Dieren en drugs.

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
schiet me trouwens ineens te binnen dat een vriend van me zijn spacecake niet wou opeten. Even later was hij weg (hij had hem opgegeten zei die) Maar ondertussen was die hond wel erg vaak in de buurt geweest van de plek van de spacecake. Die hond was de hele avond al tegen ons aan het blaffen. Maar toen die spacecake op was na een tijdje dus niet meer! Hij lag helemaal versuft in zijn mandje ineens :P

Wedden dat die vriend die spacecake aan z'n hond had gevoerd omdat ie niet durfde toe te geven dat ie die spacecake niet kon opeten? :grin:

Het verhaal dat ik ken is ook zo afgelopen. iemand die zijn spacecake aan zijn hond voerde en die heeft ook lekker lang geslapen. :mrgreen:

Dags

Bewuste gebruiker
Tijgers en elanden

Op animal planet hadden ze een keer een programma met echt 15 minuten alleen maar dieren die drugs gebruikten.
Elanden eten idd vligenzwammen, alleen is niet bekend in hoeverre ze ook echt gaan spacen.
Sommige tijgers eten van 1 of andere klimplant die ervoor zorgt dat hun slokdarm en andere delen die zorgen voor de spijsvertering gereinigd worden, ze eten die sh1t dan eerst op en daarna kotsen ze het weer uit. Alleen is die klimplant voor de plaatselijke bevolking een middel om in hogere sferen te raken. Aan de tijger zie je wel dat hij gaat spacen, een volwassen tijger kan zo een half als een klein katje gaan spelen en domme dingen doen. Die gast die het filmde lachde zich echt kapot toen zo'n huge tijger naar ze camera zat te graaien zoals katten naar een speeltje graaien.
Er waren nog meer dieren, maar kan me niet meer herinneren, ook iets van een rups die em spaced, noujah op Animal planet wordt alles toch 100X herhaald, dus die zal vast nog wel eens langskomen :grin:

• Like
Waarderingen: Ape
Heeft iemand een verhaal van 1 of ander dier dat xtc of dergelijke per ongeluk heeft gegeven,of zelf expres?
Mijn kat van 9 heeft net een mini stukje speed van de grond opgelikt hij is erg hyper op dit moment en loopt als een dolle aan alles te ruiken heb de dierenarts al gebeld en werd geadviseerd om de kat apart te zetten en hem iets zuurs te laten eten om de stoffen af te breken

Ape

Badass junkie
Tijgers en elanden

Op animal planet hadden ze een keer een programma met echt 15 minuten alleen maar dieren die drugs gebruikten.
Elanden eten idd vligenzwammen, alleen is niet bekend in hoeverre ze ook echt gaan spacen.
Sommige tijgers eten van 1 of andere klimplant die ervoor zorgt dat hun slokdarm en andere delen die zorgen voor de spijsvertering gereinigd worden, ze eten die sh1t dan eerst op en daarna kotsen ze het weer uit. Alleen is die klimplant voor de plaatselijke bevolking een middel om in hogere sferen te raken. Aan de tijger zie je wel dat hij gaat spacen, een volwassen tijger kan zo een half als een klein katje gaan spelen en domme dingen doen. Die gast die het filmde lachde zich echt kapot toen zo'n huge tijger naar ze camera zat te graaien zoals katten naar een speeltje graaien.
Er waren nog meer dieren, maar kan me niet meer herinneren, ook iets van een rups die em spaced, noujah op Animal planet wordt alles toch 100X herhaald, dus die zal vast nog wel eens langskomen :grin:
Dolfijnen die express kogel vissen aanvallen omdat die kogel vis dan een gif uitscheid waarvan dolfijnen high worden.

olifanten die express rottend fruit van de grond eten en worden dan dronken.

Apen die giftige duizendpoten eten om high van te worden.

Te grappig, het is dus niet alleen menselijk om drugs te gebruiken. Heel het dierenrijk is weleens onder invloed 😂

Bovenaan