mee valt. Mede dankzij dit forum heb ik er eens goed aandacht aan besteed en me goed voorbereid. En ik wil het ook zeker niet meer zonder die sportdrankjes stellen. Voorheen zoop ik alleen water maar daar kreeg ik zo'n drooge keel van met als gevolg dat ik de volgende dag niet kan eten. Maar nu had ik daar amper last van en heb vandaag de hele dag al weer flink kunnen eten. En voel me nu lichamelijk goed. Nu de komende dagen nog even afwachten op geestelijk vlak.

Daarom ook maar eens besloten om lid te worden hier. Lees hier al een tijdje mee. Vind het echt ontzettend interessant onderwerp. En ontzettend leerzaam. En ik hoop dat ik ook nog lang van dat magische goedje mag genieten. :hearteyes:

Jackthetripper

tomz0r zei:
Jackthetripper zei:

Suggesties?

Vanaf 210 mg MDMA genomen in een tijdsbestek van 12 uur ontstaat er onherstelbare schade aan je hersenen.
Je hebt het 3 maanden niet gebruikt. Neem gewoon 80 mg en doseer bij met 40 mg per keer.
Ben je niet zo wappie en kan je ook nog normaal met je vriendin praten, het love-gevoel wordt toch niet groter als je meer neemt.

In goede pillen zit ook gewoon mdma, ook in poedervorm, met bind-, kleur-, en soms smaakstoffen erbij. Alleen duurt het bij een pil wat langer voordat het werkt omdat het langer duurt voordat de harde pil uit elkaar valt.
In MDMA-poeder zit over het algemeen minder rotzooi dan in pillen, verder is het precies hetzelfde.
Sommigen zeggen verschil te merken tussen poeder en pilvorm maar volgens mij hebben die gewoon geen goede pillen.

Verder goed idee om er GHB bij te nemen. GHB versterkt het empatische effect van MDMA en er zijn niet veel extra risico's aan verbonden.

Hoeveel mdma zit er dan gemiddeld in een pil? Misschien laat ik die mdma gewoon zitten en hou ik het bij (veel) pillen en ghb.

Meestal gebruiken we 7 pillen in 30 uur. Ik weet dat het veel is....maar ja...ik denk dat je het beter één keer in de 3 a 4 maanden goed kunt doen dan elk weekend gebruiken. Maar ja..dat is mijn opinie.

tomz0r

Badass junkie
Jackthetripper zei:
tomz0r zei:
Jackthetripper zei:

Suggesties?

Hoeveel mdma zit er dan gemiddeld in een pil? Misschien laat ik die mdma gewoon zitten en hou ik het bij (veel) pillen en ghb.

Meestal gebruiken we 7 pillen in 30 uur. Ik weet dat het veel is....maar ja...ik denk dat je het beter één keer in de 3 a 4 maanden goed kunt doen dan elk weekend gebruiken. Maar ja..dat is mijn opinie.

In een pil zit gemiddeld 70 á 80 mg.
Je hebt pillen met 30 mg maar ook pillen met 140 mg MDMA.
Begin met een hele en neem elke 6 uur een halve bij.
Het liefst gewoon na 6 uur slapen en 3 maanden wachten.

Jackthetripper

Mmz..ja ik snap dat dat het beste is voor je...maar dat trekken wij echt niet. Wij pakken ongeveer om de 2 uur wat bij...en dan geen halve. Ik weet dat het slecht is...de kater is dan ook flink. Maar na een week ben ik weer fit...en kan dan weer 3 a 4 maanden zonder. Ik ben docent, heb mn koppie dus vaak en veel nodig, en dat gaat prima. Het is zelfs zo dat mijn prestaties sinds mijn start met xtc alleen maar beter zijn geworden. Ik ben dus ook heel strict. Een weekend goed doorhakken..en dan 3 a 4 maanden niks. En geloof me...na zon weekend heb je zeker 2 maanden geen zin. Het gevoel na die 3 a 4 maanden is dan ook wel weer heel erg lekker.
Wat er in de toekomst ligt voor ons "gebruikers" tsja...dat weet nog niemand.

Bscw

Belezen gebruiker
Ik geef toe, nu ik dit allemaal gelezen heb
geef ik Miss J gelijk oke het was een foutje,
sorry.

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Verslaving is in mijn ogen meer niet kunnen afwijzen. Als ik uitkijk naar een avondje flink blowen en het gaat niet door baal ik ook, maar ik heb geen moeite met inslapen etc. Teleurstellingen zijn altijd kut, denk niet dat dit met verslaving temaken heeft, aangezien je al 5 maanden zonder zit zal het zeker meevallen.

kiekert

Bewuste gebruiker
Bscw zei:
sorry.

Toch tof van je dat je dat nog even komt melden. Ik wou je al bijna een schop voor je zak geven :P

@jackthetripper... Hoe was je weekend? :grin:

Hollywood

kiekert zei:
Bscw zei:
sorry.

Toch tof van je dat je dat nog even komt melden. Ik wou je al bijna een schop voor je zak geven :P

@jackthetripper... Hoe was je weekend? :grin:

Idd tof van je dat je je ongelijk durft toe te geven :)

In zijn OP staat dat het weekend is van 22 augustus. ik denk dat ie nog helemaal waus is van de MDMA :grin:
Maar zou wel leuk zijn als je ff laat weten hoe je weekend was :mrgreen:

Is het trouwens nog gelukt met de GHB ? ondergetekende is op de moment wel onder invloed van G :grin:

raizeredge

Wijs gebruiker
heb poosje terug ook gehad gingen we naar een mooi feestje kon ik nergens pillen krijgen helemaal in de stress iedereen bellen maar ik had mazzel dag van tevoren tog geregelt

Bovenaan