• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Dit kan niet waar zijn

sipan

Experimenterende gebruiker
:openmouth: :openmouth: Ik schrijf voor de tweede keer een trip reports op(in deze week dan).
Zoals jullie misschien gelezen hadden, had ik twee bijzondere trips meegemaakt, dankzij salvia 20X extract.
Ik kom net bij een goede vriend van mij vandaan. Mijn vriend en zijn vriendin waren aan het blowen. Ik pakte mijn pijp en vulde dat aan met een beetje vansalvia ectract(20x).
Ik had van te voren een klein beetje geblowd en was heel klien beetje stoned.
Toen ik de rook binnen kreeg voelde ik meteen dat het goed zat. Ik nam drie grote hijsen en legde de pijp niet.
Toen begon zich iets af te spelen wat ik echt niet voor mogelijk nam.
Ik zat in een tekenfilm, ik zag een bruite beer met een petje op een trein besturen. Ik werd door de trein meegenomen, toen was ik uit de die tekenfilm en de trip werd echt. Ik ging 300000 kilometers verder, ik gaf aan dat ik terug moest, omdat ik daar niet hoorde te zijn. Ik werd door iets terug gegooid, van boven naar ergens. Ik zag verschillende dingen die me gelukkig maakten. Ik moest wel kei hard lachen steeds. Mijn linkere hersenhelf was normaal en de rechter helf tripte :openmouth:
Toen ik terug kwam was ik bezweet en voelde ik me door een God naar de woonkamer gegooid worden :) De tweede trip (5 minuten later) was ook zeer indrukwekkend.
Ik begon heel hard te roepen dat God machtig was, dat mijn ervaring te mooi was om mee ta maken. Mensen, ik weet niet wat ik allemaal meemaak, ik weet zeker dat ik een paar uitredingen heb meegemaakt. Ik ben terug gegaan naar mijn jeugd, heb verschillende dingen gezien.
Salvia is machtig. Behandel deze plant mer veeeeeeeeel respect. Mensen, de eerste zes keer die ik salvia rookte maakte ik geen bijzondere dingen mee. Maar nu weet ik het zeker, niets is zo machtig als lady salvia...
Wees aub voorzichtig en geniet ervan. :)

Northawke

Wijs gebruiker
Salvia staat bij mij ook op het lijstje om te doen. De eerste keer kreeg ik alleen maar een hysterische lachkick, maar ik wil het zeker nog een keer doen.

pieter-b

Wijs gebruiker
salvia word niet door je maag, maar wel prima door je slijmvliezen opgenomen...
dan is de trip iets minder intens, maar duurt veel langer.
pruimen dus :)

dubbel t

Experimenterende gebruiker
Hmmm, nog nooit geprobeerd.
Een vriend van mij heeft nog salvia thuis liggen... binnenkort maar even proberen :smoke:

jcutter

Badass junkie
Ik ben bijna jarig en dat betekend geld en geld is salvia :mrgreen: Dit spul lijkt mij echt tof om het een keertje te doen.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Klinkt als een hele mooie ervaring! Ben benieuwd wat 20x met mij zal gaan doen.

hoeveel betalen jullie jullie extract(5x,10x,15x,20x,...)? Vinden jullie het dat geld waard? Kopen/doen jullie het regelamtig?

Ik dacht dat 20x extract iets van een 40€ was de gram in normale omstandigheden. Binnekort heb ik ook 20x extract, ik vraag me af of het me beter (wrsl wel) af zal gaan dan het 5x extract. Anyway, safety first, anytime!

Trouwens, hoeveel halen jullie uit 1 gram 20x?(Wat zijn je dosissen?)

(srry, moet ik nieuw topic aanmaken ?)

@lichtendonker: Zoals Pipoxyz zei, je kan het kauwen.
Je moet dan wel aan verse bladeren zien te geraken en dan een zogenaamde 'quid' rollen.
Hier een linkje:
http://www.sagewisdom.org/usersguide.html
MODERN METHODS
THE QUID METHOD:
A ball or cylinder of rolled-up leaves is made. This is called a quid. It is to be chewed. The leaves are chewed slowly--about one chew every 10 seconds. They are kept under your tongue between chews. For half an hour keep the quid that is being chewed, and the juice that forms, in your mouth. If you can, hold it in your mouth without spitting or swallowing. Then, after the half-hour chewing time is over, spit it all out. Have a bowl to spit into, and a towel handy. Salvia juice stains carpets and other fabrics, so be sure the bowl won't tip over.

Quids can be made from either fresh leaves or dried leaves. Those made from dry leaves are less bitter. To make a quid from dried leaves, weigh out 2-8 grams of dried leaves. A gram scale accurate enough for this can be purchased for under $50. If you have no scale, count out 8 to 28 large whole dried leaves. Place the leaves in a small bowl of cool water for 10 minutes. Once the leaves are wet and have been soaking for about 10 minutes, remove the leaves from the water, squeeze the excess water out of them, and ball them up into a quid. Some people skip this soaking step when they are in a hurry, but chewing on brittle dry leaves may be unpleasant. If you wish, you can sweeten the quid with sugar, honey, Stevia extract or an artificial sweetener like Equal®. This will make it less bitter and more pleasant to chew.

If fresh leaves are used instead of dry ones, you will need from 8 to 28 large fresh leaves.

The effect of Salvia quids can probably be increased by first treating your mouth in a special way to increase its ability to absorb salvinorin A. To do this you will need a toothbrush and an alcohol/menthol containing mouthwash such as Cool Mint Listerine®, (or any other brand that contains alcohol and menthol). Gently brush the lining of your mouth, including the tissue under your tongue, and the top surface of your tongue. This removes layers of dead cells normally present. Do not brush hard enough to cause bleeding. Then rinse with the mouthwash for at least 30 seconds. Be sure to get mouthwash everywhere in your mouth, including under your tongue. Then spit out the mouthwash and rinse once with water.

You will experience very little in the first 12 to 15 minutes of chewing. Don't be misled by this. Full effects are usually felt by 30 minutes (the time you spit out the quid). They remain on this level for about 30-60 minutes more, then start to decrease. The whole experience seldom lasts longer than an hour and a half, but this varies.

(via google is meer infoz te vinde :wink:)

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik neem telkens 0,25 gram Salvia, in de waterpijp gooien en de kaars erop zetten.
Bij gebrek aan een stormaansteker volstaat een kaars ook om die hogere verbrandingstemperaturen te bereiken, maar je moet er natuurlijk wel bijnemen dat je nadien hier en daar kaarsvet kan gaan verwijderen zodra je weer 'op de aarde' bent.

Gisteren is het kaarsvet zelfs langs mijn glazen waterpijp gelopen zodat de insteekbuis er rotsvast in zat. :flushed:

Anyway, ik heb voor de zekerheid een klein knopje marihuana erbij gedaan om het effect te verlengen.
Zodra de Salvia uitgewerkt is, kan je dan nog nagenieten onder wiet-invloed.

Hemels.

Bovenaan