Dipje

Sniffie

Experimenterende gebruiker
Dag mensen,

ben van plan binnenkort maar eens GHB te gebruiken aangezien deze nog ontbreekt op m'n CV. Nu heb ik wel een redelijk idee van prijs, effect, gevaren, enz. maar wat ik nergens lees, zijn gevolgen een dag later.

Iemand die mij hier iets over kan zeggen??
Een coke-dip is heel normaal (ook irritant trouwens), maar is er iets als een GHB-dip?
Sowieso een groot voordeel dat staren naar het plafond niet tot de opties behoort hehe.

caatje

Badass junkie
Het effect dat GHB heeft kan per individu sterk verschillen. GHB heeft een verdovende werking op het centrale zenuwstelsel. Bij 0,5 tot 1,5 gram raak je in een alcoholachtige roes. Je wordt vrolijk, kalm en ontspannen. Angsten en remmingen verdwijnen, je wordt praterig en raakt opgewonden. Er zijn soms ook onaangename effecten. Gebruikers noemen: duizeligheid, hoofdpijn, misselijkheid, een slap gevoel in de spieren krijgen, zich suf voelen, geheugenverlies en overvallen worden door een onbedwingbare slaap.

De dag nadat je GHB gebruikt hebt heb je geen last van een dip of kater. Veel gebruikers zeggen zelfs dat ze zich extra fris, zelfs energiek voelen de volgende dag.

GHB remt de afgifte van dopamine in de hersenen. Dit zorgt ervoor dat de dopamine voorraad toeneemt, zodat als de GHB uitgewerkt is, er veel dopamine vrijkomt. Dit kan ervoor zorgen dat je midden in de nacht opeens wakker wordt, en dat je je de volgende dag nog goed voelt. Dit is tevens de reden dat GHB niet vaak als slaapmiddel gebruikt wordt: je valt wel in een diepe slaap, maar na 4 uur ben je weer klaarwakker.
bron

El Retro

Wijs gebruiker
GHB helpt tegen zowat alle katers. Tegen da kater van speed en XTC ook. Voel je je niet brak, sta je op als herboren. Als je GHB alleen gebruikt, zal je totaal geen last hebben, tenzij de volgende dag nog een beetje wazig / luchtig in je hoofd, als dat al een last is natuurlijk.

El Retro

Wijs gebruiker
Ik heb het wel gedaan en het ging prima. Natuurlijk kan je niet doordrinken zoals normaal, wissel af alcohol / non-alcohol, zo heb ik het gedaan en het ging. Maar op het zelfde tempo drinken als je normaal doet is natuurlijk wel uit den boze.

jasper

Wijs gebruiker
ach ik experimenteer liever niet met ghb en alcohol
idd 3-4 pintjes verspreid over de hele avond moet wel gaan maar toch...
zekr als het je eerste keer is oppassen met alcohol zou ik zeggen

El Retro

Wijs gebruiker
Ja dat wel, het is zeker geen aanrader om te doen. Wees maar voorzichtig de eerste keren, zo kan je je grenzen aftasten en weet je wat je kunt hebben, dat weet alleen jij en dat kan niemand anders voor je uitmaken. Dus nogmaals, het is alleen maar wat ik er van vind, hoe mijn ervaring was. Succes.

Sniffie

Het plan was om te beginnen met 3ml, gemengd met Fanta en idd de hele avond geen alcohol en/of andere drugs.

Wel gelezen dat het heel plezierig kan zijn met bijv XTC, maar probeer het eerst wel zonder.

joint20

ghb combineren met drinken kan wel.. Niet andersom eerst drinken dan ghb..
Heb je het gevoel bijvoorbeeld na 3ml ghb al omvalt, en duizelig wordt, is het niet verstandig om alchol nog erbij te drinken..
Maar als ie niet zo hard inslaat kun je gerust nog een biertje ofz erbij pakken zelf wel meer.. :beer:

Luister na je lichaam, je kunt voor jezelf toch wel beetje inschatten waar je grensen liggen..
cioa :wave:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Als je niet teveel neemt, heb je de volgende dag niets last.
Neem best een klein beetje ghb, dan is het effect ook aangenamer.

Bovenaan