Dillema.

aroumi

Newbie
Er ligt hier een lijn coke klaar... nog nooit niet gedaan, en ik ga binnen paar uur smoren (hasj).
zal'k het snuiven?
1 lijn, witte coke...

ZooC

Newbie
wat een trieste start...er ligt iets klaar en je neemt helemaal de moeite om het www op te gaan, dit forum te benaderen, en aan wildvreemden te vragen wat je moet doen. Bel ff je moeder...die kent je het best!

aroumi

Newbie
ZooC zei:
wat een trieste start...er ligt iets klaar en je neemt helemaal de moeite om het www op te gaan, dit forum te benaderen, en aan wildvreemden te vragen wat je moet doen. Bel ff je moeder...die kent je het best!
hahaha, bedankt voor de oh zo goede raad...
mensen afbreken gaat wel goed voor je éh, maar dat is dan ook het makkelijkste :wink:

Ellesdee

Badass junkie
ZooC zei:

:hearteyes:

aroumi

Newbie
oke, zoals verwacht hebk ht gedaan...

1gram, 2 mense in een avondje..
coke > xtc > speed
mijn rating..

hop naar heroïne

aroumi

Newbie
damn, pijn da sex kan doen..omgggg

de 5uur sex leek een droom, maar dag erna is het meer een nachtmerrie! :(

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
aroumi zei:
damn, pijn da sex kan doen..omgggg

de 5uur sex leek een droom, maar dag erna is het meer een nachtmerrie! :(

ag joh, je bent nog niets gewend, binnenkort krijg je haren op je zak en eelt op je helm, dan pas ben je een vent!

pepito

Bewuste gebruiker
De pannen staan op t vuur, er pruttelt een heerlijke onbekende maaltijd. Wat zal ik doen, het eten? lijkt me wel anders had ik t niet hoeven koken. Maw ik begrijp je vraag niet.... of heb je behoefte aan bevestiging omdat je je schuldig voelt?? Snap t echt niet.... maar zou t niet gebruiken. stuur maar op naar iemand die t wel wil.... :)

azgaza

Badass junkie
Dit topic is mij een volledig raadsel. Als je het voor je hebt liggen neem ik aan dat je het hebt aangeschaft met het doel te consumeren.

svenvdh

Experimenterende gebruiker
aroumi zei:
Er ligt hier een lijn coke klaar... nog nooit niet gedaan, en ik ga binnen paar uur smoren (hasj).
zal'k het snuiven?
1 lijn, witte coke...
zeker dat het wit was? :P
hf :)

TomTom

Experimenterende gebruiker
sja als ik jou was zou ik kk hard fakkin NEE zeggen... maar iedereen is nieuwsgierig, als we zouden leren van elkanders fuckups, zouden we onderhand in een perfecte wereld leven, daar ben ik van overtuigd.
Helaas is het anders...

Tip: pak veel te veel, waardoor je pijn aan je hart krijgt, dan doe je het nooit meer... :wink:

Bovenaan