psychopsychedelic zei:Even de afgrijselijke spelfout uit de titel gehaald.
ik weet het verschrikkelijk is mijn spelling,, voor een nederlander ben ik tog vrij matigjes met spelling,, vooral op de computer,, en nu is het vakantie dus niet zeuren :P![]()
![]()
honingolie zei:psychopsychedelic zei:Even de afgrijselijke spelfout uit de titel gehaald.
ik weet het verschrikkelijk is mijn spelling,, voor een nederlander ben ik tog vrij matigjes met spelling,, vooral op de computer,, en nu is het vakantie dus niet zeuren :P![]()
![]()
Niet zeuren? Niks mis met een beetje je best doen om in goed ABN te schrijven.. vakantie of niet..
nee dank je.. en ik zie ze 9 vande 10 x over het hooft,, dusja.. als je je er aan ergert,, kan ik niet veel voor je betekenen beste kerel 
zeker weten
lekker wakkeren
kga nu geen nieuw meer halen 
hoofD met een Dpsychopsychedelic zei:honingolie zei:psychopsychedelic zei:Even de afgrijselijke spelfout uit de titel gehaald.
![]()
Niet zeuren? Niks mis met een beetje je best doen om in goed ABN te schrijven.. vakantie of niet..
tuurlijk,, als je de woorden niet meer snapt moet je het zeggen![]()
maar om nou op elke spellingsfout te lettennee dank je.. en ik zie ze 9 vande 10 x over het hooft,, dusja.. als je je er aan ergert,, kan ik niet veel voor je betekenen beste kerel
![]()
[/quote]
nee dank je.. en ik zie ze 9 vande 10 x over het hooft,, dusja.. als je je er aan ergert,, kan ik niet veel voor je betekenen beste kerel
[/quote]

Snuif nog een lijntje joh!psychopsychedelic zei:en zeuren is vragen om niet zueren te zeggen![]()
zo blijf je bezig![]()
hahaha![]()

(ieder zn eige ding
)The_kid zei:FILOSOFEREN

dennisk4 zei:Volgens mij ben je wel een aardige gast,in ieder geval hebben we een gemeenschappelijke
hobbie.Elk uur van de dag benutten.hahaha![]()
Blizy zei:ben op t moment bij me ouders thuis en dan word t toch wel saai eigenlijk
als je in je eentje bent en je moet echt stil doen enzo.. -.-'
chantal zei:ga op een chatsite zitten met webcam en lekker dom lullen is erg leuk.
Immo zei:chantal zei:ga op een chatsite zitten met webcam en lekker dom lullen is erg leuk.
Daar lijkt me persoonlijk nou echt helemaal niets aan, ik ga nog liever proberen atomen te splitsen met behulp van een grote rubber hamer.
chantal zei:Ik vind het altijd heerlijk om uren te neuken en bevredigt te worden.
Het is ook leuk om dan te gaan chatten op die sexsites met een webcam natuurlijk![]()

Jaha, cool hoor, totdat je met een of andere machine een foutje maakt en jezelf een enorme lul vind. Speel niet met vuur vriend, als je baas erachter komt loop je een enorm risico....Blackout zei:Ben ik hier nou de enige die dit probeert en van geniet?
Werken :P
Hoe geinig is het om op je werk compleet strak te staan. De dag VLIEGT en ALLES is leuk![]()
psychopsychedelic zei:chantal zei:Ik vind het altijd heerlijk om uren te neuken en bevredigt te worden.
Het is ook leuk om dan te gaan chatten op die sexsites met een webcam natuurlijk![]()
juist![]()
![]()
Na een lange werkdag tegen 23u een dikke lijn pakken, vlak daarna in je bed kruipen en de hele nacht proberen te slapen.
aapje31 zei:PEPTALK!![]()