dipje tijdens xtc

hoi allemaal.
ik ben echt een festival-gebruiker maar helaas hebben we die al ruim een jaar niet meer gehad.
wij hebben nu af en toe thuis 4-mfa en xtc.
nu merk ik dat als anderen om mij heen aan het kletsen zijn het prima gaat tot het moment dat het gaat inwerken, als men dan praat ga ik er niet echt in.
als het dan wel lekker gaat en ik een beetje het gevoel heb dat het weer uitgewerkt raakt dan zou je iets van redbull kunnen drinken. maar laat ik nou helemaal niks kunnen drinken en eten. wel ijsjes maar verder niks. wat is jullie tip om dan weer een boost te krijgen?
vorige keer was ik zo dom om steeds maar bij te slikken om weer die boost te krijgen, maar je raad het al, eenmaal in bed rare schokjes en niet meer stil kunnen liggen.
ik weet dat dat echt te ver was dus graag tips om niet bij te nemen maar een oppepper te krijgen van iets..

dank jullie wel voor de reactie.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Heb je een idee van welke dosis je inneemt?
Bij wat hogere doseringen kun je meer in jezelf gekeerd raken. Vaak ga je dan ook flink met je ogen zitten trillen enzo.
Maar MDMA schept niet per se een leuke sfeer. Het kan ook best zijn dat je hoge verwachtingen hebt van de MDMA vanwege je festivalervaringen en dat je dan teleurgesteld bent als de MDMA begint te werken als de sfeer anders is.
In mijn ervaring is thuis gebruik juist fijner met MDMA omdat je dan veel beter met bekende mensen een goed gesprek kan hebben over dingen die jullie echt bezighouden. Maar dan moet je wel de juiste mensen om je heen hebben en de juiste intentie.
Ik neem dan 80 - 140 milligram MDMA maar in ieder geval niet meer.

nee niet echt duidelijk welke dosis. ik denk ongeveer 100. ik neem er ook idd niet te veel van in op een avond.
ja die verwachting... je weet dat je die niet kan evenaren maarja, onbewust he..
nouja zaterdag lekker multigroove met stel leuke vrienden.. we zien wel.

Bovenaan