Dingen verbeelden

johnlucio

Newbie
hallo, ik heb een paar maanden geleden (3 a 4) voor het eerst cocaine gebruikt. maar sinds de eerste keer is het bijna ieder weekend raak. maar alleen in het weekend doordeweeks niet. ik heb alleen een nadeel wat ik wil noemen van het gebruik van cocaine: dat ik dingen ga verbeelden op drukke plaatsen ( uitgaan, verjaardag, etc. ) dat mensen vanalles over je zeggen terwijl ze het helemaal niet over je hebben . en dan ook altijd negatieve dingen.

zijn er meer mensen die dit hebben ? of hier iets vanaf weten

heroesss

Bewuste gebruiker
Ja, dat herken ik. Ik geef je als tip om zo snel mogelijk er mee te stoppen voordat je net als mij door die zooi in complot theoriën gaat geloven en misschien nog wel erger; in een psychose beland. Dat is coke niet waard toch?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Klinkt alsof je para bent idd, coke is dus geen geschikte drug voor jou lijkt me... Deze verplaats ik overigens wel even naar het subforum cocaine.

Ja dat heb ik nu ook, geen coke gebruikt hoor, heb ik nog nooit gebruikt, maar al die stemmen gaan vervormen en het lijkt of er overal mensen zijn en je lichaam ergens licht en je ziel door het huis rondspookt... Gaat het wel goed met mij eigelijk?

Vigilante

Wijs gebruiker
Bloodstorm zei:
Ja dat heb ik nu ook, geen coke gebruikt hoor, heb ik nog nooit gebruikt, maar al die stemmen gaan vervormen en het lijkt of er overal mensen zijn en je lichaam ergens licht en je ziel door het huis rondspookt... Gaat het wel goed met mij eigelijk?

Als je nuchter bent gaat het niet goed met je, als je onder invloed bent hangt het af van de substantie.

TS: Dit is duidelijke para, tijd om te stoppen.

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
heroesss zei:
Ja, dat herken ik. Ik geef je als tip om zo snel mogelijk er mee te stoppen voordat je net als mij door die zooi in complot theoriën gaat geloven en misschien nog wel erger; in een psychose beland. Dat is coke niet waard toch?

Ik heb er al zat en gebruik nog geen eens coke
toch maar is minderen met die wiet

:stoned:

Bovenaan