Dmt alternatieven

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Hallo allemaal

Kent iemand misschien een alternatief voor dmt.
Ik kan op het moment niet zo goed dmt vinden maar zou het wel heel graag eens willen proberen. Misschien zijn er rc's die er op lijken? Of smartdrugs ofso? M'n plug zegt dat ie alleen dmt voor in je vape heeft maar dat lijkt me niet echt verstandig met doseren.
Iemand enig idee?

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ja dan denk ik ook aan 5-meO-DMT (let op, staat wel bekend als nog heftiger dan DMT!) of DPT.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
5-MeO-DMT lijkt toch helemaal niet op DMT?

DMT is super visueel en wordt wel de "spirit molecule" genoemd door het betreden van de "spirit world". 5-MeO is niet visueel en wordt wel de "God molecule" genoemd door zowat gegarandeerde eenwording met "God".

Tenminste, dat wordt er vaak over gezegd. :wink: Dat er DMT in de naam staat zegt niet direct dat het erg op elkaar lijkt.

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Eigenlijk is het ook niet vergelijkbaar nee, want het blijven unieke middelen.
Maar wat vind jij dan het meest in de buurt komen?
Ik noemde hem omdat hij ook rookbaar is, ook kort en zeer krachtig werkt, je ook gelanceerd wordt en binnen no time andere dimensies betreedt. Voor sommigen is 5-MeO-DMT wel visueel, en op hele lage doseringen kan die 'gegarandeerde eenwording met God' uitblijven.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Zelf (nog) geen ervaring mee dus ik weet het niet. Maar ik lees dat er vaak over, dus vandaar...

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Kent iemand misschien een alternatief voor dmt.
Poe dat is wel een brede vraag. Welke elementen van een DMT trip wil je vooral overnemen? Als het je gaat om de korte duur zou je kunnen denken aan DPT of 5-meo-DMT. Ik heb wel ervaring met DMT maar niet met DPT of 5-meo. Naar wat ik begrepen heb voelt 5-meo voor de meeste mensen wel echt anders dan DMT. Het lijkt me dat DPT dan misschien nog een alternatief is dat qua effe dichter bij DMT staat. Misschien kan iemand met ervaring met beide middelen daar wat meer over zeggen.

Qua visuals en algemene sfeer vond ik DMT nog wel enigszins lijken op Psilocybine. Op zich ook niet zo gek. Het zijn beide tryptamines met een vergelijkbare structuur. Naast de veel kortere duur en grotere heftigheid vond ik DMT wat feller qua kleuren, wat "sneller" en nog meer "buitenaards".

Cerberus

Wijs gebruiker
Voor wat ik gelezen heb komen de meeste 5-MEO-DMT gebruikers eerder terecht op een grote lege oppervlakte, en worden ze eerder geconfronteerd met zichzelf en hun gedachten, vergeleken met DMT waarbij je in alien werelden kan terecht komen met entiteiten. Lijkt mij dus iets totaal verschillends.

Intuïtief zou ik Salvia zeggen. Omdat de trip even lang duurt als een DMT trip en je ook naar andere werelden KAN brengen, met entiteiten. Maar het blijft een dissociatief en geen psychedelicum. Mede daarom zouden veel mensen me zot verklaren als ik dat zeg, dus misschien ook niet goed als alternatief.

De link naar PsychedSubstance zijn Youtube werd hier al gepost. Ik moet er ook net aan denken dat hij een filmpje heeft getiteld "... drinks legal DMT" maar heb het nog niet bekeken.

Astronaut

Bewuste gebruiker
Ik vind dat paddo's/truffels een goed alternatief is voor DMT en het komt aardig in de buurt na wat ik heb gelezen. Zelf ben ik ook een geworden met het universum en dicht bij "god" gekomen als ik het zo mag noemen. Ben door een moeilijke tijd gegaan na het verlies van een vriend, en daar contact mee gehad in een stevige spirituele truffeltrip. Verder inderdaad ook in contact geweest met andere wezens. Het zal niet veel verschillen, met beide middelen waan je je in een compleet andere dimensie waar veel mogelijk is. Het enige is dan weer dat paddo trips wel 6 uur of langer kan duren en DMT trips zeer kort en heftig.
DMT is niet makkelijk te vinden en als het tijd is dan zal het jou vinden.

Buu

Wijs gebruiker
5-MeO-DMT lijkt helemaal niet op DMT. Andere freebase tryptamines komen in de buurt. Er zijn vendors die MET, MPT, MiPT en DiPT verkopen. Heb zelf geen onderzoek gedaan naar deze middelen maar ze zullen ongetwijfeld iets van DMT aard in zich hebben. Het gene wat het meest in de buurt gaat komen is DPT waarschijnlijk. Maar dan moet je het HCl wel freebasen.

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Bedankt allemaal voor de toffe reacties hier heb ik echt wat aan. Of ik het deze maand überhaupt ga doen weet ik nog niet. Ik wil echt met zekerheid de trip in gaan.
5 meo dmt lijkt het beste alternatief te zijn hiervoor voor mij. Echt dmt kan ik later altijd nog proberen toch. 5 meo dmt is toch een rc of vergis ik me nou

Cerberus

Wijs gebruiker
Dat zijn andere beschuldigingen dan "hij heeft geen ervaring" plots. Filmpjes van onder invloed heb ik geen idee van, DrugsLab afkraken zal wel deels voor views zijn mar zijn kritiek over de DXM aflevering van DrugsLab was wel erg terecht en nodig.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Die gast is echt een oplichter. Snap niet dat mensen naar hem kijken op YouTube 🤣. Hij heeft geen enkele ervaring.
No way dat hij dat allemaal uit zijn duim zuigt. Allemaal kleine dingetjes waaraan je kunt zien dat hij veel tripervaring heeft. Snap niet hoe je dat niet ziet. Iemand zonder ervaring zou nooit zo in detail treden over heel specifieke trip dingetjes.

Clickbait, nep filmpjes over dat hij onder invloed is terwijl hij dat zeker niet is, andere YouTubers afkraken voor views....😁
Wat betreft zijn Drugslab video: daar had 'ie ook helemaal gelijk in. Drugslab is ook een zwaar matig drugsvoorlichting kanaal die entertainment veel belangrijker vindt dan goede complete voorlichting geven. Soms geven ze zelfs regelrechte misinformatie en corrigeren dat daarna dan ook niet, in tegenstelling tot PsychedSubstance. Dat 'ie daar dan vervolgens veel views mee krijgt is mooi want beroerde voorlichting moet belicht worden.

Adam is soms wel wat een klootzak en ik kan hem ook niet altijd goed uitstaan, maar dan speelt er duidelijk iets op dat moment en dat geeft 'ie ook toe.

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
No way dat hij dat allemaal uit zijn duim zuigt. Allemaal kleine dingetjes waaraan je kunt zien dat hij veel tripervaring heeft. Snap niet hoe je dat niet ziet. Iemand zonder ervaring zou nooit zo in detail treden over heel specifieke trip dingetjes.

Wat betreft zijn Drugslab video: daar had 'ie ook helemaal gelijk in. Drugslab is ook een zwaar matig drugsvoorlichting kanaal die entertainment veel belangrijker vindt dan goede complete voorlichting geven. Soms geven ze zelfs regelrechte misinformatie en corrigeren dat daarna dan ook niet, in tegenstelling tot PsychedSubstance. Dat 'ie daar dan vervolgens veel views mee krijgt is mooi want beroerde voorlichting moet belicht worden.

Adam is soms wel wat een klootzak en ik kan hem ook niet altijd goed uitstaan, maar dan speelt er duidelijk iets op dat moment en dat geeft 'ie ook toe.
Mee eens. Vind drugslab echt een leuk programma, maar meer omdat ik er zo om kan lachen. Psyched substances of hoe die ook heet heb ik ook een tijdje gekeken maar word een beetje akelig van die man

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hij is wat een weirdo, maar kan vaak wel om hem lachen. Soms is 'ie ook wel arrogant en een regelrechte betweterige klootzak. Hij heeft wel issues maar die hebben we allemaal weleens... Herken ik mezelf ook wel wat in soms. :sweatsmile:

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
4-AcO-DMT kan ook vrij 'effectief' wezen via dezelfde RoA van wat ik begreep.

Bovenaan