DMAA/Geranamine

Rob070

Experimenterende gebruiker
Beste mensen,

Ik heb hier nog niks over op het forum gevonden maar er is ook een stofje genaamd DMAA en heeft ook andere benamingen zoals Geranamine of 1,3 dimethylamylamine.
Het verhoogt de productie van het neurohormoon noradrenaline.
Ik gebruik dit voor het sporten, waarvoor het ook voornamelijk gebruikt wordt.
Maar ik vroeg me af of dit eventueel in de weg zal staan qua gevoel als ik bijvoorbeeld in het weekend eens een andere drug neem zoals 3-FA of een benzo fury?
Zal dit dan minder goed werken als ik doordeweeks af en toe een kleine hoeveelheid DMAA tot me neem?

(Als dit in een ander forum onderdeel moet staan hoor ik het wel)

Rob070

Hier nog een tekening van het stofje, Mischien dat dan het e.e.a duidelijk wordt
voor de laboranten onder ons :wink:

Bijlagen

• 220px-Geranamine_svg.png
    220px-Geranamine_svg.png
    3,2 KB · Weergaven: 3.598

Paperplane.

Wijs gebruiker
Schijnt het nieuwe ephedra te zijn. Een hele simpele amine om te maken, zit al langer in sommige herbal xtc's.

Rob070

ja dat klopt, het is te vergelijken met die stackers van vroeger toen ephedra nog niet
verboden was.
Ik vind het persoonlijk een prettig stofje om extra energie van te krijgen en je voelt je
er wat lekkerder door maar het is niet te vergelijken met een echte amfetamine.

Maar vraag me af of dit eventueel de werking van sterkere drugs soorten in de weg zit als je dit regelmatig gebruikt.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Het werkt dacht ik alleen op je noradrenaline. Dus je bent hooguit wat agressiever, opgeokter bij regelmatig gebruik. Maar echt tegenwerken doet het niet hoor.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Neem je serieus elk weekend 3-FA of Benzo Furry?

Daarnaast zou ik het niet gebruiken voor het sporten. Cortisol wordt en behoorlijk door verhoogd wat tot spierafbraak weer levert. Serieus, ga gewoon nuchter sporten.

Rob070

Petrovic zei:
Neem je serieus elk weekend 3-FA of Benzo Furry?

Nee dat doe ik zeker niet, weet ook niet waar je dit uit opmaakt maar mischien heb ik het verkeerd geformuleerd.
Heb deze 2 stofjes nog nooit gebruikt zelfs, maar heb ze nu voor het eerst op de plank liggen.

Kan je me mischien wat meer vertellen over dat cortisol verhaal.. mag eventueel ook in een pm! Ik heb heel wat onderzoek gedaan naar Geranamine en heb hier eerlijk gezegd nog nergens iets over gelezen. Beetje vreemd dat het dan zo populair is in de bodybuilding wereld eigenlijk :confused:

edblok2

Bewuste gebruiker
Ik heb weleens wat capsules gehad waarover mij werd verteld dat ze een 'hoge extractie van DMAA' bevatte, gevoel leek erg op 4FMP, incl love gevoel enzo. Als ik dit zo lees lijkt het me niet dat het DMAA was, het kan natuurlijk wel, maar toch. Was van bij een smartshop weg, dus het zal wel een dekmantelje zijn geweest.

Er is ook zoeits als nitroxx, legaal bij de smartshop, waar ook DMAA in zou zitten. Daar ben ik superziek van geworden.

Ik wil hier toch ff op reageren.
Aangezien ik ook veel sport en een preworkout gebruik die onder andere Geranamine bevat (DMMA, Methylhexanamine, 1,3-Dimethylamylamine) vraag ik me af of dit mijn tolerantie beïnvloed voor wanneer ik XTC gebruik.
Kan nergens op internet hier het antwoord van vinden, en aangezien het wel activeert/ stimulerend is (en misschien soortgelijke molecuulstructuur heeft?) vroeg ik me af of dit dit kan beïnvloeden.
Kan het natuurlijk ook fout hebben, maar nergens vind ik feiten hierover

Rob070

Ik ben al een tijdje bezig met dit stofje en heb me goed ingelezen in de materie die te vinden is.
Het werkt niet op je serotine gehalte, hierdoor het zal geen effect hebben op je xtc ervaring als je diezelfde week nog geranamine hebt gebruikt.
Het werkt wel op je dopamine en adrenaline afgifte. Je hersenen worden dus wel extra belast tijdens het gebruik van dit soort supplementen. Als je in het weekend dan ook nog een drugs nuttigt krijgen de hersenen niet genoeg tijd om zich weer te "herstellen". Houdt hier wel een beetje rekening mee.

In Amerika zijn inmiddels de supplement bedrijven benadert dat ze geen producten met geranamine meer mogen verkopen. Dus ben benieuwd hoelang die supps hier nog te krijgen zijn, aangezien bijna alles uit Amerika komt.. In overige landen is dit trouwens niet aan de orde.
Als het zover is, stuur me dan maar een p.m. mischien dat ik je nog kan helpen :wink:

Bovenaan