Zoals jullie misschien gelezen hadden, had ik twee bijzondere trips meegemaakt, dankzij salvia 20X extract.
Ik kom net bij een goede vriend van mij vandaan. Mijn vriend en zijn vriendin waren aan het blowen. Ik pakte mijn pijp en vulde dat aan met een beetje vansalvia ectract(20x).
Ik had van te voren een klein beetje geblowd en was heel klien beetje stoned.
Toen ik de rook binnen kreeg voelde ik meteen dat het goed zat. Ik nam drie grote hijsen en legde de pijp niet.
Toen begon zich iets af te spelen wat ik echt niet voor mogelijk nam.
Ik zat in een tekenfilm, ik zag een bruite beer met een petje op een trein besturen. Ik werd door de trein meegenomen, toen was ik uit de die tekenfilm en de trip werd echt. Ik ging 300000 kilometers verder, ik gaf aan dat ik terug moest, omdat ik daar niet hoorde te zijn. Ik werd door iets terug gegooid, van boven naar ergens. Ik zag verschillende dingen die me gelukkig maakten. Ik moest wel kei hard lachen steeds. Mijn linkere hersenhelf was normaal en de rechter helf tripte
Toen ik terug kwam was ik bezweet en voelde ik me door een God naar de woonkamer gegooid worden
Ik begon heel hard te roepen dat God machtig was, dat mijn ervaring te mooi was om mee ta maken. Mensen, ik weet niet wat ik allemaal meemaak, ik weet zeker dat ik een paar uitredingen heb meegemaakt. Ik ben terug gegaan naar mijn jeugd, heb verschillende dingen gezien.
Salvia is machtig. Behandel deze plant mer veeeeeeeeel respect. Mensen, de eerste zes keer die ik salvia rookte maakte ik geen bijzondere dingen mee. Maar nu weet ik het zeker, niets is zo machtig als lady salvia...
Wees aub voorzichtig en geniet ervan.