DMAA vraagje

Conjo

Bewuste gebruiker
Hoi allemaal! Ik heb een klein vraagje over DMAA!?! Ik ben fanatiek sporter! Ik gebruik regelmatig DMAA dat zit in pre work-outs
(Energie-Booster) Maar probleem !!! Is nu beetje dat gezeik heb gehad met de politie en dat ze rijbewijs hebben ingenomen en opgestuurd is naar CBR wat echt drama organisatie is! Echt drama! Ik heb 16 jaar lang mijn rijbewijs! Ik ben nog eerder inraking geweest met Politie of het CBR onderinvloed rijden of een ongeluk veroorzaakt maar ze vonden met doorzoeking van mijn auto! Leeg wietzakje wat daar al 100 jaar lag !!!
Ik ben van bewust dat verkeer en genotsmiddelen niet samen gaan!
En ik was op dat moment gewoon nuchter! Ik kreeg een verkeerde discussie met desbetreffende Agent en kreeg weekje later brief van CBR dat mijn rijbewijs ongeldig is na een bepaalde datum en dat ik opnieuw medisch gekeurd moest worden! Omdat ze vermoedens hadden dat ik onderinvloed was! Ik mocht na de agent die nacht gewoon door rijden! En dat heb ik nu 2 x gehad. Alles was positief door de psycholoog en urine was clean! En toch blijft 2e psycholoog van CBR die ik nooit gezien heb! Mij blijft afkeuren! Advocaat zegt ook dat allemaal belachelijk is! En gaat nergens meer over veiligheid !!!
Puur om het geld! Ik ben 1000 euro’s veder aan advocaat/CBR kosten! ( Slager die zijn eigen vlees keurt!) Achteraf dom van mij om zulk rond te laten slingeren in mij auto! Maar de vraag is als je DMAA gebruikt kan je dan positief bevonden op een speeksel test op amfetamine? Net als ritaline? Als je wordt aan gehouden tijdens auto rijden door Oom agent. nieuwe methode wordt toegepast speeksel?-.-

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb nog nooit gehoord dat ze een rijbewijs innemen enkel op basis van vermoedens en een leeg wiet zakje.
Ik heb het gevoel dat er wel meer aan de hand is.

Conjo

Bewuste gebruiker
3D19CD9F-7F83-429B-8896-A81BCC25FB8A.png
Ik heb nog nooit gehoord dat ze een rijbewijs innemen enkel op basis van vermoedens en een leeg wiet zakje.
Ik heb het gevoel dat er wel meer aan de hand is.

Ik heb niks verklaard over het zakje over eigen gebruik...ik was compleet nuchter! volgens mij is dit ook vrij nieuw wet... Ik was ook stomverbaasd dat ineens brief van CBR op de deur mat viel! En als je op internet zoekt zijn hebben heel veel mensen dit probleem met CBR

Conjo

Bewuste gebruiker
Belachelijk zonder bewijs.
Zeker man! Dat is een nieuwe wet uit 2017! Volgens Mn advocaat kunnen ze aanvraag niet aan, van de politie! Sinds deze nieuwe wet! En een Cash-Cow voor het CBR is! De aanvraag voor een medisch keuring kost 600-700 euro
2 minuut op gesprek komen bij de arts.... Aangezien 16 jaar lang rijbewijs had! En nooit narigheid heb gehad met Politie of het CBR! Dacht ik ff disuccie te gaan met een agent om een schoonheids foutje in het verkeer. Schijnheilig lachen in Mn gezicht en nog hand gegeven daarna mn weg vervolgd naar werk! Dan achteraf stiekem melden bij CBR... echt zwaar kut streek van de Politie pfff... echt diep triest

Bovenaan