DMT bevattende planten

pawelonius

Belezen gebruiker
Hallo allemaal ^^

Ik ga deze zomer op vakantie naar Brazilie, en ook de amazone. Ik heb me 'voorgenomen' om onder bepaalde voorwaarden drugs te proberen die aan de bomen groeien in de landen waar ik naartoe ga. Toen ik op erowid ging kijken wat er allemaal in de amazone groeit, is dat een hoop. Ze hebben allemaal één ding gemeen: ze bevatten dmt.
Nou vroeg ik me af, of bepaalde planten genoeg dmt bevatten om het te kunnen roken of snuiven voor een gewenst effect. Desnoods niet keiharde halucinaties, maar iets milder effect. Lomp gezegd 'wil ik gewoon high worden van een plant daar'. Ik weet dat je er ook thee van kan zetten enzo, maar dan duurt de trip enkele uren als ik me niet vergis, en aangezien ik met mijn ouders en broer op vakantie ben, lijkt een half uur me belastend genoeg voor hen :tongueout: Daarom wilde ik kiezen voor een manier van toediening die een niet te lang effect oplevert.
Ben benieuwd of iemand mij hier antwoord op kan geven :)
(als iemand nog andere planten in de amazone kent met een bedwelmend effect, hoor ik dat graag :tongueout:)

alvast bedankt,
Pawel

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Gaat je niet lukken. Er zit max 2% dmt in planten dus als je dat zou roken zou je niet voelen. Je moet dan echt pure dmt roken of ayahuasca maken.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Yopo is niet echt aangenaam, al dat poeder opsnuiven...

Maar de vraag alleen al. Meneer wil even "high" worden van een plant daar. En kiest zich dan een plant met DMT uit.

Ben ik de enige die dat raar vindt ?

Drientje

DF-koning
Sublimo zei:
Yopo is niet echt aangenaam, al dat poeder opsnuiven...

Maar de vraag alleen al. Meneer wil even "high" worden van een plant daar. En kiest zich dan een plant met DMT uit.

Ben ik de enige die dat raar vindt ?
Nee maar als ik tegenwoordig mijn scheur opentrek of iemand wel verstandig bezig is krijg ik half DF over me heen en beginnen er weer verhitte discussies.

Gast, ga gewoon lekker op vakantie, geniet van de zon en je bent in fucking Brazilië, je hebt prachtige vrouwen om je heen. Ga naar de piramides van de Guaraní, laat je verleiden door de salsa, beklim de Pico de Neblina, vaar met zo'n motorbootje over de Amazone, zoek het centrum van any random stad op. Vooral die van Ouro Preto en Olinda, die staan niet voor niets op de werelderfgoedlijst!

Waarom zou je daar drugs willen gebruiken die je hier ook kan gebruiken. Ik krijg altijd het gevoel bij mensen die drugs mee willen nemen op vakantie dat zelfs als ze heerlijk ontspannen zijn van een goede dag op vakantie, dat het niet genoeg is en ze daar ook nog weer drugs bij moet gebruiken, dat ze erg moeite hebben om twee of drie weekjes niets te gebruiken.

Stel dat je ouders of je broer er achter komen? Dan heb je de rest van je vakantie verneukt omdat ze boos zijn op je. En stel nou dat je in die jungle staat en ook al heb je al die plaatjes in Google 100 keer gezien, als het er op aan komt is de ene plant (en dan zeker in het oerwoud) niet van de ander te onderscheiden. Je kijkt op erowid maar er zijn zoveel planten die op elkaar lijken dat ik het risico niet zou nemen om een extractie te maken waarvan je niet zeker weet of de plant behalve DMT misschien ook andere stoffen bevat.

Bovenstaande gezegd denk ik ook niet dat je wakker wilt worden in de Braziliaans ziekenhuis.

Heb je wel eens vaker DMT gerookt? Of is het zo maar een idee wat je had?

Drientje

DF-koning
Wackie zei:
Ah zo, maar ik vertrouw de beschrijvingen van smartshops toch niet. Bij LSA zaden staat ook dat het effect lijkt op dat van LSD maar ik heb tot nu toe alleen maar reports gelezen van mensen die eerst alles eruit kotsten en toen in zo'n enorm dikke mindfuck terecht kwamen dat (en dat is een quote) toen ik vroeg (lang geleden als tripsitter) wat het lieve meisje nu precies wilde (zitten, liggen, staan, lopen, muziek aan, muziek uit) zei ze dat als het klote gevoel niet snel over ging en de gedachten in haar hoofd niet snel stopten met als een HSL door haar hoofd te razen ze zichzelf met haar hoofd tegen de muur bewusteloos zou bonken.

LSA=LSD? Laat me niet lachen.

En in dit report maak ik uit dat yopo langer duurt dan 15 minuten. Maar er staat geen duidelijk tijdslijn in dus neem ik aan dat je de tijd van Azarius wel aan kunt houden.

Overigens vind ik tijden die voor drugs staan altijd erg persoonlijk. Keta duurt bij mij geen uur maar een dikke twee uur voor ik echt normaal ben, LSD trip ik vaak rond de 20 uur terwijl daar 8-12 uur voor staat en speed kan ik best wel een 16-20 uur voor uittrekken dat het effect echt helemaal weg is.
Dus het is een richtlijn, geen absolute maat.

pawelonius

Belezen gebruiker
Ik had al een klein beetje verwacht dat mensen zouden denk dat ik dit ondoordacht en lomp doe :tongueout: Als dat zo was, had ik hier niet om info gevraagd natuurlijk. Misschien dat hier veel mensen met het iq van een baviaan posten, maar ik vind dat iedereen wel erg opgefokt reageert xD
Het is wel waar dat die planten moeilijk te onderscheiden zijn soms.
Het is overigens niet zo dat ik anders niet kan ontspannen ofzo, maar leek me interessant om te doen. Bovendien neem ik niks mee op vakantie :tongueout: volgens mij krijg ik gewoon een hoop misverstanden en vooroordelen over me heen, die volledig onterecht zijn.
Ik kwam hier in ieder geval alleen voor raad, en als het niet mogelijk blijkt ofzo dan doe ik 't uiteraard niet, want ik ben geen junky ofzo... Verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen, zonder dat het lijkt of ik me probeer te verdedigen, of dat ik mensen per ongeluk beledig ofzo, dus ik zeg maar niks ^^

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
pawelonius zei:
Het is wel waar dat die planten moeilijk te onderscheiden zijn soms.
Het is overigens niet zo dat ik anders niet kan ontspannen ofzo, maar leek me interessant om te doen.

Je hebt werkelijk waar geen flauw idee van wat DMT voor substantie is.

Ik kwam hier in ieder geval alleen voor raad

Luister naar Drientje. Dat was goede raad. Geniet van je vakantie en van de dingen die je daar kunt doen.

Haar raad is de allerbeste hier, dat is hetgene waar je het meeste aan gaat hebben, geloof mij nu maar.

Drientje

DF-koning
Je hoeft je niet te verdedigen. Jij vraagt om raad en wij geven advies. En dat advies is dat je gewoon lekker van het zonnetje gaat genieten in een ligstoel met zo'n drankje met een parapluutje.

Het is niet zo heel verstandig om zelf planten te gaan oogsten, in een vreemd land, en daar dan op je hotelkamertje een extractie van te gaan maken. Behalve dat je waarschijnlijk raar aangekeken word als je met je ouders boodschappen doet en je legt zelf een paar flessen chemicaliën op de lopende band, denk ik ook dat het erg opvalt qua geur. Niet alleen de extractie maar ook het roken van de stof. DMT heeft een zeer specifieke geur van zichzelf en als je het dan verdampt denk ik dat er mensen aan je deur staan te kloppen waarom je stiekem het douchegordijn in de fik aan het steken bent. En als ze je deur open breken terwijl jij in hyperspace ligt te zweven lijkt me ook niet fijn (ik heb een rijke fantasie en daar bedien ik me met scenario's verzinnen graag van). Niet zo handig ook omdat je bij het roken van DMT echt een tripsitter wilt hebben want je kunt gewoon niet meer de pijp neerleggen waardoor je niet alleen jezelf maar ook anderen in gevaar kunt brengen wegens brandgevaar.

En ik beschuldig je niet dat je niet kunt ontspannen, er komen hier zo vaak vragen voorbij van mensen die twee weekjes op vakantie gaan en dan vragen hoe ze hun drugs langs de douane kunnen krijgen dat het meer een zucht van heb je er weer een was, dan dat het specifiek op jou vraag stelling van toepassing was.

Geniet van je vakantie! Brazilië is zo mooi, als je werkelijk opgaat in de schoonheid van de mensen en het land, de cultuur en een beetje verder kijkt dan de toeristische gebieden ben je al high on life van jezelf.

pawelonius

Belezen gebruiker
Sowieso weet ik wel wat dmt doet ^^ ik antwoord alleen op iemand ánders die zegt dat mensen niet kunnen ontspannen zonder drugs. Dan is eerder diegene iemand die niet weet wat het doet. Die weet dat wel, maar ik bedoel maar te zeggen :tongueout:
Als het inderdaad te moeilijk is zo'n plant te onderscheiden van andere dan zal ik inderdaad geen poging ondernemen. Ik vind echter 'geniet van je vakantie en doe dingen die je daar kunt doen' een beetje een loze opmerking, want één van de dingen die je daar kunt doen, is dmt uit een plant gebruiken :P
ik bedoel, hoe veel mensen gaan er niet naar colombia voor coke, of gaan het een week op zuipen zetten op salou, of nemen deel aan een opium ceremonie in India.
Hoe dan ook, ik luister naar jullie raad, maar dan alleen omdat het moeilijk uitvoerbaar is.

EDIT: ondertussen had drientje ook nog gepost :tongueout:
nja, met m'n familie belasten bedoelde ik meer dat ze eventueel maar een half uurtje op me moeten passen en niet 5 uur ofzo. Ik zou het uiteraard met m'n ouders overleggen. Verder geldt idd: moeilijk uitvoerbaar.

Bovenaan